10 Frasa tidak boleh diberitahu kepada seorang ibu


Senarai frasa tidak sepatutnya diberikan kepada seorang ibu. Semua yang saudara atau sahabat tidak perlu mengatakan sama ada dia mahu mengelakkan konflik dan ketegangan

Dalam Artikel Ini:

Ungkapan untuk tidak diberitahu kepada seorang ibu

  • "Anda kelihatan letih. "(diikuti dengan" sayang miskin "atau sebutan lain yang penuh kasih sayang)

Perasaan yang kita alami di hadapan ayat ini boleh menjadi sangat luar biasa, terutamanya jika, sekali, kita tidak dapat mengumpul masa yang diperlukan untuk menyeret kita ke dalam bilik mandi dan memakai penghancur dan copriocchie sebelum ditenggelami oleh rutin pagi.

  • "Anda bekerja?"

Putaran ibu lebih dari 24 jam. Anda tidak pernah tahu bila anak-anak akan memutuskan untuk tidur atau bermain sendiri, sehingga memberikan kami ruang yang tipis yang akan kami gunakan untuk roket profesi kami yang lain: tukang masak, pembantu rumah, mesin pencuci piring, mesin basuh, penjahit, permainan mainan dll. dan lain-lain Profesion kami tidak termasuk cuti, sakit, permit atau jangkaan. Oleh itu, jangan tanya kami jika kami bekerja. Paling banyak, tanyakan kepada kami betapa kami bekerja.

10 frasa yang dikatakan oleh ibu setiap hari Video lucu

3) "Adakah anda masih menyusu?" (Dikabarkan dengan kejutan yang melampau ketika kami menyerang bayi berusia 18 bulan kami.)
Ya, ternyata menyusu sekali lagi. Saya tidak fikir ini pernah membunuh sesiapa pun. Anda tahu, semua orang lambat laun mereka bangun. Adakah anda tahu seseorang yang masih menyusu susu ibu mereka pada usia tiga puluh?

Anda seorang ibu jika... | Bolehkah anda menyediakan 3 atau 4 makan malam dalam 15 minit? foto

Anda seorang ibu jika... | PHOTOS (14 imej) "Anda seorang ibu jika...": Semua kualiti yang menjadikan ibu sebagai seorang superhero

  • "Jadi ia tidak memberi makan lagi"

Merujuk kepada ayat nombor 3, ia adalah kesimpulan yang tidak dapat dielakkan yang mana minda datang ke cahaya dan diisi dengan kepastian para pengantara kami, yang ditentukan di semua kos untuk mempunyai perkataan terakhir mengenai subjek.

  • "Anda kelihatan seperti seorang ibu!"

Sekiranya kita berada dalam suasana yang baik, kita mengambilnya sebagai pujian. Sebagai alternatif, kami mengambilnya sebagai sinonim untuk "anda sudah tua" atau "anda gemuk" atau "anda ceroboh."

  • "Ayuh! Awak masih mengandung! "

Tidak, kita tidak hamil. Gulung yang menggembirakan di kawasan abdomen tidak lebih daripada hadiah dari kehamilan terdahulu. Ia sentiasa menyenangkan.

  • "Saya tidak memberikan makanan ringan kepada anak saya"

Kami menyedari bahawa yogurt buatan sendiri dengan madu dan buah segar yang dicincang akan menjadi makanan ringan yang sihat. Tetapi pada hari ini, apabila setan kecil yang deigned untuk tidur untuk petang petang, kami juga, sekali gus, membenarkan diri kami untuk pingsan di sofa. Jadi, ya, kami memberi dia makanan ringan. Ia belum lagi menjadi kesalahan jenayah.

  • "Jika dia anak saya..."

Titik-titik boleh diisi seperti yang dikehendaki, hasilnya tidak berubah. Menarik komen seperti ini dari rakan-rakan dan saudara-mara, atau lebih buruk dari orang yang tidak dikenali, adalah salah satu perkara yang paling menjengkelkan yang boleh berlaku kepada kami. Dan mereka membuat kita mahu berjuang dengan cara yang sangat bertamadun.

  • "Bayi yang miskin! Dia tidur / Fame / Hot"

Dan kita, kini menjadi histeris dengan suara malaikat kecil yang berterusan, kita tidak boleh membantah di antara garis-garis yang mengutuk kami. Tetapi kenapa ada orang yang menganggap dia tahu anak lelaki kita lebih baik daripada kita?

  • "Ah, anak saya selalu meletakkan jarinya di hidungnya!"

Memang memalukan untuk menghidu kanak-kanak di hidung di khalayak ramai; tetapi juga tingkah laku yang sukar untuk dikendalikan, walaupun kanak-kanak itu tidak mempunyai setahun dan tidak dapat memahami pencurian itu. Bukankah lebih elegan untuk berpura-pura tiada?
Kredit Sumber: Babble

Video: Jesus of Nazareth Full Movie HD - English