9 Bulan diberitahu mengenai kartun


Ironis, realisme dan sebilangan cinicism: inilah vignettes pada paterniti Michele Andreoli

Dalam Artikel Ini:

Vignette pada ayah

Apakah kehidupan seorang bapa dengan anak-anak? Dan freelancer yang bekerja di rumah dengan kanak-kanak?

Mana-mana bapa yang berada dalam keadaan ini boleh menulis beberapa baris yang lucu, ironis dan realistik. Michele Andreoli dia lebih banyak lagi. Dia menerjemahkan semuanya ke dalam jalur lucu dan komik yang memberitahu apabila semuanya bermula, kehamilan dilihat melalui mata seorang bapa dan kehidupan dengan anaknya.

Jalur-jalur itu diterbitkan di blog Altralinea dan menceritakan kehidupan sehariannya dengan realisme, ironi dan secubit sinis yang sihat.
Michele adalah seorang kartunis dengan semangat, dia menyedari projek animasi 3D untuk siri televisyen dan pengiklanan sebagai pekerja bebas dengan syarikat pengeluarannya yang kecil, Coffeelab, yang menghasilkan animasi untuk semua peringkat umur dan menawarkan kerjasama Itali dan antarabangsa.

Ideanya untuk menggerakkan sembilan bulan kehamilan menjadi komik dan hidupnya sebagai pendatang baru datang kepadanya satu hari, melukis vignette untuk mengingatkan rakan hamilnya untuk mengambil vitamin setiap hari dan menggantungkannya pada kabinet ubat. Setelah vignet yang ditulis sebagai lelucon dalam kehidupan sehariannya dilahirkan puluhan dan puluhan komik lain yang "mengikuti" kehamilan di sembilan bulan dengan ironi dan humor yang sihat.

Projeknya diterima oleh Melania, pasangannya, dengan sedikit kebingungan pada mulanya, kerana dia memberitahu detik-detik kehidupan intim dan masa kehidupan seorang wanita pasti halus, tetapi semuanya berubah, seperti yang dijelaskan oleh Michael sendiri dalam wawancara baru-baru ini

Pada mulanya dia agak bingung, kemudian dia menikmatinya, juga kerana terdapat margin fiksyen: Saya mengambil inspirasi dari perkara-perkara yang berlaku kemudian dalam lukisan cerita mengambil giliran sendiri, antara khayalan dan real

Singkatnya, apabila semuanya bermula, matlamatnya adalah untuk membuat ketawa rakannya tertawa sambil menunggu, maka kartunnya dipindahkan ke blog dan terbentuk, memberikan kehidupan kepada projek yang menyampaikan pemandangan kehidupan sehari-hari bersama dengan Zeno, yang hari ini ada dua tahun.

40 vignettes untuk memberitahu mengenai kehamilan

Michele hari ini tidak mempunyai masa untuk menulis dan menarik. Di antara kerja dan keluarga dia tidak dapat menyedari betapa banyak kartun yang dia inginkan dan, walaupun pada mulanya idea itu adalah untuk menyimpulkan projek itu selepas melahirkan, sebenarnya dia terus menghasilkan kartun dan filem pendek untuk memberitahu rupa ironisnya dan asalnya kehidupan keluarga.

Video terkini menceritakan apa yang dimaksudkan untuk menjadi bapa percuma dan bekerja dari rumah dengan anak kecil berusia dua tahun yang merenung di sekeliling anda dan akhirnya mengambil alih komputer anda.

Video: Katy Perry - Bon Appétit ft. Migos (CARTOON PARODY)