10 Tips untuk hidup dengan baik


Pakar ginekologi memberi beberapa petua berguna untuk hidup dengan baik dan damai dalam tempoh kehamilan

Dalam Artikel Ini:

Tiga ratus pakar, termasuk ginekologi dan pakar obstetrik, bertemu pada hari-hari terakhir di Roma untuk Konvensyen Ginekologi pertama yang dipromosikan oleh Villa Pia Clinic.
Riccardo Ingallina, pengarah Jabatan Obstetrik dan Ginekologi Villa Pia dan Presiden Konvensyen, menjelaskan di konvensyen bahawa kehamilan, terutamanya untuk primiparae, mewakili momen yang dicirikan oleh perubahan besar dalam keadaan psikologi dan mood.
BACA JUGA: 9 bulan dalam 1,000 gambar, video yang hebat dalam kehamilan
Dalam pengertian ini, kesihatan ibu harus dilindungi, kerana penting untuk mempromosikan komunikasi antara pasangan (READ) dan mendengar ibu masa depan, dengan tujuan untuk mengurangkan risiko kemurungan selepas kelahiran, ibu dan juga ayah.
Untuk membantu ibu masa depan dan ayah masa depan hidup dalam cara yang aman selama sembilan bulan kehamilan, para pakar telah menyebarkan sesuatu yang nyata Hukum Sepuluh, penuh nasihat.
BACA JUGA: Ultrasound pertama, semua yang anda perlu ketahui
Sebagai contoh, pentingnya digariskan makanan dengan betul mengelakkan diet sendiriREAD), untuk diserahkan kepada pemeriksaan biasa dan tetap (READ), untuk mengelakkan orang yang menimbulkan tekanan dan menghabiskan masa dengan mereka yang anda cintai (READ).
Perhatian khusus kepada angka ayah masa depan yang harus mengelakkan usaha fizikal dan psikologi untuk pasangannya (READ), secara aktif mengambil bahagian dalam pelbagai peringkat kehamilan (READ) dan mengingati bahawa kemurungan postpartum juga boleh menjejaskan bapa (READ).

Terima perubahan badan

Kehamilan: 10 tips untuk hidup dengan baik (11 imej) Pakar sakit puan memberi sepuluh tip berguna untuk menjalani kehidupan dengan baik

Video: Tips Hidup Sehat Ala Rasulullah SAW