Pengguguran dan akhir cinta, kisah Floriana Secondi


Floriana Secondi, mantera Big Brother, menceritakan kehilangan anak yang sedang menunggu dan akhir cinta "dugaan" dengan Daniele Pompili

Dalam Artikel Ini:

Aborto Floriana Seconds

Pulih dari keguguran (READ) Adalah sukar untuk ramai wanita. Sesetengah berjaya hanya berkat bantuan keluarga dan sokongan orang yang disayangi. Tetapi tidak semua pasangan dapat bertahan hidup pengguguran. Bagi seorang wanita, kehilangan seorang anak boleh memudaratkan. Dan lelaki yang bersebelahan dengannya tidak selalu dapat memahami kesakitan ini sepenuhnya. Jelas juga bapa mengalami kehilangan seorang anaktetapi tidak semua orang dapat memahami dan tetap dekat dengan wanita itu selepas perkara sedemikian.
Dan ini boleh hapus hubungan pasangan, terutamanya jika terdapat masalah sebelum pengguguran. Jadi sebagai tambahan kepada kesakitan untuk kehilangan seorang anak, kita boleh menambah bahawa untuk akhir cerita cinta. Ramai wanita lebih suka mengalami sakit (READ) dengan sendirinya, kerana mereka tidak mendengar dari rakan kongsi bahawa pemahaman mereka ingin. Mereka berasa jauh dan tidak dapat memahami sepenuhnya apa yang sedang mereka lalui. Dan semua ini membantu untuk meningkatkan krisis pasangan yang menyelesaikan, tidak dapat dielakkan, dengan rehat.
BACA JUJU: Keguguran, Facebook membantu mengatasi kesakitan
Itulah yang (mungkin) berlaku Floriana Secondi (TAWARKAN THE PHOTOS), "Undang-undang Rom"menjadi terkenal setelah mengambil bahagian dan memenangi edisi ketiga Big Brother 3 (TAWARKAN THE PHOTOS). Pada akhir bulan Julai Floriana kehilangan bayinya yang sedang menunggu Daniele Pompili (TAWARKAN THE PHOTOS), pembantu dan model universiti. Kedua-dua mereka telah berpacaran selama setahun dan, selepas penemuan kehamilan, Daniele telah memintanya untuk menikah dengannya (READ). Tetapi sekarang, selepas pengguguran, kedua-dua telah pergi dan Floriana menuduh bekas menggunakan hanya untuk iklan, mendakwa bahawa mereka tidak benar-benar "teman lelaki"tetapi mereka hanya mempunyai beberapa"pertemuan intim"Dan jawapan bekas dengan mengatakan"kecewa dengan pengguguran dan maaf atas kejahatan yang dikatakan Floriana".

floriana_secondi

Apa pun kebenaran ceritanya dengan Pompili, Floriana Secondi masih satu wanita diuji untuk kehilangan anaknya, sebagaimana yang dia katakan a dilihat: "Saya mengalami keguguran, yang saya alami sebagai berkabung. Mereka mengakui saya kepada Gemelli dan di sana ia adalah perkara yang semulajadi, pengguguran spontan. Kehamilan ini telah berlaku sejak awal. Dari awal terdapat rasa sakit dan kerugian. Di samping itu saya mempunyai satu lagi pengguguran lebih tiga tahun yang lalu, hodoh, dengan pendarahan, saya dimasukkan ke hospital dengan segera dan pada masa itu mereka memberitahu saya bahawa sukar untuk mempunyai anak lain. Saya tahu saya bayi yang tidak baik".
BACA JUGA: Floriana Secondi, drama dan kebenaran tentang cerita yang dicipta
Floriana sudah mempunyai seorang anak, Domiziano, dilahirkan pada tahun 2007 dari kisahnya dengan Mirko Santini. Sekarang dia hanya mahu bergerak dan akhirnya menutup "sejarah sekejap", cuba mengatasi"pengguguran apa yang bukan buah cinta"Walaupun beberapa pasangan, nampaknya stabil dan tanpa masalah, sukar untuk pulih dari kehilangan seorang anak, nampaknya normal untuk berfikir bahawa pasangan seperti ini (untuk mendengar apa yang dikatakannya, pasangan palsu!) drama seperti kehilangan.
Kredit Sumber | Visa - Kredit Foto | Kika

Video: