15 Tahun Magix, pameran yang didedikasikan untuk Winx


15 Tahun Magix dibuka di Milan, pameran yang didedikasikan untuk Winx, untuk merayakan lima belas tahun sejak debut siri pertama, yang berlaku pada 28 Januari 2019 pada Rai Due

Dalam Artikel Ini:

15 Tahun Magix, pameran yang didedikasikan untuk Winx

Bagi semua peminat Winx, 2019 dibuka dengan pameran yang khusus untuk dunia dongeng: 15 Tahun Magix. Malah, Winx Club bertukar menjadi 15 dan kemudian 2019 adalah tahun perayaan-perayaan para peri. Siri pertama pahlawan magik, dilahirkan dari imaginasi dan bakat Iginio Straffi, memulakan debutnya pada Rai Due the 28 Januari 2004. Lima belas tahun pengembaraan, persahabatan, keberanian dan kejayaan akan dimahkotai dengan peminat semalam dan hari ini, dengan satu siri peristiwa hebat dan perkongsian eksklusif.

Acara pertama yang didedikasikan untuk ulang tahun ini adalah pameran khas yang dianjurkan oleh Rainbow dan WOW Spazio Fumetto - Muzium Komik, Ilustrasi dan Imej Animasi Milan dengan kerjasama Rai Ragazzi, yang tujuannya adalah untuk mengangkut orang awam dalam dimensi ajaib pasukan peri legendaris yang telah menaklukkan selama bertahun-tahun seluruh generasi kanak-kanak dan perempuan dari seluruh dunia.

Gardaland Year of Magic

Pameran itu akan dibuka dari 26 Januari hingga 12 Mei di WOW Cartoon Space di Milan. Pameran ini akan dibangunkan di berbagai tempat, bermula dari asal-usul dan menunjukkan bagaimana peri yang berkembang dan mereka telah dapat mencipta semula diri mereka dan bersaing dengan masa-masa, menjadi "evergreen", realiti skop antarabangsa, diwujudkan pada masa yang sama oleh semua matlamat Itali.

Untuk hari perasmian Terdapat banyak kejutan jenama Winx yang dijadualkan. Wow Spazio Fumetto akan membuka pintu pada jam 15.00 dan, sehingga jam 16.00, sambil menunggu untuk melawat pameran itu, akan dapat mengetahui semua rahsia keindahan peri dengan "Penyediaan ajaib" Fairy Make Up, dengan kerjasama Akademi Pembuatan MBA di Milan dan Turin. Tetapi bukan sahaja: artis Rainbow akan menunjukkan, dengan lukisan dalam masa nyata, bagaimana kartun dilahirkan dan bagaimana keajaiban Winx terbentuk, dari pena ke skrin. Pada jam 16.00 maka akan ada potongan pita dengan enam peri, yang akan hadir pada siang hari untuk foto dengan orang ramai.

Pameran itu

Masuk ke pameran itu akan memperkenalkan pelawat dalam realiti Rainbow, syarikat kandungan yang telah menciptakan dunia Winx dan yang akan mendedahkan bukan sahaja bagaimana membuat kartun dan membuat watak-watak menjadi kenyataan, tetapi juga bagaimana teknik telah bertambah baik sejak beberapa tahun lalu. Secara grafik, pada hakikatnya, evolusi peri telah dilancarkan dari lukisan pertama yang dibuat oleh Iginio Straffi kepada animasi dalam 3D dengan kesan khas yang sangat tinggi. Pengunjung akan dibimbing dalam satu perjalanan luar biasa ke dunia Winx, dari lukisan pertama hingga jangkaan dan kandungan eksklusif dalam siri kelapan baru.

Pada pertunjukan untuk kali pertama akan ada peluang untuk mengagumi lakaran asal peri hebat dan
kajian watak, termasuk ujian animasi pertama Bloom. Musim selepas musim kami akan dapati bagaimana reka bentuk Winx telah berkembang, juga melalui pakaian asal transformasi. Tambahan pula, ia akan dapati bagaimana dunia peri berkembang, muncul dari kadbod dan menjadi barisan mainan yang sangat berjaya, di mana kepingan-kepingan yang paling jarang dipamerkan, tetapi juga satu siri filem dan komik yang akan menjadi persembahan mengagumi isu pertama dan beberapa lukisan asal.

Jelas sekali mereka tidak akan terlepas kawasan interaktif, foto, patung, yang menyeronokkan karaoke untuk menyanyikan lagu-lagu yang paling terkenal dari Winx dan juga satu unjuran hologram, bermain dan berseronok sentiasa di dalam syarikat heroin ajaib.

Dan menghabiskan seluruh hari dengan peri-peri yang paling disukai di dunia, pada 28 Januari, Rainbow dan Rai Ragazzi akan membentangkan "Hari Perayaan Winx", Dengan marathon episod dan kandungan bertemakan Winx pada saluran Rai Gulp dan Rai Yoyo. Perayaan tidak berhenti di sini, tetapi akan diteruskan sepanjang tahun dengan acara dan projek yang hebat. Seperti yang perkongsian antara Rainbow dan Politeknik Milan, yang akan melibatkan pelajar reka bentuk, yang akan menyedari konsep gaya hidup yang diilhamkan oleh dunia ajaib Winx, dan kerja-kerja terbaik akan dipamerkan di Fuori Salone semasa Minggu Design Milan. Atau peraduan ini dianjurkan dengan kerjasama AMPI - Accademia Maestri Pasticceri Italiani, yang akan bermula pada bulan Mac untuk merealisasikan "Winx Birthday Cake", Kek Winx bertemakan sempurna. Pemenang-pemenang negara-negara yang terlibat akan berpeluang untuk menghadiri kelas induk pastry yang diarahkan oleh AMPI dan turut serta dalam partai ulang tahun ajaib Winx yang akan diadakan pada bulan Mei.

Tetapi tahun Winx akan menempah kepada peminat semalam, hari ini dan esok banyak kejutan ajaib yang lain!

Bilangan Winx

Winx Club dalam nombor:

  • 6 Winx
  • 15 tahun emosi ajaib
  • Lebih dari 100 buah negara yang dicapai oleh Winx
  • 8 siri TV
  • 4 filem TV
  • 3 Filem untuk pawagam
  • 2 Netflix Asli Siri Asal
  • 1 siri tindakan Live Netflix asli dalam pengeluaran
  • 170 lagu khusus
  • 18 Transformasi
  • Lebih daripada 100 perubahan pakaian
  • 30 Musuh Sejarah (semua dikalahkan)
  • 4 hari bekerja selama 1 minit animasi
  • Lebih 6,000 minit animasi
  • Lebih 9,000,000 Bingkai
  • Infiniti Beats of Ali

Maklumat berguna

  • Tajuk pameran: "15 TAHUN MAGIX"
  • Rakan kongsi radio pameran itu: Discoradio
  • di mana: WOW Spazio Fumetto, Viale Campania 12 Milan
  • apabila: dari 26 Januari hingga 12 Mei 2019
  • jadual waktu: Selasa hingga Jumaat, 3 petang-7 malam; Sabtu dan Ahad, 15-20. Ditutup setiap Isnin dan Ahad Paskah (21 April)
  • tiket: 5 euro harga penuh, 3 euro dikurangkan

Video: NYSTV - Midnight Ride Halloween Mystery and Origins w David Carrico and Gary Wayne - Multi Language