Carmen Russo menjadi ibu pada usia 53 tahun


The showgirl, selepas banyak percubaan, mengharapkan seorang anak dari suaminya Enzo Paolo Turchi dan menceritakan semua kebahagiaannya walaupun dia menganggap dia akan dikritik untuk umurnya

Dalam Artikel Ini:

Selama bertahun-tahun dia cuba sia-sia untuk mempunyai bayi, dan sekarang pada 53 tahun Carmen Russo (TAWARKAN THE PHOTOS) dia menjangkakan anak dari suaminya Enzo Paolo Turchi (TAWARKAN THE PHOTOS). The showgirl mengumumkan kehamilannya dalam temu bual dengan mingguan Chi: "Saya menanti seorang anak lelaki oleh Enzo Paolo Turchi. Kami akan menjadi ibu bapa pada bulan Mac. Saya berada di bulan keempat kehamilan"Dan juga membayangkan saya komen dari seseorang yang akan mengatakan ia terlalu besar untuk menjadi seorang ibu, Carmen Russo menambah: "Saya tahu saya berusia 53 tahun, tapi apa yang salah? Anak ini adalah hadiah dari Tuhan".
BACA JUGA: Bagaimana tidur dengan baik semasa kehamilan
Dan memberitahu laluannya untuk dapat hamil: "Ia adalah tahun yang saya dan Enzo Paolo membuat percubaan, tetapi ia sentiasa buruk, maka pada bulan Julai kejutan yang menyenangkan. Saya memupuk keinginan untuk menjadi seorang ibu selama-lamanya, tetapi kanak-kanak itu tidak mahu tiba secara semula jadi, jadi saya terpaksa membantu persenyawaan (READ)".
Masih bercakap tentang umurnya, gadis itu menyatakan: "Saya tahu bahawa ada yang berfikir bahawa pada usia saya tidak boleh, tetapi saya mahu bayi ini dengan semua saya sendiri. Di dalam hati saya akan melakukan yang terbaik untuk hidup selama mungkin, selagi saya mempunyai udara dalam paru-paru saya. Siapa yang mahu membunuh kebahagiaan saya, tampil ke hadapan".
BACA JUGA: Soalan yang paling membakar tentang kehamilan
Dan pada bayi yang menunggu dia berkata: "Kami tidak tahu lagi jika ia lelaki atau jika ia seorang gadis, tetapi atas nama kami mempunyai idea yang jelas: kami akan memanggilnya dengan nama seorang kudus yang kami setia". Akhirnya dia bercakap tentang penyesalannya: "Saya menghabiskan terlalu banyak masa di tempat kerja, pastinya lebih adil dan logik untuk memikirkan anak sepuluh tahun yang lalu. Tetapi ia adalah satu peristiwa yang positif dan saya tidak meminta hakim dan saya untuk menilainya".

Video: Words at War: Combined Operations / They Call It Pacific / The Last Days of Sevastopol