Baby Moon: bulan madu kedua sebelum bayi tiba


Baby Moon tiba dari Amerika, bulan madu kedua untuk menghidupkan semula badan dan minda sebelum bayi tiba

Dalam Artikel Ini:

Fesyen bulan madu kedua sebelum bayi tiba. Untuk rakyat Amerika "Honey Moon ", lebih dikenali oleh kami sebagai "Bulan Madu" o bulan madu, berubah menjadi "Bulan bayi", Bulan Madu untuk meraikan ketibaan seorang anak dalam keluarga, tetapi di atas semua untuk berehat dan mengisi semula memandangkan kehidupan masa depan tiga, bergelut dengan lampin, makanan bayi dan malam-malam tanpa tidur.
BACA JUGA: KELOMPOK SELASA DENGAN PREGNANCY
Amerika Syarikat kini telah membiasakan kami dengan penemuan dan mendapati asal atau pelik, tetapi dalam hal ini idea itu telah disambut dan dihargai di seluruh dunia, bahkan dalam Italy, hingga ke mana ramai pengusaha hotel mengaturkan diri mereka untuk menawarkan Pakej "Baby Moon" hujung minggu atau minggu untuk menghabiskan masa penjanaan badan dan minda, menghapuskan tekanan, pemikiran, kebimbangan dan ketakutan. Untuk menemani anda akan bersendirian memanjakan, urut, gimnastik di dalam air untuknya (READ), gim dan aktiviti sukan lain untuknya.
Untuk kesempatan itu, dia dilahirkan juga tapak internet di mana anda boleh mencari petua berguna untuk destinasi yang mungkin tersedia. Mamm Planeta telah menyediakan senarai hanya untuk anda, dengan bantuan gipsi, destinasi di Itali dan di luar negara untuk satu "Bayi Bulan" sempurna, atas nama kelonggaran mutlak. Antara destinasi ideal untuk bulan madu Zen yang kedua, di mana anda boleh mengisi semula fikiran anda, hati dan badan anda dan memberi tenaga kepada semua chakra yang kami cadangkan perjalanan-yoga (READ). India, Sri Lanka, tetapi juga dalam Italy tidak terlalu jauh. dalam Tuscany sebenarnya, pada Casale Del Sรจ Errante di mana mereka mengatur rendaman penuh e Seminar Yoga dan lawatan dalam sifat Argentario dan lagun Orbetello.
BACA JUGA: DO YOGA DENGAN PREGNANCY
Bagi mereka yang lebih suka hammam, sauna dan spa (READ) akan menemui kebahagiaannya di Budapest, keindahan kecantikan modal spa atau di Tampere di Finland, tetapi juga di Ischia terdapat semua elemen untuk satu "Bayi Bulan" perkhidmatan hebat. Dan pada masa krisis seperti ini gipsi juga menunjukkan spa di mana anda tidak akan menghabiskan walaupun sesen pun. Mereka tidak akan menjadi Taman Negara Yellowstone atau orang Iceland, tetapi juga di Itali tidak ada kekurangan kolam semula jadi di mana air panas air mengalir, seperti mandi terma Saturnia dalam Grosseto (READ). Sentiasa di Itali jika anda ingin berpindah ke selatan ada Taman Negara Alta Murgia, manakala di utara disyorkan 3 hari dalam Lunigiana (READ) antara rasa purba masa lalu.
Dari sudut pandangan perubatan, adalah dinasihatkan untuk memilih lokasi yang tidak terlalu jauh dan dengan ketinggian yang tidak berlebihan; Jika anda ingin mengetahui lebih lanjut mengenai destinasi yang paling sesuai semasa mengandung, baca artikel kami: Cuti musim panas, di mana hendak pergi dengan perut, tetapi ingat bahawa pendapat doktor adalah asas dalam kes ini
MEMBACA JUGA: KEHIDUPAN SUMMER: DI MANA DENGAN PANCY
Untuk maklumat:
gipsi
Tapak didedikasikan untuk Bayi Bulan

Video: Ini lah Yang dilakukan Ibun sebelum melahirkan...