Baby Me Chicco De'Longhi & Me: robot dengan memasak cuba untuk anda


Kami cukup bernasib baik untuk mencuba untuk anda dan kami, robot yang sudah terkenal dengan masakan Chicco Baby Meal yang dibuat dengan kerjasama De Longhi. Dan jangan berfikir bahawa ia hanya untuk makanan bayi dan pappette!

Dalam Artikel Ini: Apabila Chicco meminta kami untuk mencuba pemproses makanan Makanan Bayi atau cuocipappa yang difikirkan terutamanya untuk ibu-ibu yang bergelut dengan penyusuan anak-anak mereka, tetapi juga mudah untuk menyediakan hidangan untuk seluruh keluarga, kami tidak perlu mengatakan dua kali, terutamanya mencari resipi yang sesuai untuk seluruh keluarga.
Malah, era cuocipappa yang hanya membuat makanan bayi sudah berakhir, dan ibu-ibu yang terlalu sibuk hari ini yang ingin menawarkan makanan yang sihat kepada anak-anak mereka tetapi tidak memasak 3 hidangan yang berbeza pada setiap hidangan, inilah cara untuk bergerak lebih cepat, dengan kekacauan yang kurang!
Baby Meal direka untuk memenuhi keperluan ibu-ibu yang mempunyai sedikit masa untuk menumpukan kepada tugas-tugas rumah tangga, termasuk memasak, tetapi itu sangat berhati-hati untuk memastikan anak-anak dan seluruh keluarga diet yang sihat dan bervariasi.
Chicco Baby Meal akan menjadi tidak boleh diganti dari menyapu, membolehkan anda menyediakan makanan yang berbeza setiap hari dalam masa yang singkat dan konsisten (atau dalam mana-mana tidak menggunakannya setiap hari) tetapi juga dalam masa yang singkat!
BACA: VEGETARIAN STRAIN, THE TIPS OF MOTHERS
Anda boleh menemui resipi yang boleh anda sediakan dengan pemproses makanan berharga ini (dan jangan panggil ia sebagai tukang masak)! Anda boleh menemui mereka dalam buku resipi (dengan 40 resipi dari stok sayur pertama kepada kek hari jadi) termasuk dalam pakej, atau jika anda lebih suka dalam talian dengan banyak resipi bergambar melalui video yang jelas. (LINK DI SINI UNTUK RAMBUT)
Sebagai tambahan kepada fungsi klasik robot, bayi memasak makanan secara tradisional dan dikukus, pemanasan pada tiga kelajuan dan terus mengubah kandungannya. Ia juga dilengkapi dengan 3 fungsi khas: menyimpan hidangan panas selama 37° selepas menyiapkannya, menyediakan krim manis dan masin dan fungsi Susu untuk memanaskan susu.
BACA JUGA: SEMUA PADA BERAT
Kentang mashed, mayonis dan kastard, tunggal kukus dan tentu saja makanan bayi dan pappette semua jenis!
Ini hanyalah beberapa contoh apa yang boleh dilakukan di Chicco Baby Meal di dapur.
; 2% Saya mempunyai anak berusia 4 tahun jadi resipi pertama saya cuba, melihat video relatif dahulu, adalah risotto dengan asparagus. Tidak suka tetapi asparagus saya menggantikannya dengan kacang hijau.
Kemudian saya mencuba mashed dan kustard. Pada permulaan saya tidak dapat memulakannya. Robot terus menceritakan kesilapan saya, hanya kerana saya tidak menutup topi dengan baik !: vlta melampaui kebuntuan pertama ini adalah benar-benar mudah dan ketika saya menonton sedikit 'TV, tobot sempurna memasak risotto yang akan Itu makan malam keluarga saya. Saya hanya perlu menambah ramuan tetapi tiada lagi.
Tidak ada periuk dan periuk kotor, hanya makan Bayi dan keluarlah risotto yang krim sehingga saya perlu tinggal di sana untuk menjadikan anda tidak tahu, sesungguhnya anda tahu berapa banyak!
Saya tidak akan menjelaskannya dengan semangat seperti yang saya lakukan kerana saya mengikuti arahan dalam video ini!
Hakikatnya ialah robot ini telah meyakinkan saya, satu-satunya kecacatan jika saya benar-benar perlu mencari resipi adalah sedikit terhad terutamanya untuk apa yang berkaitan kategori resipi yang paling menarik minat saya, iaitu yang sesuai untuk seluruh keluarga, tetapi saya percaya untuk ini dalam penggunaan web di mana sesetengah ibu yang baik akan menghantar beberapa resipi baru yang telah dialami (dengan cara jika anda tahu menyiarkannya dalam komen)
Ia akan menjadi hadiah yang bagus untuk bayi ini.
INFO PADA PRODUK DI SINI
%

Video: Video Ricette: PASTA AL RAGU - Baby Meal - Chicco De'Longhi & Me (2011) Italia