"Kacang"


Lelaki dan pertemuan dengan pakar ginekologi dan kacang, semasa ultrasound pertama. Episod kedua "Daddy cool": kehamilan dari sudut pandang bapa...

Dalam Artikel Ini:

Ultrasound pertama. Reaksi ayah

3 bulan pertama adalah yang paling halus. Mereka adalah orang-orang di mana pasangan itu ingin menjerit kepada empat angin yang akan menjadi trio (atau kuartet atau lebih jarang lagi) tetapi untuk tahyul lebih baik menunggu kerana ia adalah yang paling pada masa risiko. Ibu tidak perlu melakukan terlalu banyak usaha atau gerakan mendadak, contohnya Bungee Jumping dan lawatan de France tidak digalakkan; mereka dapat nyata penyakit dan nauseas dan secara umum muncul (dan biasanya menyelesaikan) sebarang komplikasi.

Dalam semua ini lelaki tidak berubah apa-apa, tidak mempunyai keterangan yang nyata tentang apa yang berlaku dan kehamilan tetap menjadi satu idea samar-samar, sesuatu yang berkaitan hanya dengan fakta bahawa pasangannya tidak minum arak, tidak makan ham dan dapat meletupkan air mata atau ketawa apa-apa, walaupun pada masa yang sama. Secara amnya keinginan seksual berkurangan (wanita itu, sejak lelaki masih kurang dari 16 tahun ke depan) tetapi sebaliknya juga boleh berlaku dan pasangan itu menemui semula semangat awal, ketika seorang anak fiksyen sains, sesuatu yang hanya terjadi pada orang lain.

Cinta saya terlambat!

Tetapi selain bersemangat untuk kes yang kedua, lelaki itu masih agak acuh tak acuh kepada keadaan: dia tidak melihat perut dan tidak melihat buah dada. Kemudian ultrasound datang. Untuk pertama kalinya, lelaki itu bersentuhan dengan ahli sakit ginekologi yang terkenal, individu misteri ini yang secara berkala memandang keakraban wanita itu, yang selalu hidup dengan kecurigaan laten, terutama jika dia seorang lelaki. Dalam kes saya adalah lelaki berusia lima puluhan, mengalir putih, mata biru dan jaket kulit (tidak semasa lawatan itu, tetapi begitu kelihatan hari yang paling penting dalam hidup saya, beberapa jam sebelum memperkenalkan anak kita, tetapi saya melakukan spoiler) ; sejenis Fonzie yang matang dan meyakinkan bahawa saya hampir menyesal tidak dapat melawat diri saya sendiri.

Wanita itu berbaring di atas katil, di sebelahnya terdapat sebuah TV yang anehnya tidak menyiarkan liga bola sepak dan doktor mula bergerak di perutnya sejenis mikrofon, mungkin untuk ulasan itu. Lelaki itu cuba untuk teruja tentang tempat-tempat hitam dan putih aneh yang muncul di skrin, tetapi hanya melihat sejenis kacang, dengan titik hitam yang terputus-putus di dalamnya. - Ini adalah jantung yang berdegup, kini saya akan membuat anda merasa. Lelaki akhirnya menyedari bahawa kacang itu anaknya.

8 minggu kehamilan

Dari biji ke labu, berapa besar bayi anda (36 gambar) Gambar-gambar sayur-sayuran dan buah-buahan untuk mendapatkan idea tentang bagaimana kanak-kanak tumbuh dalam 40 minggu kehamilan

Untuk sebahagian kecil daripada penjelasan yang kedua-dua penjelasan malu orang tuanya datang ke fikiran memberitahu dia bagaimana lelaki itu menanam benih wanita itu dan bertanya-tanya jika secara kebetulan dia telah menanam benih yang salah dan akhirnya harus tumbuh kacang, maka goncangkan kepala sementara Dr. Fonzarelli "menaikkan jumlah" dan menyebarkan bunyi beat tersebut. Hati kacang sangat cepat, dan ibu bapa masa depan hampir mencapai kelajuan yang sama, begitu juga dengan emosi. Pada ketika itu terdapat bukti nyata bahawa semuanya benar. Terdapat kehidupan lain di dalam perut teman hidup kita. Buat masa ini hanya kacang, yang kami melihat dengan gembira cuba mengenali beberapa persamaan dengan keluarga atau dengan produk-produk kebun nenek Maria, tanpa menyedari apa yang akan menjadi dalam beberapa bulan (dan kemudian dalam beberapa tahun, kemudian dalam beberapa dekad ).

Laki-laki mesti bersabar, dia mesti bersabar dengan kesabaran untuk semua orang sembilan bulan. Dan kemudian mencari lebih banyak lagi untuk kemudian, apabila dari kacang itu dengan hati yang super cepat akan dilahirkan bayi yang indah, ibu yang cantik dan bapa yang masih tertanya-tanya bagaimana semua cinta ini (dan kesabaran ini) adalah mungkin. Buat masa ini, dia hanya dapat merapikan kacang melalui perut pasangannya dan tetap dekat dengannya sebanyak mungkin, tidak pernah membiarkannya terlepas apa-apa, menunggu hadiah yang paling luar biasa yang boleh dia buat.

Video: Kartun Kacang - Seronoknya Raya