Anak perempuan itu menulis surat kepadanya dan pengurus ayahnya meletakkan jawatan


Pengurus tertinggi syarikat kewangan yang besar untuk meletak jawatan selepas membaca surat dari anak perempuannya di mana dia menyenaraikan 22 momen penting di mana dia tidak berada di sana

Dalam Artikel Ini:

MOHAMED EL-ERIAN DITETAPKAN SELEPAS SURAT DEWASA - Mohamed El-Erian adalah pengurus super Pimco, salah sebuah syarikat kewangan terbesar di dunia, dengan pengurusan kira-kira dua trilion dolar. Kehidupan di tempat kerja, beliau, penuh kepuasan dan wang, tetapi pada satu ketika ternyata menjadi menakutkan miskin dari sudut pandangan keluarga.

Baru-baru ini, Mohamed El-Erian memberikan beliau peletakan jawatan. Pilihan yang tiba-tiba dan tidak dijangka yang tidak ada yang dapat memberi motivasi, sehingga beberapa hari yang lalu apabila ia adalah yang dijelaskan.

Ayah akan gembira tinggal di rumah dengan bayi yang baru lahir

Peletakan jawatan dikaitkan dengan keinginan untuk menghabiskan lebih banyak masa dengan anak perempuannya.

Selepas 14 tahun hebat di Pimco saya lebih suka mengambil portfolio aktiviti separuh masa dan mendedikasikan lebih banyak kepada anak perempuan dan keluarga saya

El-Erian menulis surat yang panjang kepada Worth.

Tetapi kenapa keputusan ini tiba-tiba diambil? Suatu hari, dia meminta anak perempuannya berumur 10 tahun itu untuk menyikat gigi tetapi dia mempunyai niche dan dia menentang, ketika dia menegaskan gadis kecil itu telah berpindah dan kembali untuk memberinya surat ditulis oleh kepalan tangannya di mana dia menyenaraikan titik demi titik, dengan ketepatan yang besar, sebanyak 22 momen penting dalam hidupnya di mana bapanya tidak hadir: dari hari pertama sekolah hingga pertandingan bola sepak pertama, dari pertemuan dengan para guru untuk merayakan Halloween kepada banyak peristiwa penting lain.

Cuti bapa, kisah seorang bapa yang memilih untuk tinggal di rumah

Mandi sejuk untuk ayah pengurus super, yakin sehingga kini dapat menyelaraskan lebih kurang keluarga dan kerjaya yang sempurna.

Saya cuba meletakkan diri saya di pertahanan, mencari alasan untuk setiap peluang yang saya tidak masuk tapi kebenarannya adalah seperti yang saya cuba merasionalkan, masalahnya adalah bahawa perdamaian masa saya dalam keluarga dan di tempat kerja tidak berfungsi. Dan ketidakseimbangan ini merosakkan hubungan istimewa saya dengan anak perempuan saya. Saya tidak menghabiskan masa dengannya

menulis lelaki itu, yang pada masa yang tepat telah mengembangkan dirinya dalam gagasan menjadi pengurus yang kurang sedikit dan sedikit lagi ayah.

Hari ini, bapa dan anak perempuan bersuami bersama, dia mengiringi dia ke sekolah dan tidak lama lagi mereka akan bercuti bersama bersendirian.

Video: Singam 2 - Tamil Full Movie | Suriya | Anushka Shetty | Hansika Motwani | Devi Sri Prasad | Hari