50 Tahun Inglesina, menyertai pertandingan


Tahun ini Inglesina merayakan ulang tahunnya ke-50 dan untuk meraikan "Bahasa Inggerisina, 50 tahun cerita cinta" pertandingan telah bermula: mengetahui cara berpartisipasi

Dalam Artikel Ini: Inglesina meraikan ulang tahun penting tahun ini. Ditubuhkan oleh Liviano Tomasi pada tahun 1963 di Altavilla Vicentina (Vicenza), syarikat itu meraikan 2013 pada tahun 2013 Ulang tahun ke-50. Sejarah panjang yang dibangunkan atas nama cinta untuk dunia kanak-kanak yang, dalam 5 dekad ini, telah menakluki, di Itali dan di dunia, kepercayaan dan kasih sayang dari banyak keluarga, yang menyertainya ibu bapa dan anak-anak untuk mengetahui dunia persembahan kereta bayi, kereta bayi dan produk Itali yang dibuat khusus untuk kanak-kanak.
BACA JUGA: Bahasa Inggerisina menyajikan Trilogi, trio praktikal dan elegan baru
Dan untuk merayakan ulang tahun penting ini pada 14 Februari, pertandingan secara rasmi bermula "Inglesina, 50 tahun cerita cinta", Yang mana syarikat Vicenza mendedikasikan kepada cerita cinta keluarga Itali. Pertandingan ini berlangsung secara dalam talian sehingga 15 April 2013. Mereka yang ingin menyertai hanya perlu mendaftar di laman web contest50.inglesina.it atau log masuk menggunakan aplikasi Facebook Connect; pilih kategori yang mana ia tergolong, atau "Sudah Ibu"Bagi keluarga yang sudah mempunyai anak, atau"Soon Mom"Bagi keluarga yang mempunyai ibu mengandung.
Dalam a kalendar dari tahun 1963 hingga 2013, tahun aktiviti Bahasa Inglesina, setiap pengguna boleh memuat naik gambar, video atau cerita kecil 140 perkataan, yang menyaksikan "sudah ibu", Satu momen khas"kisah cinta"Dengan Inglesina dan waris mereka yang kecil dan, untuk"ibu tidak lama lagi", Satu saat cinta dikaitkan dengan menunggu manis. Kandungan yang dimuat naik ke laman web akan dinilai oleh satu juri yang berkelayakan yang akan menentukan pemenang terakhir pada 8 Mei 2013.
Hadiah akan dilihat, dalam FIAT 500L dilengkapi dengan produk Inglesina, PRIZE SUPER diberikan kepada "kandungan terbaik"Sudah tentu, tanpa mengira jenis (foto, video atau kisah) dan kategori keahlian ("Sudah menjadi ibu"O"Tidak lama kemudian ibu").
Tiga hadiah khas akan dianugerahkan kepada kandungan terbaik mengikut jenis: 1 iPad ke foto terbaik, 1 iPhone ke video terbaik dan 1 eBook untuk mini-cerita terbaik. Sedikit teknologi itu, seperti "sudah ibu"Mereka tahu, menakluki perhatian bukan hanya orang besar tetapi juga orang-orang kecil.
Tetapi kejutan tidak berakhir di sini, seperti yang dijangka yang lain 51 hadiah yang akan memberikan ganjaran terbaik setiap tahun kalendar: Trek perjalanan dengan payung dan beg untuk kereta dorong "ibu tidak lama lagi"Dan kalung mutiara"Miluna"Untuk"sudah ibu".
Memilih Inglesina adalah jaminan: semua produk dicirikan dengan mencari penyelesaian maju teknologi, mampu menjadikan dunia kanak-kanak dan mereka yang menemani mereka semasa pertumbuhan mereka lebih dan lebih selesa, praktikal dan menyeronokkan. Di sini, stroller, tempat duduk kereta dan aksesori kelengkapan di mana piawaian berkualiti tinggi berkahwin dengan reka bentuk halus, kaya dengan butiran dan, terakhir tetapi tidak kurang penting, gaya inovatif.
WATCH THE PHOTOS: Trilogi, trio baru Inglesina
Asal bahasa Inglesina
Tetapi apakah kisah Inglesina? Semuanya bermula pada tahun 1963, apabila pengasas jenama, Liviano Tomasi, memutuskan bahawa sudah tiba masanya untuk memulakan perniagaannya sendiri untuk mendedikasikan dirinya kepada keluarga dan dunia kanak-kanak. Pada ketika itu pada tahun itu yang mempersembahkan kerusi roda inovatif kepada orang awam "The Inglesina Baby"Dipanggil London, masih dihasilkan hari ini dalam versi terkini dengan nama Classica.
Inggeris terinspirasi, tetapi dengan jiwa dan trik Itali yang tidak dapat disangkal, pengeluarannya telah berkembang secara berterusan tahun demi tahun. Selanjutnya, inilah kemunculan sistem modular Zippy Free - Sistem "3 in 1", dengan satu bingkai yang sesuai dengan kerusi kereta, kerusi roda dan kereta dorong - dan Otutto - varian paling lengkap sistem modular dengan pemegang gabungan dan pendirian tambahan untuk kegunaan domestik. Julat yang sangat praktikal diselesaikan mengikut julat Avio dan percutian: kereta bayi yang selesa, direka untuk bandar raya atau untuk cuti. Dan dari tahun ini, trio baru Trilogy, sebuah produk di barisan hadapan teknik dan gaya. Begitu banyak pilihan - terdapat juga kerusi kereta - yang mana garisan lengkap aksesori untuk rumah telah ditambah sejak tahun 1980, dinamakan, tidak menghairankan, M'home.

Video: