Krismas pertama dengan anak anda


Bagaimana seharusnya Krismas pertama dengan anak saya? Krismas pertama keluarga baru adalah pesta yang menjemput anda untuk mencari beberapa idea untuk berasa lebih dekat

Dalam Artikel Ini:

Krismas pertama dengan anak saya

Kanak-kanak beberapa bulan, atau yang telah mencapai hampir satu tahun, masih belum dapat memahami pentingnya Krismas. Sebagai seorang ibu yang baru, saya tertanya-tanya: bagaimana saya boleh hidup Krismas pertama dengan anak saya?

Dia kecil tetapi pasti dia akan melihat bahawa terdapat lebih banyak lampu dan warna di rumah. Dia akan dikelilingi oleh ramai orang dan mungkin kegembiraan mengiktiraf wajah datuknya atau cous kecil akan membuatnya sangat gembira. Ibu dan ayah pasti akan menjadi yang paling teruja: sama ada anak pertama atau yang ketiga tidak berubah, itu juga Krismas pertama keluarga baru mereka.

Tradisi Krismas

Krismas adalah parti yang selalu dikaitkan dengan banyak tradisi: dari surat kepada Santa Claus ke kalendar pengembaraan, dari pencahayaan hingga penyediaan buaian. Setiap keluarga mengekalkan upacara sebagai khazanah kebudayaan yang diturunkan dari generasi ke generasi. Di beberapa tempat di Itali, kanak-kanak pada malam sebelum itu menyembunyikan surat di bawah plat bapa mereka, dengan janji bertulis menjadi lebih baik. Kebiasaan memberikan anak bungsu kehormatan meletakkan bintang di atas pokok yang dihiasi ini tersebar luas di banyak rumah, dengan foto cenderamata yang tidak dapat dielakkan. Terdapat tradisi kuno dan tradisi baru. Setiap keluarga boleh menikmati kemewahan mencipta seseorang untuk terus hidup selama bertahun-tahun dan memberikan sebagai cenderahati kepada anak-anak mereka.

Kenangan Krismas

Krismas pertama keluarga baru adalah pesta yang menjemput anda untuk mencari beberapa idea untuk berasa lebih dekat. Memburu kenangan bermula: momen istimewa untuk gambar dan objek untuk mengumpul tahun demi tahun. Kemalangan adalah gambar kanak-kanak dengan pakaian merah klasik atau topi bertema Krismas yang lucu.

Mereka adalah hiasan untuk pokok itu yang menawarkan lebih inspirasi: kita boleh menggantung stoking yang telah menjadi kecil, gambar pertama kanak-kanak, keluarga baru atau menyesuaikan bola kecil dengan cetaknya. Apabila kanak-kanak membesar, mereka pastinya akan mengingati hadiah-hadiah yang diterima: hadiah pertama adalah mereka yang mempunyai lebih banyak masa atau kesempatan untuk menjadi terlampir. Natal pertamadan ia adalah peluang yang sempurna untuk memberikan mainan lembut pertama anda, sama ada beruang teddy atau rusa Santa yang bagus.

Ini juga tradisi membina suasana menunggu di rumah: i persiapan untuk parti, sama ada biskut untuk digantung di atas pokok, resipi untuk makan tengah hari atau pasta buatan sendiri sahaja. Jangan lupa muzik yang kanak-kanak seperti begitu banyak dan sedikit upacara yang akan diulang walaupun selepas cuti: baca cerita di tangan ibu dan ayah. Kanak-kanak suka membaca, walaupun mereka sangat kecil.

Kegembiraan mempunyai anak kecil di rumah dikongsi oleh seluruh keluarga. Melibatkan saudara-mara dan rakan-rakan di dalam anda Krismas benar-benar istimewa menyiapkan kad ucapan dengan gambar anak anda menunggu Krismas pertamanya: ia pasti akan menjadi salah satu pemikiran yang paling dihargai

Video: A Christmas Carol Kartun Anak - Dongeng Bahasa Indonesia