Belle & SĂ©bastien, Friends Forever, Kajian filem


Belle & SĂ©bastien, Friends Forever, Kajian filem yang dikeluarkan pada 22 Februari 2019 di pawagam

Dalam Artikel Ini:

Belle & SĂ©bastien, Friends Forever ulasan

Kisah persahabatan antara budak lelaki yang menjadi anak yatim, SĂ©bastien, dan cagnolone putih dan berbulu Belle, berterusan dengan pengembaraan yang menarik baru yang menutup salah satu sagas kanak-kanak yang paling popular. Staf editorial behappyfamily telah dijemput ke pratonton Belle & SĂ©bastien, Kawan selama-lamanya, dari 22 Februari 2018 ke pawagam, yang diedarkan oleh Notorius Pictures.

Di samping Félix Bossuet yang kecil, yang dikonfirmasi semula dalam peranan Sebastien, pelakon itu juga mengembalikan Tchéky Kario dalam peranan kakek dan Thierry Neuvic dengan bapa protagonis muda itu. Dan kemudian ada dia, protagonis mutlak yang semua kanak-kanak jatuh cinta, cantik, cerdas dan manis Belle.

Sinopsis

SĂ©bastien membesar, dia berusia 12 tahun, dan dengan rakannya Belle mereka mendapati diri mereka menjalani pengembaraan baru yang akan menjadikan mereka matang. Keluarga ini telah berkembang dengan ketibaan tiga anak anjing yang cantik yang mana SĂ©bastien berhati-hati dengan kehendak yang sangat baik dan dari mana dia tidak mahu memisahkan.

Belle & SĂ©bastien, pengembaraan berterusan, Klip

Suatu petang di rumah datuknya dia mendengar perbualan antara Pierre, bapanya, dan Angelina, baru-baru ini, mengetahui niat mereka untuk berpindah ke Kanada tidak lama lagi. SĂ©bastien sangat marah, dia mahu menjadi gembala, untuk terus tinggal di gunung dengan Belle, dan tidak mahu meninggalkan datuk yang menggesa dia untuk meninggalkan dunia. Keadaan ini rumit dengan ketibaan seorang penjahat yang didakwa pemilik Belle yang ingin membawanya keluar dari dia, tetapi SĂ©bastien adalah degil dan akan melakukan segala-galanya untuk tidak memisahkan dari kawannya yang terbaik di semua empat tahun.

Sebastien cuba ikan

Belle & Sebastien, Rakan Selamanya PHOTOS (16 imej) Belle & Sebastien, Rakan Selamanya Belle dan Sebastien kembali ke skrin besar dengan pengembaraan mendebarkan baru. Foto-foto episod ketiga saga begitu disayangi oleh anak-anak

Tinjau filem itu

Keindahan filem ini, yang menyimpulkan saga keluarga puisi dan mencengkeram Belle & SĂ©bastien, berada dalam Suasana dongeng Disney. Daftar mendaftar untuk berkahwin dengan semua elemen tipikal dongeng: pengembaraan, perjuangan antara baik dan jahat dan secubit puisi, pesona dan keseronokan.

Sebagai jurubahasa César berkata, Tchéky Karyo, mereka cuba mencipta suasana dongeng dalam filem itu.

Sebagai contoh, tanjakan gembala membuat saya berfikir tentang seorang superhero, membuat bunyi bising yang membangkitkan Batman apabila SĂ©bastien melompat dari pintu pagar. Sama seperti semasa badai, mantel nampaknya meletup seperti salji melawan tetingkap tingkap. Saya juga ingin memberi penonton gambaran yang akan melalui ribut: pada ketika itu, SĂ©bastien berpaut pada cabang-cabang yang telanjang dengan mantelnya, alam menjadi musuh yang menyerangnya dari setiap sisi dan terdapat rupa ibunya yang menghalang anda daripada mati.

Tetapi kunci bacaan yang paling menarik daripada dongeng ini, yang berlaku di pergunungan evokatif Haute Maurienne, ia adalah dalam konsep pertumbuhan dalaman dan keterbukaan kepada dunia. Filem ini berkembang sebagai novel formatif untuk semua watak utama; untuk matang dan membuat pilihan penting tidak hanya SĂ©bastien, tetapi juga orang dewasa yang mengelilinginya dan bahkan Belle.

  • SĂ©bastien membesar, lebih autonomi dan hanya akan melindungi anjingnya untuk menuntut keinginan untuk tidak memisahkan dari kawannya. Dia perlu melalui badai, dalam erti kata literal istilah, untuk menyelamatkan diri dan matang dalam diri dan emosi.
  • Dan dalam semua dongeng, walaupun di Belle & SĂ©bastien ada tokoh kejahatan, dari penjahat yang, sebagai pengarah menyatakan, menarik dan menakutkan. Tetapi ia adalah pertemuan dengan angka negatif yang membolehkan SĂ©bastien untuk berkembang, kerana dia perlu membuat pilihan radikal yang akan menentukan identiti beliau. Apabila Yusuf menimbulkan persoalan dengan mengatakan kepadanya untuk mengambil pisau itu dan menggunakannya melawannya, SĂ©bastien memandangnya dan melemparkan senjata itu, kerana dia tidak mahu bergabung dengan dunia Yusuf, dunia orang jahat.
  • Ketika anak muda membuka diri ke dunia, datuk dan guru juga keluar dari zon selesa mereka, dari kebiasaan lama mereka, dari den mereka yang melindungi mereka, untuk membuka diri kepada sesuatu yang baru, yang dalam kes mereka suka. Bagi CĂ©sar pertemuan dengan Madeleine adalah peluang untuk terlibat lagi, bahkan pada usia 60 tahun. Satu jalan pertumbuhan emosi untuknya, yang akan dapat melembutkan sedikit 'tidak hanya selepas bertemu dengan guru, tetapi juga untuk ketakutan kehilangan SĂ©bastien.
  • Tetapi walaupun untuk Belle pengembaraan ini menandakan pertumbuhannya, kerana ia menjadi ibu kepada tiga anak anjing dan akan menghadapi pilihan yang sukar dan berbahaya untuk dibuat.

Satu lagi konsep utama dalam filem ini, seperti yang dinyatakan oleh pengarah Clovis Cornillac, ia adalah undang-undang. Bagaimana untuk menjelaskan kepada anak-anak bahawa undang-undang tidak selalu sinonim dengan keadilan dan kadang-kadang undang-undang adalah di sisi orang jahat? Dan bagaimana anda bertindak dalam kes ini? Pengembaraan baru ini oleh Belle & SĂ©bastien cuba menjawab soalan-soalan penting ini.

Kami meninggalkan anda dengan kata-kata pelakon Tchéky Karyo dan kami mengucapkan anda pandangan yang baik!

Orang ramai akan menghargai mencari watak-watak yang mengiringi zaman kanak-kanak dan anak-anak mereka sejak babak pertama Belle & Sebastien. Saya tidak sabar untuk melihatnya di pawagam bersama anak-anak saya

Maklumat filem

  • Filem ini diilhamkan oleh siri cerita pendek "Belle et SĂ©bastien" oleh CÉCILE AUBRY
  • pengarah: Clovis Cornillac
  • Diagihkan oleh PICTURES NOTORIOUS
  • Tempoh 90 '
  • DI CINEMA DARIPADA 22 FEBRUARI 2018

Belle & SĂ©bastien, Friends Forever The Trailer

Video: Notre Dame de Paris - Belle HD