5 Idea hadiah untuk guru


Sekolah ini adalah pengalaman pertama yang pertama dalam mensosialisasikan kanak-kanak, yang paling lengkap. Persekitaran pembelajaran dan pertumbuhan yang tidak boleh digantikan: adalah tanggungjawab kami untuk mengucapkan terima kasih dan terima kasih kepada guru...

Dalam Artikel Ini:

Pengenalan

Sekolah adalah yang pertama pengalaman sosialisasi yang hebat daripada kanak-kanak, yang paling lengkap. yang persekitaran pembelajaran dan pertumbuhan yang tidak boleh ditukar: betul untuk menunjukkan diri anda sendiri terima kasih dan terima kasih kepada guru dengan hadiah, tanpa mengira sama ada akhir tahun, hari jadi atau hari jadi cuti khas seperti Krismas atau Paskah. Walau bagaimanapun, citarasa dan kepentingan guru tidak selalu difahami sepenuhnya, jadi inilah 5 idea hadiah untuk guru-guru anak-anak kita yang boleh menjadi baik dalam banyak kes.

Oleh itu, hadiah kepada guru seharusnya dibuat berdasarkan kambuhan dan keadaan, jadi mereka boleh menjadi alat mudah atau idea yang paling penting, terutama jika ia adalah akhir kitaran sekolah. Peluang pertama adalah untuk memberi bingkai yang sering dibuat kanak-kanak menggunakan alat tulis mudah: karton berwarna, reben merah, emas atau perak, sesuai untuk sebarang majlis. Yang ideal ialah memasukkan gambar anak, atau lebih baik lagi, dari seluruh kelas dengan banyak dedikasi, pemikiran yang benar-benar peribadi dan emosi yang pasti guru akan kekal selama-lamanya, di antara kenangan paling indah dalam aktiviti pengajarannya. Idea hadiah lain boleh menggunakan gambar-gambar lanskap atau kawasan pelancongan kotak kayu mentah, yang boleh dibeli dengan harga sederhana di pusat DIY dan selesai dalam warna tempera. Imej-imej tersebut boleh diliputi oleh lapisan tipis plexiglass, untuk melindungi foto yang dipilih.

Masih dengan gambar-gambar, anda boleh membuat (mungkin untuk Krismas dan untuk tahun baru) kalendar yang sentiasa kekal, membeli blok harian dan merobek kadbod gambar fotografi, atau disertakan dengan reben berwarna dan busur pada semua empat sisi, dengan garnishing butang dan tulle. Jika hadiah itu adalah untuk akhir kitaran sekolah, kita boleh memikirkan sesuatu yang lebih penting dan nilai tertentu. Kami membeli beberapa item untuk membuat perubahan kecil, tetapi penting. Contohnya boleh menjadi pemain DVD yang dilengkapi dengan fon kepala, dipasang di luar kain kain yang bagus dan berwarna-warni yang direka khas oleh kami untuk mengait dan dengan nama guru di atas bordir. Dengan cara ini, hadiah itu pastinya akan dihargai dan digunakan oleh para guru, semasa bulan-bulan musim panas yang layak, untuk mengisi semula sebelum memulakan pengembaraan yang menarik dengan anak-anak baru!

Akhir sekali, jika anda tahu bahawa guru-guru sangat menyukai seni, hadiah yang sangat dihargai untuk menghias rumah boleh menjadi rangka akar walnut, lukisan cat air lukisan tangan atau cetakan nilai tertentu, dengan latar belakang kadbod hitam dan passepartout berwarna dalam warna pastel. Pilihan transversal yang menyesuaikan diri dengan tetapan klasik. Perkara yang penting ialah menggabungkan hadiah dengan surat yang indah, mesej atau puisi yang ditulis oleh anak-anak dan tulisan tangan: kepuasan terbesar bagi mereka yang selalu mengikuti mereka dengan perhatian dan perhatian, dari langkah pertama dengan membaca dan menulis! Adalah idea yang baik, akhirnya, untuk menghubungi semua ibu bapa untuk memberi hadiah atau hadiah bersama-sama: ini adalah untuk mengelakkan persaingan atau kecemburuan di kalangan kanak-kanak. Pasti walaupun guru akan lebih bahagia dengan hadiah, kecil atau besar, tetapi dilahirkan dari kolaborasi seluruh kelas dan dari ibu bapa dan anak-anak bersatu.

Tips

Beberapa pautan yang mungkin berguna kepada anda:

  • Bagaimana untuk memilih hadiah untuk seorang gadis berusia 10 tahun
  • 10 idea untuk membeli hadiah yang sempurna untuk seorang bayi perempuan
  • 10 idea hadiah untuk persekutuan

Video: 5 DIY yang SEMUA ORANG akan suka | Idea hadiah untuk SEMUA ORANG! Buat sendiri hadiah yang senang