Pasangan yang dijangka: episod ketiga mengenai persenyawaan yang dibantu


Episod ketiga disiarkan di Rai2 "Pasangan di Tahan", format yang dihasilkan oleh Stand by me dengan kerjasama RaiFiction

Dalam Artikel Ini:

Pasangan yang menjangkakan

Persenyawaan yang dibantu akan menjadi salah satu topik episod ketiga "Pasangan di Tahan", disiarkan pada 25 Jun pada waktu utama di Raidue. Format asal yang dihasilkan oleh Stand oleh saya dengan kerjasama Fiksyen Rai meneruskan perjalanannya melalui pengembaraan luar biasa 8 pasangan yang hidup kelahiran anak mereka.

Salah satu cerita yang akan dimaklumkan ialah orang Rom sebagai protagonis Luca dan Vanessa: mereka telah bersama selama tujuh tahun tetapi anak-anak tidak tiba. Atas sebab ini, pada tahun 2013 pasangan itu beralih kepada ubat dan pada tahun 2013, terima kasih kepada persenyawaan yang dibantu, Andrea dilahirkan. Pada bulan September 2014, Luca dan Vanessa memutuskan untuk membesarkan keluarga dan kembali ke persenyawaan yang dibantu; menunggu mereka bermula sebelum mengandung: langkah pertama yang akan diambil dalam persenyawaan dibantu adalah penyingkiran oosit yang mesti disenyawakan tetapi hasilnya tidak dijamin.

Dalam episod pertama di udara esok, Midori kecil, yang lahir dari Roman Luca dan Ruriko Jepun, mendarat dengan ibu bapanya di Tokyo dan akhirnya dapat bertemu dengan separuh lagi keluarganya. Pasangan dari Syracuse, sebaliknya, bergulat dengan pecahan perairan Lucrezia: Ugo akhirnya tiba di hospital untuk menyokongnya. Kelahiran Elisea kecil akan meluangkan masa menunggu yang panjang dan bermasalah tetapi kedua-duanya akan menghadapi tanggungjawab sebagai ibu bapa muda. Kemudian anda pergi ke Trieste, di mana pasangan yang dibentuk oleh Michele dan Silvana menghabiskan malam romantik dalam kesendirian sebelum kelahiran. Selepas beberapa hari kontraksi datang: Silvana bertekad untuk tetap tenang walaupun Zachariah, anak kelapan pasangan, sepatutnya ingin dilahirkan dengan cepat untuk disambut gembira oleh seluruh keluarganya.

Di Florence, kami bertemu Elena dan Emanuele, pasangan yang perbezaan usia - dia lebih muda daripada sepuluh tahun - nampaknya tidak menimbulkan masalah tertentu. Semasa menunggu kelahiran anak sulung Oliver, kedua-dua mereka harus menghadapi perpindahan ke rumah baru. Cerita Pasangan Mengharapkan timbul dari soalan mudah: bagaimana kita menjadi ibu bapa hari ini di Itali?

Empat episod realiti docu menunjukkan kegembiraan melahirkan anak, keseronokan memegang dia di pangkuannya selama sembilan bulan, kegilaan memegang dia buat kali pertama di tangannya. Tetapi apakah yang dimaksudkan untuk menjadi ibu bapa di salah satu negara dengan kadar kelahiran terendah di Eropah dan di dunia? Dengan persoalan ini program mula bertemu dan mengikuti pasangan yang, walaupun kesukaran dan perbezaan, memilih untuk melahirkan anak mereka. Kerana mengambil anak-anak di Itali masih mungkin.

Video: