Abjad Ibu yang kreatif


Abjad ibu. Untuk setiap surat perkataan yang menyatakan keindahan, kegembiraan, dan tekanan untuk mempunyai anak

Dalam Artikel Ini:

Abjad ibu

Abjad ibu. Untuk setiap huruf ada perkataan yang menyatakan keindahan, kegembiraan, dan kadang-kadang "tekanan" menjadi seorang ibu.

  • Cinta seperti

Yang tidak bersyarat yang membalas anda semua, membawa anda melampaui batas anda, dan anda sentiasa peduli.

  • B sebagai Bravura

Raikan tangan anda bahawa anda tidak merasa seperti seorang ibu yang baik dan ibu yang tidak baik setiap hari. Sering kali, ia tidak lain hanyalah akibat perbandingan dengan yang lain: dunia penuh dengan kakak ipar yang tidak pernah memberikan gula-gula tunggal sehingga usia 35 tahun dan tetangga yang memanggil anak-anak menjerit menghina.

  • C sebagai perubahan

... dan apabila anda mengubahnya, anda akan tahu ia hanya dalam masa. Tetapi anda akan kekal 10 kali ayat yang bermula dengan "Saya tidak akan pernah menjadi seperti MADRI yang..."

  • D sebagai hadiah

Bagi mereka mainan yang mahal, untuk anda kalung yang mengerikan pasta dicat itu, atas sebab-sebab yang tidak dapat dijelaskan, akan memindahkan anda ke air mata (dan memakainya juga).

  • Dan sebagai contoh

Itulah tanggungjawab besar yang tiba-tiba hujan di kepala anda, memaksa anda sentiasa menjadi versi "nerd" diri anda.

  • F sebagai Kebahagiaan

Yang, dalam hari biasa yang biasa, tiba-tiba menangkap anda dengan pelukan atau senyuman yang membuat anda terasa dengan emosi.

  • G sebagai mainan

Walaupun pelaburan penyelidikan dan pembangunan yang banyak, tiada syarikat mainan yang belum berjaya membuat apa-apa yang menarik dari jauh sebagai peti peralatan Dad atau beg solek ibu.

Menjadi ibu: momen yang pertama dan tidak dapat dilupakan
  • H sebagai sebuah hotel

Percutian di hotel tanpa anak telah lama menjadi impian anda: mungkin anda akan menyedari dalam masa sepuluh tahun - dan semasa, anda tidak akan melakukan apa-apa tetapi memikirkan semula dengan nostalgia untuk bercuti yang berisik dan melelahkan dengan anak-anak.

  • Saya sebagai Idea

Seorang ibu adalah sebuah idea, yang berfungsi lebih daripada apa-apa untuk bertahan hidup, tetapi sering keletihan memusingkan minda, dan jika kelihatannya ide yang hebat untuk membuat mereka bermain di balkoni dengan baskom penuh air semasa anda membersihkan meja, anda akan berubah fikiran ketika keluar dari dapur anda akan mendapati rawa bukannya ruang tamu.

  • L sebagai Kebebasan

Kebebasan yang anda miliki sebelum anda merindui anda kadang-kadang. Tetapi sekarang anda mempunyai kebebasan untuk mencintai dengan cara anda sendiri dan dicintai, dengan keikhlasan dan pengangkutan, tanpa permainan, kompromi dan rangka di dalam almari; dan perkara ini mengisi semua lompang anda.

  • M sebagai seorang ibu

Satu perkataan yang, semakin banyak kanak-kanak, semakin banyak anda akan mendengar, beratus-ratus kali sehari, dalam permintaan, kecemasan, cabaran dan penjelasan: "Ibu melepaskan hidung saya." "Mama vojo jus itu." "Ibu, pleso anak patung saya! "" Ibu, saya melakukan kotoran, datang dan berjumpa dengannya! "

  • N sebagai kebiasaan

Mari kita hadapi: kebanyakan permainan kanak-kanak sangat menggembirakan. Seorang kanak-kanak berumur dua tahun dapat memaksa anda untuk melakukan punggung babi selama setengah jam berturut-turut, yang pada akhirnya, habis, anda akan membelikan penyerahannya dengan telefon pintar anda.

  • Atau seperti sekarang!

Bagi kanak-kanak hanya ada urgensi: Saya perlu kencing bermakna bahawa jika anda tidak mengambil seluar anda segera tanpa mengira peluang konteks, ia akan menjadi pada anda.

  • P sebagai Privasi

Tidak diterima. Setiap kali anda melakukan keteraturan semulajadi anda sentiasa ada penonton kecil yang, setelah menguji kuantiti, kepadatan dan warna produksi anda, akan membuat laporan terperinci kepada suami atau jiran anda.

  • Q sebagai Tenang

Sebaik sahaja anda menyukai anak-anak anda, sudah pasti apabila mereka tidur.

  • R sebagai rutin

Mereka memberitahu anda sekali lagi untuk mual bahawa organisasi tetap pada hari itu penting untuk kesejahteraan kanak-kanak itu, jadi hidup dengan jam randik kepada tangan yang berhati-hati agar mandi tidak dapat dikalahkan pada waktu makan malam, dengan kesakitan kelewatan yang menyedihkan pada masa tidur. Kehidupan neraka.

  • Ya, seperti Senyum

Di sini, perkara yang boleh membuat anda cair pada bila-bila masa, walaupun mereka telah menggunakan bayang-bayang mata anda sebagai cat air. Dan mereka tahu dengan baik.

  • T suka Travaglio

Fakta semata-mata apabila keluar anda datang untuk memeluknya dan tidak membuang pukulan yang melambangkan intipati menjadi seorang ibu.

  • U sebagai unik

Setiap ibu, di bawah, menganggap bahawa anaknya adalah seorang jenius. Sesungguhnya ia adalah unik, dan untuk anda benar-benar istimewa.

  • V sebagai dilarang

Beberapa larangan, tetapi besi. Dan bagaimanapun, jika ia tidak menyerang, anda boleh selalu memeras ugut dengan mengancam tip tanpa nama kepada Santa Claus.

  • Z seperti zzzzzzzzzz...

Selepas berbulan-bulan kehilangan tidur, anda dapat tidur hampir di mana-mana sahaja: di meja pejabat, di perhentian bas, di bilik tunggu doktor gigi.

Video: HEBAT, cara menggambar MASJID dari kata MASJID