Buku-buku untuk dibaca semasa kehamilan, tertawa dan terperinci


Panduan lengkap untuk buku-buku untuk dibaca semasa mengandung, dari orang-orang yang lucu hingga berita terkini

Dalam Artikel Ini:

Buku untuk dibaca semasa kehamilan

Buku-buku penuh tip berguna atau menyeronokkan, tetapi juga romantis atau bahkan membaca dengan kuat kepada bayi di perut. Dalam sembilan bulan menunggu banyak emosi yang mengikuti dapat disertai dengan halaman buku. Berikut adalah panduan untuk buku untuk dibaca semasa kehamilan.

Berita 2018

Berikut adalah siaran terbaru di kedai buku di rak-rak khusus untuk kehamilan dan keibuan.

  • Hati ibu. Jurnal pelancongan di ibu dan kanak-kanak awal Natalia Denegri: ia adalah manual asas menjadi atau bersiap menjadi ibu yang baik yang tidak berputus asa menjadi wanita dan sahabat atau isteri. Penulis ingin berkongsi dengan ibu-ibu kanak-kanak prasekolah petua dan pengalaman untuk melaksanakan tugas yang indah tetapi rumit sebagai seorang ibu. Diari perjalanan di ibu mengandung dan awal kanak-kanak yang kadang-kadang merupakan kompas, kadang-kadang satu perbualan yang baik antara rakan-rakan.
  • Hari kehamilan anda mengikut hari: yang sebenar manual kehamilan di mana maklumat mengenai kehamilan dikumpulkan dari sebilangan besar profesional, termasuk bidan, doktor dan pakar kanak-kanak. Ia adalah klasik yang telah dijual 400,000 salinan di dunia dan yang baru tiba edisi yang diperbaharui, penuh dengan maklumat praktikal dan terperinci, dan imej warna yang indah untuk setiap peringkat perkembangan kanak-kanak
  • Apa yang diharapkan apabila anda menunggu Heidi Murkoff dan Sharon Mazel: yang benar buku terlaris seperti itu dengan laut penjelasan, jawapan, mitos dibantah dalam aedisi sepenuhnya dikemas kini untuk generasi ibu bapa yang baru, dengan maklumat yang paling tepat dan cekap, memberitahu anda semua yang anda perlu ketahui mengenai kehamilan.
Tunggu, laluan emosi kehamilan

Buku untuk dibaca untuk kanak-kanak hamil

Bermula dari trimester terakhir bayi dalam perut telah sepenuhnya mengembangkan rasa pendengaran dan mengenali muzik dan suara ibu. Di sini, kemudian, itu membaca dengan kuat Ia adalah cara yang intim dan romantis untuk memanjakan bayi walaupun sebelum cahaya.

  • Lullabies dan sajak nurseri tradisi Itali. Dengan Cd Audio of Franco Brera: jumlah ini menarik dari tradisi Itali koleksi teks yang sangat besar dari semua jenis, termasuk lidah-twister, hitung, mainkan lagu dan omong kosong. yang melodi dinyanyikan sering diulang oleh instrumen, supaya ibu dan ayah dapat bertindih dengan suara mereka
  • Apakah seorang kanak-kanak Beatrice Alemagna: "Seorang kanak-kanak adalah seorang yang kecil," dengan tangan kecil, kaki kecil dan telinga kecil, tetapi bukan untuk ini dengan gagasan kecil. Dari perjumpaan kata-kata dan imej-imej puisi, sebuah buku dilahirkan yang bergerak dan membuat anda tersenyum dan bersemangat.
  • Jika Rudyard Kipling: puisi yang panjang, mesej seorang bapa kepada anaknya, cahaya sebagai muzik, sebagai kuat sebagai doa, sekuat kesaksian. Untuk membaca kepada kanak-kanak dan memberi kepadanya apabila dia lebih tua.

Buku-buku lucu untuk ibu mengandung

ketawa Ia baik untuk kesihatan dan mood. Berikut adalah beberapa buku untuk dibawa bersama anda untuk mendapatkan ketawa dan bermain segala-galanya.

  • Saya suka membeli-belah untuk bayi Sophie Kinsella: Becky Bloomwood lebih bahagia dari sebelumnya. Perkahwinannya berkembang pesat, dia seorang pembelanja peribadi di kedai elegan yang baru dibuka di London dan dia hamil! Segala-galanya mesti sempurna untuk kelahiran anak dan membeli-belah dalam beberapa bulan menjadi lebih asas dari sebelumnya.
  • Ayah berasal dari Mars dan ibu dari Venus of Alberto Pellai dan Barbara Tamborini: dalam buku ini, "Martian" dan "Venusian", yang bersama-sama membuat empat orang anak-anak, mendedahkan kisah ibu bapa masing-masing dari sudut pandang masing-masing bapa dan ibu, seperti diari peribadi, (psikoterapi dia, psycho-pedagogist).
  • Apa yang ibu tidak katakan tentang Chiara Cecilia Santamaria: pada tahun 2008 penulis mendapati dia hamil dan membuka blog untuk memberitahu perubahan yang mengejutkan dan tidak dijangka ini. Halaman-Nya adalah satu kejayaan besar (yang terus hingga ke hari ini) dan lebih banyak diikuti, termasuk yang satu ini buku lucu yang merupakan pantulan ironis pada salah satu pantang larang yang terakhir, keibuan, tetapi juga cerita yang menggembirakan.

Buku tentang keibuan

Menjadi seorang ibu mengubah kehidupan wanita. Berapa kali kita telah mendengar atau membaca ayat ini dan tidak memahami sepenuhnya maknanya sehingga kita mempunyai anak kami dalam tangannya?

Tiada wanita dilahirkan sebagai ibu tetapi secara beransur-ansur menjadi begitu, dengan pengalaman dan naluri. Dan buku boleh membantu banyak, terutamanya apabila dalam beberapa bulan pertama ketika sesuatu mungkin kelihatan sukar atau ketika kita perlu mematikannya.

  • Bacalah saya dalam dua puluh tahun Giorgia Lanzilli: diari maya yang sangat diikuti Giorgia Lanzilli telah menjadi sebuah buku di mana penulis menceritakan semua kesusahan, halangan dan kegembiraan menjadi seorang ibu
  • Bahasa rahsia bayi yang baru lahir Tracy Hogg: praktikal PERMATA ibu baru. Penulis membantu kami menafsirkannya bahasa yang baru lahir membezakan pelbagai jenis menangis dan membaca pergerakan badan. Melalui contoh-contoh konkrit dan kisah nyata, ia membantu ibu bapa baru memahami keinginan anak mereka dan menjangkau beliau dalam dunia misteriusnya.
  • Besame Mucho of Carlos Gonzalez: ahli pediatrik terkenal Carlos Gonzalez mempertahankan dalam buku ini, yang lain penanda aras sastera khusus untuk ibu-ibu baru, pendidikan berdasarkan cinta, hormat dan kebebasan. Lagu pujian cinta kepada kanak-kanak.
  • Lihatlah ia normal. Kami semua adalah supermamme Sivia Gianatti: penulis memberikan keuntungan nasihat praktikal seperti kawan yang baik. Mengeluh kesukaran dan menawarkan sokongan kepada banyak ibu baru yang merasa tidak mencukupi. Kisah tentang 'pengalaman, bahawa kelahiran dan enam bulan pertama kehidupan kanak-kanak, halaman yang mana selepas halaman diperkaya dengan anekdot, pantulan dan cadangan
  • Empat ceramah dengan ahli pediatrik. Jawapan kepada semua soalan yang anda tidak berani buat Tommaso Montini: pengarangnya sangat popular di rangkaian sosial berkat rahmat, kebaikan dan kedalamannya yang mana ia mendekati banyak tema yang dirawat oleh ibu. Dan dalam buku ini kita bercakap mengenai kanak-kanak dan masalah kecil, setiap hari. Anda akan mendapat nasihat dan cadangan untuk menghadapi ketenangan semua masalah utama dan kesulitan yang mungkin timbul.

Buku mengenai kehamilan

Sembilan bulan dari ayunan emosi yang juga sukar untuk mentafsir. Buku-buku boleh menawarkan bantuan yang besar untuk menguraikan perasaan yang dirasakan oleh ibu-ibu masa depan dan untuk mempersiapkan diri secara emosi untuk perubahan besar yang sedang berlaku.

  • Cinta tambahan. Kehamilan dan masa menunggu Pamela Pace: mewakili tajuk pertama Kalung Pollicino dengan Edizioni San Paolo yang akan mengikuti perkembangan anak dari lahir hingga remaja. Isu-isu berkaitan dengan memeluk bidang-bidang yang berbeza dan aspek-aspek kehamilan dan masa tunggu dan ada juga kesaksian peribadi dan kotak dengan rasa ingin tahu dan nasihat praktis dalam mendukung cerita yang sederhana, intim dan mengalu-alukan
  • Beritahu saya sebelum ini Marta Vismara: apabila dia mendapati dia hamil, Marta bersemangat dan melemparkan dirinya ke pengembaraan ibu dengan keyakinan dan dengan semangat praktikal dan ironis yang membezakannya. Tetapi apabila sedikit Alice dilahirkan, kesukaran menyusukan bayi memaksa Marta untuk satu siri kesusahan yang tidak lama lagi menjadi kenyataan mengalami. Tetapi Marta bukan jenis untuk menangis. Sedikit demi sedikit, ia mengembangkan falsafahnya sendiri, garis panduan yang ia memutuskan untuk mengadopsi dan yang membuatnya kembali ke cerun. Hari ini, setelah menjadi ibu kepada anak kedua, dia menerangkan kaedahnya, dengan gaya yang segar dan langsung yang akan membuatnya merasa seperti kawan untuk semua gadis yang hidup bersendirian seperti keadaannya.

Video: Suspense: Will You Make a Bet with Death / Menace in Wax / The Body Snatchers