5 Helah sihir mudah dengan kad


Adakah anda juga ingin menghiburkan rakan-rakan anda atau mengapa tidak anak-anak anda hanya bermain kad dan berpura-pura menjadi ahli silap mata sebenar? Di dalam panduan ini, anda akan melihat lima helah sihir yang berguna dan berkesan dijelaskan dengan...

Dalam Artikel Ini:

Pengenalan

Anda juga mahu menghiburkan rakan-rakan anda atau kenapa tidak anak-anak anda hanya dengan bermain kad dan berpura-pura menjadi penyihir sebenar? Di dalam panduan ini, anda akan melihat lima penjelasan berguna dan berkesan yang dijelaskan helah sihir dengan kad. Mereka adalah helah mudah yang anda pasti akan menghargai!

Kertas kertas di atas tandan

Amalkan mengambil dua kad pertama dari geladak. Walau bagaimanapun, ditumpukan apabila anda menunjukkan kepada orang ramai untuk membuat anda percaya bahawa anda hanya mengambil satu.
hiedi "Adakah kad ini?" Kemudian letakkannya di atas dek apabila sukarelawan telah menjawab dengan tegas. Ambil kad pertama dan letakkan di mana-mana di dek. Orang ramai akan percaya bahawa ia adalah kad yang anda telah menunjukkan.
Jelaskan bahawa anda akan mengembalikan kad di bahagian atas dek. Buat gerak isyarat dengan tangan anda untuk menekankan solek.

Helah ramalan kad

Ambil dek kad biasa dan minta sukarelawan mencampurinya. Galakkan dia untuk melakukannya dengan cara yang dia suka. Caranya ialah berdasarkan kebarangkalian, dan bukan pada ilusi. Minta sukarelawan menamakan dua kad. Minta nama kad dan bukan benih. Sebagai contoh, "raja" dan "sepuluh" akan mencukupi. Untuk mengatakan "raja pedang" dan "sepuluh hati" akan menjadi terlalu spesifik. Apabila sukarelawan menyebut sepuluh dan sepuluh, dia sebenarnya menunjuk kepada lapan kad yang berbeza, kerana dia tidak menentukan guaman. Sebagai contoh: raja gambar, raja bunga, raja hati, raja sekop, sepuluh berlian, sepuluh bunga, sepuluh hati, sepuluh sekop. Teori ini adalah dari 8 kad yang mungkin, sekurang-kurangnya satu raja akan bersebelahan dengan 10 Letakkan tangan anda ke atas dek dan berpura-pura berkonsentrasi keras. Tunggu 30 saat atau satu minit sebelum meneruskan dengan solek. Ini membantu untuk mencipta ilusi bahawa anda melakukan sesuatu untuk membawa kad lebih rapat. Ini adalah satu-satunya isyarat fizikal yang akan anda lakukan semasa solek. Cuba untuk menghadkan gerak isyarat yang lain sebanyak mungkin. Ia akan dapat mengukuhkan ilusi bahawa anda adalah orang yang mendekati kad yang dicalonkan.
Cari dua kad dan tunjukkan kepada orang ramai. Jangan sentuh mereka, jika tidak, mereka mungkin berfikir anda menggunakan kad tersembunyi untuk mendapatkan hasil yang diinginkan.

Buat kad terakhir

Simpan dek kad yang diliputi dalam satu tangan. Tunjukkan kepada umum bahawa ia adalah kad biasa kad.
Minta penonton berhenti setiap saat menggunakan indeks untuk menatal kad. Dengan cara ini anda akan memberikan ilusi bahawa mereka mengawal solek. Gunakan indeks untuk menarik sedikit kad ke arah anda. Tunjukkan penonton yang sebenarnya anda menatal melalui kad, tetapi menyimpannya kebanyakannya bertindih.
Keluarkan beberapa kad pertama dari dek apabila penonton menghentikan anda. Ambil kira-kira satu perempat daripada sekumpulan. Semakin banyak kad yang anda ambil, semakin mudah untuk menyamar apa yang anda tahu. Apabila anda mengambil kad, gunakan indeks dan tengah. Simpan ibu jari anda di bawah dek, dari pandangan awam. Dengan cara ini, anda boleh mengambil kad rahsia yang anda akan meneka.
Gunakan ibu jari anda untuk mengambil kad terakhir, bersama dengan kad dari bahagian atas dek. Ambil hanya kad terakhir dari bahagian bawah dek. Cepat ambil kad dari geladak. Kebanyakan orang ramai tidak akan melihat pergerakan ibu jari. Mungkin mereka akan percaya bahawa kad terakhir sekumpulan berada di tengah-tengah dek.
Tunjukkan orang awam kad terakhir kumpulan yang anda ambil tanpa melihatnya. Untuk kesan yang lebih baik, tutup mata anda atau lihat di tempat lain seperti yang anda tunjukkan kad terakhir kepada penonton.
Tanya kepada orang awam "Kad yang anda lihat ialah 6 bunga?". Pengamat harus tetap terkejut.

Helah kertas tersembunyi

Kipas kad dek tertutup. Ia tidak perlu untuk mencampur dek, walaupun berbuat demikian dapat membuat trik lebih baik.
Bahagikan dek ke dua bahagian, yang anda pegang di kedua-dua belah tangan. Sukarelawan kemungkinan besar akan memilih kad dari pusat dek, jadi bagilah kad setelah pilihannya.
Mintalah sukarelawan untuk mengingat kad dan letakkan semula di geladak. Bercakap dengan perlahan, selamat dan jelas. Jangan tergesa-gesa, atau orang ramai mungkin mengira anda telah menghafal kad tersebut sebelum ini.
Lihat kad terakhir pek tangan yang betul dengan cepat. Walaupun bukan kad untuk mendedahkan, anda perlu menggunakannya sebagai rujukan untuk mencari yang dipilih oleh sukarelawan.
Tutup kad sukarelawan antara kedua-dua bahagian dek. Pastikan anda meletakkan separuh kanan di atas yang lain, supaya kad yang anda simpan adalah bersebelahan dengan yang anda pilih.
Buka kad terbuka di atas meja. Cuba untuk mencari satu rujukan secepat mungkin. Buka dek secara berurutan. Cara terbaik untuk melakukan ini ialah meletakkan dek di sebelah kiri dan gunakan tangan kanan anda untuk membukanya dengan lembut ke kanan. Pada akhirnya anda perlu membuat angka seperti pelangi. Kad rujukan hendaklah di sebelah kiri yang dipilih oleh sukarelawan. Kad di sebelah kanan kad rujukan mestilah yang dipilih. Elakkan membuka kad dengan cepat dan tidak sengaja. Anda boleh mengubah kedudukan kad rujukan, merosakkan silap mata. Anda boleh menggunakan jari anda untuk menatal melalui kad, tetapi cuba untuk tidak berhenti dan melihat mereka semua. Ambil kad dari geladak dan ajukan sukarelawan "Adakah kad anda?" Walaupun anda bertanya, tanya dengan penuh keyakinan.

Pembuatan penampilan empat paksi

Keluarkan 4 paksi dari dek dan letakkannya di atasnya.
Kumpulkan baris pertama dan gerakkan tiga kad di bahagian bawah. Dengan cara ini, anda akan memberikan ilusi untuk mencampurkannya secara rawak.
Bagikan tiga kad pertama pada tiga buih yang lain, satu untuk setiap satu. Bermula dengan timbunan yang paling jauh dari paksi dan hujung dengan paksi. Hanya mengedarkan satu kad setiap timbunan. Hal ini sangat penting untuk timbunan gandar, kerana anda memerlukan tiga kad rawak tepat di atas aces untuk menipu.
Ulangi operasi dengan tiga bateri lain. Anda perlu menamatkan timbunan gandar. Dengan meletakkan tiga kad pertama dari tumpukan aces di bahagian bawah, anda telah membawa aces ke bahagian atas. Temui kad pertama dari setiap empat buasir dan dedahkan aces. Sekiranya penonton teragak-agak, tawarkan untuk melakukan silap mata lagi. Sebaik sahaja silap mata telah disempurnakan, ubah suai dengan melengkapkan langkah-langkah kepada sukarelawan penonton. Berikan maklumat khusus tentang bagaimana untuk memotong dek (jangan campur), campurkan susunan (hanya tiga kad pertama) dan cara untuk mengedarkan kad (satu setiap timbunan). Hasilnya akan sama. Perbezaannya ialah orang ramai akan lebih percaya diri untuk mempercayainya kerana mereka akan menganggap mereka mempunyai kawalan terhadap hasilnya.

Video: Trik Sulap Kartu Paling Mudah! Gampang dan Ajaib Efeknya!!