Kesilapan membeli-belah yang paling biasa untuk bayi dalam perjalanan


Semasa kehamilan, sangat menyenangkan untuk membeli bayi semasa ketibaan. Sama ada ia akan pergi membeli-belah, atau memilih untuk membeli-belah dalam talian, ia mudah untuk dibuang, mengabaikan mungkin yang perlu

Dalam Artikel Ini:

Apa yang tidak boleh dibeli untuk bayi semasa ketibaan

Pada bulan pertama kehamilan, peraturan yang tidak tertulis dari "Dilarang membeli": satu bentuk takhayul yang menghalang kita daripada melepaskan naluri kita untuk bersarang, membeli sekurang-kurangnya salah satu pengarang kecil yang menarik yang mengintip dari tingkap kedai. Tiba di sekitar bulan ketujuh, di sini akhirnya pergi ke hadapan: tetapi seketika, "sangat sedikit" hilang pada tarikh lahir! Inilah tepatnya saat kita melakukan i kesilapan membeli-belah yang lebih tipikal daripada ibu baru.

  • Terlalu banyak lampin "baru lahir"

Memang benar, kanak-kanak mengambil banyak lampin, tetapi kita tidak dapat mengetahui terlebih dahulu kadar pertumbuhan kita dan seterusnya apabila saiznya berubah. Adalah lebih baik untuk membeli beberapa lampin yang baru lahir dan jika kami mahukan pek yang lebih besar. Sebaliknya, kita dapat berlimpah dengan tisu, mereka tidak pernah cukup dan akan menjadi presiden tetap dalam beg itu, di kerusi roda, di setiap sudut rumah...

Bayi tiba: perkara yang tidak berguna untuk tidak dibeli
  • Kereta bayi yang salah

Kami belum tahu, tetapi kereta dorong itu akan sangat penting dalam kehidupan kita untuk bertahun-tahun yang akan datang. Ia mungkin merupakan objek tunggal yang mana ia bernilai melabur lebih banyak masa dan tenaga semasa pembelian. Sebaik sahaja kami telah memilih model, kami cuba membengkokkannya, untuk meletakkannya di dalam kereta, kami akan menilai mengenai jenis terrain yang akan kami jalankan terutamanya (negara atau bandar) dan ruang simpanan yang kami perlukan di dalamnya. Kami mengabaikan sekarang yang tidak disenangi, sekarang penuh belas kasihan, melihat orang jualan, dan mengambil semua masa yang kami perlukan: ia akan berbaloi.

  • Pakaian yang terlalu mahal

Pakaian yang sayang dan ditandatangani untuk bayi adalah comel, tetapi sering mempunyai kehidupan yang singkat: bertujuan untuk majlis-majlis khas, mereka sering tidak selesa dan tidak praktikal kerana mereka tidak boleh dibasuh dalam mesin basuh. Kami akan mengetahui bahawa bayi yang baru dilahirkan walaupun sesuai dengan saman ekonomi, dan dalam kehidupan kita sebagai anak pertama, untuk terus hidup kita harus memihak kepada keselesaan.

Kasut bayi (PHOTO)

Bayi datang: apa yang tidak boleh beli (8 imej) Senarai objek yang boleh kita elakkan untuk ketibaan bayi

  • Beberapa bodysuits dan bibs

Lenan selalu langka dalam laci bayi yang baru lahir. Tubuh, contohnya, harus diganti beberapa kali sehari, terutama pada musim panas atau semasa menyapih, apabila lebih kurang pada setiap makanan ada keperluan untuk perubahan pakaian, melainkan jika anda ingin membawa sekitar kecil dengan corak "penyamaran" hijau dan coklat.

  • Tong sampah

Pembelian ibu baru hanya perlu menyediakan barang yang diperlukan, atau memudahkan kehidupan anda. Para poket dan peserta pameran lampin pastinya bukan sebahagian daripada kategori ini, kerana mereka menyediakan anda untuk memindahkan nappies dari bekas asli mereka dan kemudian mengatur mereka dengan kemas ke dalam barang tekstil yang cukup sulaman. Dan berfikir bahawa dalam lima minit itu anda boleh mengambil tidur...

Layette untuk bayi baru lahir: apa yang sebenarnya diperlukan
  • Robot untuk makanan bayi dan pelbagai objek teknologi

Setiap kedai bayi mempunyai sebuah jabatan yang penuh dengan peralatan rumah yang tidak dapat dipastikan dan mahal seperti pam susu, steriliser dan pemanasan botol, tetapi telapak yang paling tidak berguna jika anda menambahnya sepenuhnya kepada robot untuk makanan bayi. Ia tidak membantu sesiapa kecuali mereka yang tidak mempunyai pengisar sepele atau minipimer.

  • Jangan membeli ubat

Sebaliknya, episod di farmasi dapat menjimatkan banyak tekanan. Kabinet ubat dari sekarang akan menyediakan petak untuk pendatang baru, yang selalu ditampung dengan ubat-ubatan asas, seperti paracetamol, ibuprofen dan sebagainya, untuk menyelamatkan ibu bapa yang baru malam berjalan ke farmasi yang bertugas.

Video: 7 AKSI SULAP YANG GAGAL DAN BERUJUNG MAUT!!!!!