Klinik di mana anda boleh memilih jenis kelamin anak yang belum lahir


Di Amerika Syarikat terdapat dua klinik khusus dalam pembiakan dibantu, di mana seseorang juga boleh memilih jenis kelamin kanak-kanak itu, dan ia adalah lonjakan wanita asing yang pergi ke sana untuk menjadi ibu

Dalam Artikel Ini: Pilih jantina anak anda sebelum pembuahan ia adalah mungkin. Di New York dan Los Angeles terdapat dua klinik khusus di pembiakan dibantu, yang setiap tahun membantu beribu-ribu wanita hamil. Dan antara pelbagai teknik yang digunakan, anda juga boleh memilih sama ada untuk mempunyai seorang lelaki atau seorang perempuan. Dan setiap tahun ada ratusan wanita asing yang pergi ke klinik ini untuk menjalani inseminasi (READ), memilih hubungan seks anak mereka.
BACA JUGA: Berapa lama minggu anda mengenali jantina kanak-kanak itu? Morfologi
yang pemilihan jenis kelamin anak yang belum lahir ia sebenarnya dilarang di banyak negara di dunia, termasuk juga di Eropah. Dan begitu ramai wanita, yang ingin menjalani pembajaan dibantu (READ) tetapi juga mempunyai kemungkinan untuk memutuskan hubungan seks anak mereka, mereka memutuskan untuk pergi ke klinik Amerika. Institusi kepunyaan doktor Jeffrey Steinberg, yang dikritik oleh ramai pakar dalam etika pembiakan.
BACA JUGA: Seks kanak-kanak, didedahkan dengan pihak
Steinberg menggunakan persenyawaan in vitro, digabungkan dengan teknik PGD (pra-implan diagnosis genetik). Telur disenyawakan dengan sperma pasangan dan embrio terbentuk. Doktor klinik mengeluarkan sel tunggal dari janin, dari mana kromosom seks. Jika ia adalah yang dikehendaki oleh ibu bapa yang bercita-cita, maka embrio akan ditanamkan pada wanita. Jika tidak, cuba embrio lain.
BACA JUGA: 12 cara untuk memilih seks anak
Untuk bioetika Arthur Caplan, "ia adalah keenam kasar dan prosedur yang mesti digalakkan sebelum mereka membawa kepada penciptaan bayi yang dibuat khusus, tinggi dan berambut pirang"Tetapi Dr Steinberg menyatakan bahawa "Pemilihan seks berfungsi 99.9% masa"dan gembira dapat"membantu pasangan ini merealisasikan hasrat mereka"Di samping itu, selalunya"ramai wanita datang dari negara-negara di mana tekanan pada seks kanak-kanak sangat besar, seperti halnya wanita Cina dan India yang hampir selalu meminta budak lelaki".

Video: Jangan Sampai Salah, 8 Tips Mengenali Ciri-Ciri Kucing Persia Yang Asli