Kotak kenangan anak anda


Salah satu pengguna kami memberitahu kami bagaimana dia cuba membuat kotak kenangan bayi untuk memelihara perkara pertama anaknya

Dalam Artikel Ini:

Kotak kenangan kanak-kanak

Salah satu pengguna kami memberitahu kami bagaimana dia cuba mencipta satu kotak kenangan untuk menjaga perkara pertama anak-anaknya, dengan menggunakan kotak yang telah mereka berikan selepas melahirkan hospital.

Sekiranya anda mencari sedikit perkara yang bukan kotak mudah atau laci klasik como 'di mana untuk menyimpan semua yang membawa anda kembali ke masa sehingga kehamilan, melahirkan anak dan hari pertama kehidupan anak anda, inilah idea yang bagus untuk anda. Adakah anda tahu pek yang memberi kami postpartum puerperio? Kotak kadbod dengan gambar bayi atau produk untuk kanak-kanak yang mengandungi banyak sampel kecil, dari sabun mandi bayi pertama ke alat dada, ke kupon untuk lampin dan kain lap?
Baiklah, saya telah menyimpan salah satu dari mereka untuk setiap anak saya, satu untuk setiap kelahiran, dan saya telah menyimpan banyak perkara di dalamnya. Sekarang lebih kurang semua orang dapat memahami keajaiban kehamilan, benjolan bayi dan kelahiran, setiap kali kita membawanya keluar dan membukanya, kita bermimpi dengan kisah kelahiran mereka dan cerita-cerita tentang benjolan bayi, betapa sedikitnya mereka baru dilahirkan, dari apa yang mereka lakukan, tentang apa yang mereka gunakan.

Emosi menjadi seorang ibu

Di dalam kotak kenangan kami, kami terus menguji kehamilan dengan dua huru hara yang mengumumkan peristiwa gembira. Selepas kelahiran saya telah menyimpan tag dengan nama dan data yang dipaparkan pada hospital culletta dan braccialini kami yang mengenal pasti ibu dan bayi.
Juga roset dia mendapati ruangnya dan secara semula jadi juga yang pertama camicino, apa yang dipanggil kekayaan kecil, apa yang anda buat untuk hari pertama kanak-kanak itu sebagai harapan untuk kehidupan yang baik dan banyak nasib dan kesihatan.

Apa yang perlu dijaga selepas sebulan

Apabila kanak-kanak berkembang, saya membekalkan kotak: di dalamnya terdapat balang dengan tunggul kering tali pusat (dalam kes kita adalah adat untuk menyimpannya), rambut pertama yang dipotong rambut, badan pertama dan kecil, stoking pertama dan topi yang digunakan untuk hari-hari pertama di hospital.

Kemudian setiap ibu boleh mengikutinya fantasi dan emosinya dan menyimpan segala yang memberi anda perasaan dan kenangan yang berkaitan dengan kehamilan dan semasa lahir dan secara semula jadi pada permulaan bayi, termasuk lukisan kecil dengan tangan, dll.
Saya dapat menjamin anda bahawa apabila anak-anak bosan, akan membuka kotak kenangan seperti buka pintu sihir yang akan membuatkan anda tersenyum dan memberi anda emosi dan kegembiraan.

Video: Cara Membuat Hadiah Cantik Dan Sederhana Untuk Pasangan Anda