Buku: "Saya suka membeli-belah untuk bayi"


Buku yang didedikasikan untuk fesyen gila Becky yang mengandung kali ini, bergelut dengan pakar ginekologi bintang dan dengan mencari kereta dorong yang sempurna, benar-benar membuat anda ketawa tetapi juga mengingati kehamilan anda jika anda sudah menjadi ibu, atau mendapati diri anda dalam situasi yang diterangkan jika anda berada di tengah-tengah sembilan bulan

Dalam Artikel Ini:


"Saya suka membeli-belah untuk bayi"
oleh Sophie Kinsella
Ed. Mondadori, 2007
354 muka surat
Becky Bloomwood lebih bahagia dari sebelumnya. Perkahwinannya berkembang pesat. Lukas, suaminya, akan menyelesaikan urusan kerjaya yang paling penting yang akan menjadikan mereka jutawan. Becky adalah pembeli peribadi di kedai elegan yang baru dibuka di London. Dan di atas semua, dia mengandung! Semuanya mesti sempurna untuk kelahiran anak.
Siapa Becky? Bagaimana Becky? Sekiranya anda berada di antara mereka yang belum membaca buku oleh Kinsella dan terutamanya tiada saga "Saya suka membeli-belah" (praktikalnya 'Tuan cincin' untuk pencinta kedai, jualan, dan lain-lain) anda mesti membetulkan sepenuhnya, kehamilan atau tidak gravidazna. mengapa ada sedikit Becky dalam setiap kita, ini adalah hukuman yang mana semua pembaca yang hebat dan ghairah penulis hebat ini tiba.
Khususnya, kelantangan terakhir ini yang ditujukan kepada fesyen gila Becky yang disebutkan di atas, mengandung kali ini, bergulat dengan ahli ginekologi bintang dan dengan mencari kereta dorong yang sempurna, benar-benar membuat anda ketawa tetapi juga mengingati kehamilan anda jika anda sudah menjadi ibu, atau temukan diri anda dalam situasi yang dijelaskan jika anda berada di tengah-tengah sembilan bulan yang berpanjangan.
Bacaan seperti ini, kami bertaruh, anda juga akan mendapat manfaat daripada penyakit pagi, atau mengikuti nasihat protagonis novel itu: "untuk mual tiada apa-apa yang lebih baik daripada perjalanan yang bagus ke kedai pada awal pagi!"
Beli buku diskaun ini: "Saya suka membeli-belah untuk bayi"

Video: