Pada Paskah ya untuk coklat, tidak untuk kerja rumah untuk cuti


Kata kepada pakar pediatrik yang meminta guru supaya tidak menutupi anak-anak dengan kerja rumah untuk cuti dan memberikan cahaya hijau kepada telur coklat

Dalam Artikel Ini:

Paskah, tidak ada kerja rumah untuk cuti

Perkataan Italo Farnetani, pakar pediatrik Milan, profesor di Universiti Bicocca dan pengarang pelbagai manual pediatrik. Pada Paskah pakar menasihatkan supaya tidak berputus asa telur coklat, selagi ia berkualiti, dan tidak membebankan kanak-kanak dengan kanak-kanak tugas-tugas untuk cuti.

"Walaupun krisis adalah penting untuk menjaga tradisi telur dengan kejutan, yang tidak boleh menjadi cincin utama yang tidak berguna, tetapi objek mesra kanak-kanak. Lebih baik memilih hanya satu telur, berkualiti dan dengan kejutan yang sesuai, dan bukannya menyerah atau memilih untuk kos rendah, mungkin dengan kejutan yang luar biasa atau 'besari ", menjelaskan ahli pediatrik.
yang coklat Ia adalah makanan berharga dan sangat bermanfaat: ia kaya dengan asid lemak tak tepu, dan lebur yang pahit atau 80% kaya dengan bahan antibakteria seolah-olah melawan bakteria yang bertanggungjawab karies.

Tambahan pula, pakar pediatrik menyatakan, coklat boleh menjadi sekutu yang berharga untuk menggalakkan kanak-kanak melakukan perkara itu sarapan pagi: data menunjukkan bahawa dua kanak-kanak Itali dari tiga tidak membuat sarapan yang tepat, yang sebaliknya selalu mewakili, seperti yang dikatakan oleh nenek kami, hidangan paling penting pada hari itu.
Dan walaupun semasa cuti Paskah, Farnetani berdiri menentang kerja rumah: "Kerja rumah adalah pekerjaan yang tidak berguna dan tidak perlu. Tetapi jika anda dipaksa, kerana guru yang sangat sedikit akan berputus asa untuk memberi mereka, memandangkan akhir suku itu sedang menghampiri, mari sekurang-kurangnya tidak mengganggu upacara-upacara pesta", menasihati pakar pediatrik.

Video: 2000+ Common Swedish Nouns with Pronunciation 路 Vocabulary Words 路 Svenska Ord #1