Disney On Ice Frozen tiba di Itali


Pada tahun 2019 persembahan Disney On Ice Frozen tiba di Itali: di sini adalah semua maklumat mengenai tarikh lawatan untuk melihat Elsa dan Anna dalam versi baru

Dalam Artikel Ini:

Disney On Ice Frozen

Anda sudah bersedia untuk menghidupkan semula kisah Frozen dalam persembahan hebat di atas ais? Pada tahun 2019 ia tiba di Itali Disney On Ice Frozen. Pertunjukan yang baru dan hebat tidak boleh dilepaskan. Ia masih sedikit ', tetapi kami mula membincangkannya supaya anda dapat menandakan peristiwa penting ini (jangan terlepas!) Di kalendar!

yang kisah yang paling disayangi sepanjang masa oleh kanak-kanak tiba di atas ais. Kami akan dapat menghidupkan kembali keajaiban Frozen di atas ais dalam persembahan yang pasti akan mencipta kisah penting ini yang telah bermimpi untuk anak-anak kita selama beberapa tahun.

Kerana Frozen benar-benar suka anak-anak

Disney On Ice Frozen akan berlangsung di Rom dari 5 hingga 8 Disember 2019: 8 menunjukkan pada PalaLottomatica. Tiket sudah tersedia di litar Ticketone dan juga boleh dibeli melalui Box Office Lazio. Semua kerusi akan diberi nombor. Beku adalah salah satu kartun Disney yang paling disayangi dan memenangi anugerah sepanjang zaman. Sejak tahun pembebasannya pada 2013 terus membuat mimpi besar dan kanak-kanak. Jadi jika anda menyukainya kisah Elsa dan Anna, Kristoff dan Olaf, anda tidak boleh terlepas rancangan pertunjukan ais Disney!

Disney On Ice Frozen

Disney On Ice Frozen Disney On Ice Frozen, kisah Elsa dan Anna di atas ais (sumber: Press Office)

Acara ini dihasilkan oleh Feld Entertainment dan dibentangkan oleh tepukan, dengan kerjasama The Base (yang telah menganjurkan Disney On Ice tahun ini: The Enchanted Tales). Kisah ini akan diriwayatkan secara langsung, menangkap dengan sempurna dinamik yang menarik antara kedua puteri Anna dan Elsa.

Kisah dan rasa ingin tahu Disney On Ice Frozen

Anna adalah seorang gadis dengan hati emas, yang memulakan perjalanan mencari kakaknya Elsa. Yang terakhir telah meninggalkan kerajaannya dan bertekad untuk tetap tersembunyi sehingga dia dapat menggunakan kuasa-Nya dengan bebas, tanpa menyebabkan kerosakan. yang Kristoff kasar, bersama-sama dengannya rusa Sven, bagus salji Olaf dan tarian ajaib akan membantu Anna dalam perjalanannya yang akan membawa dia untuk mengatasi ketakutannya.

Lagu-lagu yang menyumbang kepada kejayaan kisah Elsa dan Anna, dari "Biarkan ia pergi"Untuk"Adakah Anda Ingin Membina di Snowman?"Sehingga"Pembetung Atas". yang pengeluar Nicole Feld dengan itu telah membentangkan pertunjukan baru ini:

Sepanjang tahun pengeluaran Disney On Ice kami, Feld Entertainment tidak pernah mempunyai cerita sedemikian. Beku beku amat sesuai untuk perwakilan di atas ais, sebenarnya akan dapat melibatkan orang ramai dengan elemen inovasi yang hebat dan tahap artistik urutan pertama.

Disney On Ice Frozen di media sosial

Anda boleh mengikutinya berita dan kemas kini mengenai persembahan Disney On Ice Frozen baru di media sosial:

  • Facebook
  • Tapak web rasmi Applause
  • YouTube

Video: The Floor is Lava