Disney On Ice The Enchanted Tales, pertunjukan baru di atas ais


Pada Krismas 2019, pada 16 tarikh, pameran baru di ais Disney On Ice The Fairy Tales

Dalam Artikel Ini:

Disney On Ice The Tales Enchanted

Pada Krismas 2018 dongeng Disney yang indah kembali ke teater dengan pertunjukan baru Disney On Ice The Tales Enchanted. Di atas pentas, untuk pertama kalinya di Itali, La Bella dan Binatang, Little Mermaid, Rapuzel dan juga Frozen, bersama Mickey Mouse, Minnie, Donald dan Goofy yang kembali ke panggung dalam pertunjukan es yang menakjubkan yang dihasilkan oleh Feld Entertainment dan disampaikan oleh Tepuk tangan, dengan kerjasama The Base.

Di papan iklan 16 menunjukkan, dari 29 November hingga 2 Disember di Milan (Forum Mediolanum), dan dari 6 hingga 9 Disember di Rom (PalaLottomatica).

Anak perempuan Triton

Disney On Ice The Tales Enchanted, the show | Foto (6 imej) Disney On Ice The Tales Enchanted, the show | Foto adegan pertunjukan ais Krismas yang baru 2018

Pertunjukan ini

Penonton, yang diketuai oleh Minnie dan Mickey Mouse, akan memasuki dunia yang terpesona, dan akan bertemu dengan Sebastian dengan kerang dan kerangnya Daughter of the Triton King dari The Little Mermaid, bersama-sama untuk memperkenalkan Ariel menjadi medley pop 80s yang menarik.

Bukan itu sahaja, mereka juga akan bertemu dengan brigand yang mesra kedai minuman yang meriah Rapunzel dan rakannya Flynn Rider dalam perjalanan yang unik untuk menemui lampu terapung; sementara dengan penjawat yang terpesona de Kecantikan dan Binatang akan menghidupkan semula Disney klasik dengan irama "Seperti Lama Masa", dengan pengembaraan baru dan objek terpesona, yang akan hidup di atas ais dalam pertunjukan yang benar-benar menarik.

Berita sebenar adalah ketibaan di pentas Elsa dan Anna daripada beku. Orang ramai akan pergi untuk perjalanan ke Pegunungan Utara dengan Olaf salji comel, Kristoff kasar dan rusa Sven yang setia untuk membantu adik-beradik puteri dalam pengembaraan yang penuh dengan aksi, sihir dan watak-watak yang tidak dapat dilupakan, kepada irama lagu seperti "Let it Go" dan "In Summer".

Artis skating artistik yang sangat baik akan melakukan akrobatik dan nombor udara yang menarik yang akan menarik nafas anda dan akan memukau muda dan tua.

Filem Grinch, Krismas

Pengarah Patty Vincent beliau menjelaskan:

Kami mahu menangkap detik-detik dan keunikan yang menentukan watak-watak yang dikasihi itu dan kami benar-benar melampaui diri kami terhadap persembahan sukan. Inilah yang membuat Disney pada Ice cerita dongeng berbeza. Kami telah memilih pemandangan yang tidak dapat dilupakan dengan mencipta nombor akrobatik yang hebat dengan ketepatan dan ketepatan

Disney On Ice membentangkan The Tales Enchanted - Maklumat dan tiket

Tiket boleh didapati di Litar Ticketone. Semua tempat duduk adalah bernombor.

  • Facebook
  • Laman web
  • YouTube
  • Instagram: @DisneyOnIce

Video: