5 Idea untuk istana pasir


Dengan musim panas dan laut tidak dapat melepaskan istana pasir yang merupakan kegembiraan orang dewasa dan kanak-kanak. Pasir pasir, terutamanya pasir terbaik meminjamkan keajaibannya kepada pembinaan istana yang hebat dari yang paling klasik untuk...

Dalam Artikel Ini:

Pengenalan

Dengan musim panas dan laut tidak boleh ketinggalan istana pasir bahawa saya adalah kegembiraan yang besar dan anak-anak kecil. yang pasir laut, terutamanya yang terbaik yang meminjamkan dirinya dengan hebat kepada pembinaan istana yang hebat dari yang paling klasik ke yang paling eksperimen. Dengan ini senarai pendek Saya akan mencadangkan anda 5 idea-idea untuk istana pasir.

Istana klasik

Istana pasir yang paling klasik adalah apa yang anda lakukan dengan baldi dan palet. Anda bermula dengan melembapkan pasir dengan sedikit air. Badan pusat istana ini diperolehi dari timbunan pasir sekurang-kurangnya satu rentang dan dengan pangkalan persegi. Tumpukan pasir mesti dilitupi dengan kepala belakang sehingga batang piramid permukaan rata diperolehi. Di samping itu, pusat penyimpanan perlu ditambah dengan membalikkan baldi pasir lembap. Ia berterusan dengan menambah 4 buttresses di pasir yang sama dengan penahan, di tepi, di aras tanah. Di tengah-tengah badan utama pintu masuk diperolehi dengan menggali pasir kecil dengan sekop kecil. Selebihnya dekorasi mewah, walaupun penambahan kerang akan memberikan penampilan yang sangat indah.

Fortino

Kubu adalah istana pasir dengan halaman besar di dalamnya. Ia bermula dengan mendirikan tiga atau empat menara menyalakan lebih banyak baldi pasir basah yang menentukan sudut. Menara ini mesti digabungkan dengan benteng yang kurang daripada separuh struktur, meninggalkan halaman yang besar dan kosong di dalam, di mana ia mungkin untuk menambah menyimpan, sentiasa memiringkan baldi pasir lembap. Akhirnya anda perlu menambah pintu akses dengan menggali ke dinding dengan sekop dan menekan pasir. Saya menasihati anda untuk melembabkan kawasan ini untuk mengelakkan runtuh.

Pulau gunung berapi

Ia bukanlah sebuah istana, tetapi ia boleh diintegrasikan ke dalam struktur lain. Satu pasir pasir yang sangat padat mesti dibuat, kira-kira empat puluh sentimeter tinggi. Apabila struktur didirikan dengan menggunakan jarum mengait atau tongkat, lubang menegak harus dibor ke paras tanah. Di dasar gunung berapi kita perlu menggali pembukaan dengan tangan yang bergabung dengan cerobong itu. Pada ketika ini hanya mengambil sekeping kertas, tekan ia, memberinya api dan memasukkannya ke dalam mulut untuk mendapatkan asap yang keluar dari mulut gunung berapi kita.

Istana siren

Ia adalah istana untuk dilakukan di pantai. Ia bermula dengan menggali lubang yang membolehkan kita mencapai paras air. Di sebelahnya adalah tanggul pepejal yang akan menjadi pangkalan istana. Mengambil sengatan pasir yang diresapi dengan air, seseorang mula mencurahkan setitik pada satu masa di atas tambak untuk mendapatkan struktur yang kosong dan sangat tipis, contohnya dengan pangkalan pekeliling. Berlanjut, anda boleh menambah dinding dan menara yang halus dalam keseimbangan yang tidak menentu, seolah-olah ia adalah istana karang siren.

Sphinx

Ia bermula dengan membina prisma berasaskan segi empat tepat besar yang membentuk badan sphinx. 4 prisma lebih rendah ditambahkan ke sudut, membentuk kaki depan dan belakang. Kaki belakang mesti dilampirkan ke badan, sementara anterior mesti keluar dari dasar. Pada ketika ini struktur ditambah ke atas badan yang merupakan kepalanya. Anda mesti membuat piramid jongkong yang mesti bekerja di hadapan sehingga anda mendapat wajah manusia. Ini adalah sphinx sebenar.

Video: Top 10 Minecraft Scary Worlds! (Top Scary Minecraft Seeds)