Caput Lucis di Rainbow Magicland: kisah behappyfamily


Kami di behappyfamily mengambil bahagian dalam pratonton seni pyrotechnic Caput Lucis, yang berlangsung di taman Rainbow Magicland di Valmontone: acara luar biasa untuk merayakan permulaan musim panas

Dalam Artikel Ini:

Rainbow Magicland Caput Lucis

Untuk meraikan rehat musim panas dan ketibaan musim yang indah, ia diadakan di Rainbow Magicland, taman permainan Valmontone, berhampiran Rom, pratonton Caput Lucis. Dan kami dari Planet Mom telah mengambil bahagian, dengan kegembiraan yang hebat dari gadis-gadis (dan juga kita!).

Caput Lucis adalah Festival Seni Pyromusical, yang telah diadakan di Rainbow Magicland selama beberapa tahun pada bulan Ogos. Juara seni piroteknik dari seluruh dunia menantang satu sama lain dengan bunga api. Satu peristiwa yang tidak boleh dilepaskan. Apa yang boleh menjadi cara terbaik untuk meraikan ketibaan musim panas jika tidak menyalakan banyak kebakaran berwarna di langit yang jelas petang musim panas pertama dan rasmi? Dan kita tidak boleh ketinggalan.

Pratonton Caput Lucis bermula jam 4.00 petang, dengan kemasukan ke tarikan taman permainan. Kami menembak di antara pelbagai tunggangan dan pelbagai pertunjukan yang dianjurkan pada waktu petang yang berseronok sebagai kanak-kanak dengan anak-anak kecil itu. Dari roller coaster ke pemandangan panorama dari pulau terbang, dari perjalanan ke dunia Winx pada gilirannya roda Ferris, dari Carosello dengan seahorses ke rumah Houdini, masa telah diterbangkan secara harfiah. Dan kami juga perempuan.

Rainbow Magicland: musim baru 2015

Pada jam 19.00 ada persembahan muzik secara langsung dengan Frankie & Canthina Band, sebuah kumpulan sejarah dari kota Rom, yang ditubuhkan pada tahun 1991 dan mengkhususkan diri dalam repertoir Jiwa, Funky dan Dance 70/80. Sangat baik dan menarik. Dan kemudian semua untuk makan malam di teres restoran Il Castello, dengan pemandangan indah tasik dan roller coaster taman. Salah satu restoran yang paling khas di Rainbow Magicland, di mana semua pelayan dan pelayan berpakaian sebagai ksatria dan wanita dan melontarkan kita ke dunia kesejahteraan masa lalu. Satu bufet yang kaya menunggu kami di teres untuk meraikan walaupun makan ketibaan musim panas dan pratonton Caput Lucis.

Masa untuk melakukan beberapa pusingan lain pada pelbagai tunggangan dan kemudian, pada pukul 22.00, semua di barisan hadapan untuk menonton pertunjukan bunga api. 20 minit kebakaran yang benar-benar menakluk semua peserta, dari orang dewasa hingga kanak-kanak yang lebih muda. Kami telah menyambut keajaiban musim panas dengan paparan bunga api yang indah. Caput Lucis sekali lagi mengesahkan salah satu acara hebat musim panas, sama sekali tidak boleh dilepaskan. Dan ini hanya permulaan. Malam tadi berlanjutan sehingga 2.00 dengan muzik dan DJ yang ditetapkan terus dari Dimensione Suono Roma.

Orang dewasa dan kanak-kanak dibanjiri oleh atmosfera dan muzik untuk menyimpulkan pesta yang indah ini pada awal musim panas. Dan kini pelantikan adalah dengan Festival Caput Lucis, yang akan kembali ke Rainbow Magicland dari 7 hingga 10 Ogos. Kami Ibu Planet kami dengan senang hati mengambil bahagian dalam pratonton dan kami pasti akan kembali pada bulan Ogos, tidak ketinggalan peristiwa yang benar-benar hebat yang semua orang suka.

  • CaputLucis
  • Magicland
  • Caput Lucis Facebook
  • Rainbow Magicland

Video: