"Bagaimana saya dapati seks kanak-kanak saya"


Seorang gadis kecil memberitahu kami bagaimana dia menemui seks budak lelaki itu. Melange sensasi yang berbeza dan refleksi untuk menjadi wanita

Dalam Artikel Ini:

Apabila saya menemui jantina bayi saya

Pamela, sebuah planet kecil, memberitahu kami mengenainya bagaimana dia menemui jantina bayi beliau. A badai emosi dan pantulan keindahan wanita dan ibu.

[...] Pemeriksaan klasik oleh pakar sakit puan saya. Saya pergi ke studio dan melihat dia pelik dan mengesahkan saya (terima kasih kepada keyakinan sebelumnya selama bertahun-tahun tentu saja) bahawa untuk masalah peribadi bukan hari yang indah. Walaupun kami melakukan gema kawalan, buat kali pertama kami membiarkannya melarikan diri "Dan ia benar-benar seorang gadis cantik".

Saya kagum dan saya lari dari berkata "Saya tidak mahu tahu" tetapi saya sangat gembira dengan berita bahawa saya melompat dari sofa dan memeluknya sangat keras. Dia memohon maaf kepada saya dalam semua bahasa yang mengatakan bahawa malangnya dia terlupa. Saya mengatakan bahawa ia tidak melakukan apa-apa. Gema berjalan terus dan saya melihat wajahnya mengubah ekspresinya dan dia mula meremehkan "oh oh" yang membimbangkan. Saya bertanya kepadanya "Adakah anda baik-baik saja?" Dia tidak tahu bagaimana untuk memberitahu saya... dia melihat saya dan mengumumkan "maafkan saya Pamela tidak pernah berlaku kepada saya dalam hidup saya, tetapi saya tidak fikir dia adalah seorang gadis... kakinya ditutup dan dia kelihatan seperti kacang kopi... dia menunggu kawalan yang lebih baik".

Bagaimana untuk memahami dari ultrasound seks kanak-kanak: panduan bidan

15 minit yang mengendalikannya dalam penglihatan yang paling mendalam berharap menjadi salah, tetapi membuat gambar yang masih diam dan memberitahu saya "99% adalah lelaki"... Dan saya juga jelas melihat seks. Dia bertindak balas dengan ketawa kerana dia sangat malu kerana telah lupa hakikat bahawa saya tidak mahu tahu dan memberi saya harapan palsu. Saya berkata semuanya baik... Saya akan mengambil kucing betina untuk cuba mengimbangi ahli wanita di rumah. Saya memutuskan untuk tidak mengatakan apa-apa kepada sesiapa sahaja (kecuali suami saya). Saya merapikan perut saya dan air mata sukar untuk menahan... Dan saya bercakap dengan pengetahuan bahawa Cassandra kecil saya tidak ada dan tidak akan berada di sana.

Ia menyakitkan kerana frasa "perkara yang penting adalah sihat" hanyalah crap keadaan... Saya tahu apa yang penting tetapi kekecewaan tidak dapat membeli skirt merah jambu dan pakaian tetap. Tidak dapat mengajar anda betapa rumitnya untuk menjadi seorang wanita tetapi berapa banyak kepuasan yang dapat anda capai dalam menegaskan identiti anda. Tidak dapat menemanimu satu hari (jika anda mahu berkahwin) untuk memilih pakaian yang sangat penting bagi kami Wanita.

Emosi pada suatu hari mempunyai bayi... merasakan ia tumbuh di dalam diri anda dan memberikannya kehidupan. Berapa banyak wanita kita pasti mempunyai satu lagi gear, daripada yang sangat sukar, tetapi cantik cantik menjadi WANITA. Saya tidak akan dapat hidup dan ini di sudut kecil hati saya akan kekal tidak berpuas hati. Saya meninggalkan studio dan melihat putera kecil saya di tangan saya dengan ibu saya yang bermain dan sebaik sahaja saya memanggilnya dia bertukar dan berjalan ke arah saya memanggil saya Mum dan memeluk saya erat.

Di sana saya berfikir bahawa tugas saya dalam beberapa bulan akan diduplikasi: menumbuhkan dua anak laki-laki yang akan menjadi dua lelaki... dua lelaki sejati yang gembira dan boleh menghormati semua wanita yang akan bertemu dalam hidup mereka... tugas tidak mudah tetapi saya akan lakukan dengan semua hati saya ibu...

Hi Cassandra dan Benvenuto Flavio Francesco!

Video: The 11-Year-Old Moroccan who speaks English, C++, SQL, Python and now learning German