Pancuran Bayi yang dianjurkan oleh Rosa, "pianetina"


Kami meminta Rosa, seorang "pianetina", untuk menghantar gambar-gambar Baby Shower yang dianjurkan dengan bantuan keluarganya, untuk meraikan kelahiran anak perempuannya Azzurra. Pesta penuh keaslian, keanggunan, dan banyak kegembiraan

Dalam Artikel Ini:

Kedatangan seorang anak selalu menjadi kegembiraan besar bagi seorang ibu, masa yang ajaib yang patut disambut. Trend, kini selama beberapa tahun, adalah untuk menganjurkan a Pancuran bayi, sebuah parti yang menghormati ibu dan bayi dalam perjalanan. Terkenal di beberapa negara, dari Amerika Syarikat ke Australia, dari Britain ke Sepanyol, ke Perancis dengan nama yang berbeza: Shower Baby, Blessingway, Cha de Bebé, Fazadura, Stork Party, festival bangau, "taburkan", Valaikappu... pesta ini juga telah mendarat di Itali dan banyak ibu telah memutuskan untuk mengalu-alukan kelahiran anak dengan parti tradisional Amerika ini.
Mandi bayi, parti kelahiran
Kami bertanya Rosa, satu "pianetina", untuk menghantar gambar-gambar Baby Shower yang dianjurkan dengan bantuan keluarganya, untuk meraikan kelahiran anak perempuan Azzurra. Ibu masa depan ini benar-benar memikirkan segala-galanya, dan menyesuaikan parti dengan idea yang menyeronokkan dan asli untuk meniru. Rosa memberitahu kami emosinya dalam menyediakan pesta, dan menghantar kami resep untuk mufin dan kek pop yang kita lihat dalam foto.
"Ramai kawan saya, ketika mereka mendengar tentang kehamilan, mereka memberitahu saya mengenai perkara ini hari raya. Saya secara peribadi tahu sedikit tentang perkara itu, saya telah melihatnya dalam beberapa program televisyen, tetapi sangat mudah untuk mendokumentasikannya. Saya fikir ia adalah faktor kebaruan yang membuat saya penasaran dan positif. Sudah tentu saya telah diilhamkan oleh pihak-pihak yang saya dapati di internet, tetapi, atas nasihat ibu dan mertua saya, saya juga menambah sentuhan saya (seperti pakaian pakaian yang terdedah)…
Kek untuk kelahiran dan mandi bayi
Kami memutuskan untuk menganjurkan parti yang baik ini untuk menghormati anak kecil kami Azur yang akan tiba. Seluruh keluarga terlibat dalam organisasi, dan kegembiraan besar untuk membeli, mengisi dan menyediakan semua perkara-perkara kecil yang berwarna merah jambu ini. Apabila saya menyebarkan perkataan di kalangan rakan-rakan dan saudara-mara tentang perkara ini "Parti Pink" wanita sahaja, mereka bersemangat, tidak pernah menghadiri parti pra-kelahiran, tetapi walaupun tidak berpengalaman dalam bidang, ia adalah kejayaan yang sebenar. Kami menghabiskan empat jam yang sangat menyenangkan bersama-sama, di antara perbualan, gula-gula dan hadiah untuk kelahiran. Untuk sepanjang malam saya merasakannya puteri dengan "di atas kapal" puteri saya, teruja, tetapi di atas semua gembira kerana kasih sayang yang ditunjukkan kepada saya oleh orang tersayang saya. Saya cadangkan kepada semua Mammies masa depan, seperti saya, untuk menganjurkan Pancuran mandian bayi untuk anak-anak mereka semasa ketibaan, kerana, pada pendapat saya, kegembiraan dan kedatangan anak, mesti selalu dirayakan.
P.S: Semua merawat dan kek dibuat oleh saya, dengan banyak cinta, terutama untuk anak kecil saya.

bayi-mandi-pakaian bayi yang terdedah-photos


Inilah resipi Muffin dan tuhan-tuhan Cake Pops bahawa Rosa telah menyediakan untuk Pancuran mandian bayi:
Muffin:
150 gram mentega
300 gram gula
satu paket vanillin
4 biji telur
300 gr tepung
75 gr koko pahit
180 gr susu
garam garam
satu paket serbuk penaik
100 gr kejatuhan coklat gelap
Bakar pada 180 darjah selama 20 minit
Cake Pops
Kek sponge yang hancur
400 gr Nutella
dan akhirnya mencairkan coklat putih untuk menghiasi
Tinggalkan beberapa jam di dalam peti sejuk sebelum memakannya
Kami hanya perlu membuat harapan untuk ibu masa depan ini dan Azzurra kecil datang!
Foto dan Sumber | Diberkati oleh Rosa Ioffredo

Video: