Disneyland Paris: berita 2019!


Banyak persembahan baru dan hebat menanti usia muda dan tua di Disneyland Paris, untuk mengalu-alukan musim yang indah dalam syarikat watak-watak Disney yang paling disayangi. Kejutan juga untuk peminat Star Wars dan Frozen

Dalam Artikel Ini:

Berita Disneyland Paris 2016

Jika anda mencari kejutan dan tarikan tahun ini juga Disneyland Paris tidak ada risiko kecewa. Taman hiburan Perancis telah secara rasmi mengumumkan kesemua mereka berita bahawa pelawat akan mencari pada tahun 2016 dan, nampaknya, kita akan dimanjakan untuk pilihan...

Star Tours dan Jedi Academy

Di tengah-tengah filem saat ini, atau Star Wars - Kebangkitan kekuatan, taman ini menawarkan peminat muda dan besar saga legenda tunjukkan Star Tours, di mana anda boleh "melancarkan StarSpeeder 3000 bersedia untuk pergi dengan kelajuan penuh, ke Endor Moon yang berhutan untuk menyaksikan pertempuran letupan antara Perompak Rebel dan Empayar Galactic". Kanak-kanak berumur 7 hingga 12, yang ingin menguji diri mereka sebagai Jedi, mungkin mendaftar di akademi akademi Akademi Jedi Training Academy, di mana mereka akan belajar untuk mengurus Pasukan dengan bantuan Jedi Master mereka dan droid R2-D2 (menutup tunjukkan pada 28 Februari, disambung semula pada 12 Mac 2016).

Muzik hebat untuk menyambut musim bunga

Berikutan irama musim tahun ini Disneyland akan mencadangkan pertunjukan yang berbeza dan bertema. Dengan pendekatan musim bunga, sebagai contoh, taman itu akan menawarkan kebaharuan yang bagus (di dunia eksklusif) yang khusus untuk alam: persembahan Hutan Enchanted: Pengembaraan muzik Disney. Dari 10 Februari hingga 8 Mei 2016, wira dan heroin Disney akan berada di pentas di Teater Chapparal di Frontierland (5 kali sehari, 7 hari seminggu) yang akan menjadi hutan yang sangat menarik., dengan senario yang diilhamkan oleh buku pop timbul (yang mana lukisan dibuka dalam 3D membalikkan halaman). Menyertai pertunjukan akan menjadi suara yang akan menceritakan pengembaraan Pocahontas, Mogwly, Tarzan, Rapunzel dan Merida (Pemberontak) dengan cerita dan lagu yang akan menjejaki kisah Disney yang paling terkenal, dinyalakan oleh penyanyi, penari dan akrobat. Musical sebenar, seperti yang dijelaskan oleh pengarah acara Christophe Leclercq:

Lagu-lagu yang paling terkenal di dalam filem ini adalah sebahagian daripada persembahan. Walau bagaimanapun, kami juga mahukan rancangan ini untuk bergetar kepada irama beberapa komposisi asal, yang ditulis dalam semangat komedi muzik Broadway

Dan, selalu mengenai sifat mekar dan musim semi yang kembali mekar, Disneyland akan tiba Taman di pesta Pippo dan kereta api musim bunga Minnie. Bunga-bunga, angsa dan air pancut akan mengumumkan kedatangan musim yang indah, menghiasi dengan gembira dan beberapa kali sehari, melalui Central Plaza di hadapan Istana Sleeping Beauty. Dalam kafilah ceria, yang dipimpin oleh tukang kebun lucu Pippo, tidak akan terlepas "tuan rumah" Mickey Mouse, Minnie, Donald Duck, Bebek dan Pluto, bersama dengan Cip & Ciop, Pinocchio dan Alice bersama penduduk terkenal Wonderlandnya (yang akan kita jumpa lagi juga di panggung wayang dalam filem Alice melalui cermin). Di atas keretanya yang berwarna-warni, Minnie juga akan menyambut semua tetamu di taman itu, disertai oleh Duck, Cindy, Clarabella dan banyak lagi watak-watak Disney yang lain.

Summer "ice" dengan Karaoke-Show Beku

Apabila musim bunga memberi laluan kepada musim panas di Disneyland Paris akan kembali peminat musim panas yang tidak mungkin: sangat bagus salji Olaf. Secara langsung dari alam Arendelle watak lucu filem Frozen - Il Regno di Ghiaccio akan kembali di atas pentas, bersama dengan protagonis yang dikasihi Elsa dan Anna, selepas kejayaan besar pertunjukan musim lalu. Dari 4 Jun hingga 18 September di Frontierland, smaka tahapan Teater Chaparral akan menjadi panggung karaoke persembahan baru yang akan membuat gembira terutama peminat dua puteri Disney, atas nota yang tidak dapat dielakkan tekan Letakkan / Pada waktu subuh saya akan bangkit.

Tetapi ia tidak berakhir di sini, kerana musim panas akan membawa satu lagi persembahan baru kepada jirannya Walt Disney Studios Park di mana, dari 2 Julai, akan mempamerkan pengeluaran baru Mickey Mouse dan Wizard, yang akan menyambung semula cerita terkenal itu Perantis ahli sihir itu (di mana seorang ahli silap mata yang diamanahkan Mickey dengan tugas mengurus bengkel sihirnya), dengan penambahan watak-watak seperti Genius Aladdin, Cinderella dan Warga Emasnya, protagonis filem La Bella dan La Bestia dan Rafiki ( The Lion King).

Berjalan ke hujung minggu Separuh Marathon

Berita baik untuk semua atlet: dari 23 hingga 25 September 2016 Disneyland Paris akan menjadi tuan rumah Weekend Half Marathon (pendaftaran sudah dibuka di run.disneylandparis.com), atau edisi pertama maraton setengah untuk muda dan tua, yang dianjurkan dalam kerjasama dengan runDisney dan telah berjaya di Disney Parks di Amerika. Ia akan menjadi sukan tiga hari dan sihir yang akan dicadangkan perlumbaan untuk orang dewasa dan tunggangan untuk kanak-kanak, termasuk 5 kilometer untuk seluruh keluarga. Untuk mendapatkan beban dan mempersiapkan acara tersebut, Park akan menganjurkan satu siri acara sepanjang minggu, seperti Kesihatan dan kecergasan, majlis pembukaan hari Jumaat eksklusif dan, untuk mendapatkan tenaga yang betul, Parti Pasta sebelum perlumbaan malam Sabtu. Sebab dan berita untuk kembali atau pergi buat kali pertama ke Disneyland Paris pastinya tidak kekurangan.

Untuk terus memanjakan tawaran bahawa taman itu menawarkan pasaran Itali: menempah pada 15 Februari, untuk penginapan dari 24 Mac hingga 31 Oktober 2016, anda akan mendapat diskaun sehingga 25% pada penginapan pakej (bermalam di hotel Disney + tiket kemasukan + sarapan pagi) dan penerbangan dengan Air France, papan separuh percuma dan kanak-kanak di bawah 7 tahun percuma.

Video: Disneyland Paris Rugi Pengunjung Batal Tempahan Tiket