18 Tahun: menjangka kembar Siam tetapi tidak mahu membatalkannya


Berkahwin dan sudah dengan seorang gadis berusia 18 bulan, seorang gadis Inggeris berusia lapan belas tahun, dia enggan membatalkan sebagaimana yang disyorkan oleh doktor, kerana dia menunggu kembar Siam disertai oleh pusarnya

Dalam Artikel Ini:

Tunggu kembar Siam pada 18 tahun

Laura Williams, British, dia hanya 18 tahun dan akan menjadi seorang ibu. Dia akan menjadi ibu termuda di United Kingdom dua kembar Siam yang sepatutnya dilahirkan minggu ini dengan bahagian caesar.

Ia bukan lelucon sejak, secara statistik, hanya beberapa daripada 4 kembar istimewa ini, siapa mereka berkongsi bahagian badan dan organ mereka, bertahan dalam 24 jam pertama.

Namun Laura tidak menyerah dan ingin optimis: dia memutuskan untuk tidak membatalkan, walaupun nasihat doktor, dan memilih nama-nama kecil: Iman dan Harapan (Iman dan Harapan). Wanita dan suaminya, Aled, akan terbang ke London, di mana pembedahan caesar itu akan berlaku. Kelahiran disambungkan dari tulang dada ke pusar, tetapi masing-masing mempunyai sedikit hati sendiri yang berdegup secara berasingan. Laura, tiba pada minggu ke-35, memberitahu tentang 'Mail pada hari Ahad' bahawa para doktor telah mencadangkan kemungkinan mempertimbangkan gangguan sukarela kehamilan, setelah melihat keadaan gadis-gadis dengan ultrasound pada minggu kedua belas. Kemungkinan hidup kembar Siam cukup rendah dan sering kot putih dipaksa untuk mengorbankan satu untuk menyelamatkan sekurang-kurangnya mereka yang paling mungkin untuk mengatasi penghantaran dan hari-hari berikutnya.

Wanita itu memberitahu bahawa pada masa diagnosis, di Hospital Diraja Shrewsbury, bandar tempat dia tinggal, doktor menasihatinya dan suaminya pulang ke rumah dan mempertimbangkan kemungkinan pengguguran, sementara jururawat memberi mereka £ 10 untuk ultrasound.

"Pada masa ini, kami bertanya kepada diri sendiri mengapa - berterusan - tetapi kemudian kita menyedari bahawa untuk kakitangan kakitangan kebersihan lebih baik bagi kita untuk tidak mempunyai imej yang dapat mengingatkan kita tentang orang-orang kecil ». Kemudian mereka berpaling kepada doktor lain, yang memberikan lebih banyak harapan untuk masa depan anak kembar. Walaupun segala-galanya akan baik dan keluarga akan dapat keluar dari hospital dengan kedua-dua kanak-kanak perempuan, kesukaran itu tidak akan terlepas. "Kami takut - mengaku bapa masa depan Aled, 28 - Pasangan itu sudah mempunyai anak lain, hanya 18 bulan

daripada Leggoonline

Video: