Del Piero papà tris, bapa Elton John dari ibu yang disewa


Alessandro del Piero dan isterinya Sonia telah menjadi ibu bapa buat kali ketiga Sasha, sementara Elton John dan pasangannya kini mempunyai seorang anak lelaki dari ibu untuk disewa

Dalam Artikel Ini:

Krismas penuh dengan bangau! Anak ketiga Alessandro Del Piero, yang dilahirkan semalam, 27 Disember, akan dipanggil Sasha. Kapten Juventus mengumumkan acara gembira dari laman Facebooknya dan kemudian menyiarkan catatan di laman web rasminya. "Kali ini ia akan berbeza, kami fikir, sebenarnya kami menganggapnya walaupun Dorotea dilahirkan, selepas Tobias"kata Del Piero bersama isterinya, Sonia.
'Kami membayangkan bahawa sensasi itu hanya luar biasa, tetapi kurang mengganggu daripada kali pertama. Tetapi tidak, setiap kali ia seperti semuanya baru, tiba-tiba, tidak dijangka. Seolah-olah ingatan kita adalah 'semula'. Dan pada masa ini, kami berasa terharu dengan emosi. Anda mungkin sudah tahu apa yang kita sedang bercakap, bukan? Jadi di sini kita, dengan kegembiraan yang besar, untuk membuat anda mengambil bahagian dalam momen yang tidak dapat dilupakan ini. Sonia dan saya gembira untuk mengumumkan kelahiran Sasha. Bayi dan ibu adalah baik: dari hari ini kita adalah lima! ", kami membaca di laman web ini. "Terima kasih seperti biasa untuk semua kesaksian kasih sayang yang telah kami terima, kami sangat gembira, seperti masa pertama (dan kedua)...". Pasangan ini mempunyai dua orang anak lain: Tobias 3 tahun dan Dorotea 1 dan setengah tahun.
Satu lagi keluarga, kurang tradisional tetapi sama penuh cinta, sebaliknya terbentuk dalam dunia lagu. Elton John dan rakannya telah menjadi ibu bapa seorang kanak-kanak yang dilahirkan oleh ibu pengganti di California pada Hari Krismas.

Elton John: anak kedua dengan David Furnish

Akhbar Amerika Syarikat Weekly melaporkannya. Bayi, Zachary Jackson Levon Furnish-John, adalah yang pertama bagi pasangan itu, bersama sejak awal tahun sembilan puluhan. "Kami terharu dengan kebahagiaan dan kegembiraan dalam masa yang sangat istimewa ini - kata kedua -. Zachary baik-baik saja dan kami ibu bapa yang bangga dan bahagia ».

Video: