Makanan mainan dalam pannolenci (merasakan makanan)


Bagaimana untuk membuat dengan tangan anda sendiri makanan mainan untuk dapur kanak-kanak yang suka bermain perkara-perkara besar: burger dan cip, pizza, biskut, gula-gula dan salad buah-buahan. Semua dalam pannolenci lembut, dibuat lembut dengan mengisi bantal

Dalam Artikel Ini:

Dikuasai oleh Mammafelice
Bagaimana untuk mencipta i makanan mainan untuk dapur anak-anak mereka: burger dan kentang goreng, pizza, biskut, gula-gula dan salad buah-buahan. Semua dalam pannolenci lembut, dibuat lembut dengan mengisi bantal.
Kepada semua gadis-gadis (tapi mujurlah juga kepada beberapa lelaki... tukang masak masa depan) suka bermain dengan periuk, berpura-pura berbelanja, mempunyai troli di mana untuk menyimpan pembelian mereka, mempunyai dapur mainan yang menyediakan makanan bayi kepada anak patung dan ambil teh palsu dengan kawan-kawan.
BACA JUGA: Buat papan dirasakan
Di zaman kita terdapat 'Dolce forno', sebuah alat elektrik yang dapat kami buatkan permen yang lembut dan termakan, yang selalu berakhir di dalam tong sampah.
Hari ini gadis-gadis mempunyai dapur ultramodern, dengan seribu aksesori... dan kadang-kadang mereka memasak secara langsung dengan ibu mereka, membakar kue nyata, memasak pizza dengan tangan mereka sendiri, belajar segera kepentingan manipulasi makanan dan betapa pentingnya makanan sihat, dibuat dengan tangan mereka sendiri.
Tetapi ruang imaginasi masih perlu, untuk memasuki dunia ajaib 'Alice in Wonderland', untuk bermain ibu dengan anak patung mereka, untuk menyamar, dengan permainan yang hebat, peranan wanita dan ibu yang akan dimainkan pada masa akan datang.
BACA JUGA: Membuat kubus lembut
Di banyak kedai terdapat makanan mainan plastik, bahkan yang murah.
Dan di kedai-kedai khusus (dan lebih banyak Montessori) adalah mungkin untuk mencari beberapa wartawan dalam kayu dicat (READ).
Dalam kes ini, bagaimanapun, saya bergantung kepada pannolenci, mengikuti fesyen yang dimulakan oleh ibu-ibu AS, British dan Jepun yang lain, yang dengan makanan mainan dirasai (merasakan makanan) telah membuat permainan kanak-kanak perempuan lama dapat diakses oleh ibu.
Untuk menjadikan makanan mainan ini terasa
, mereka memerlukan:
- dirasai dan dirasai dalam pelbagai saiz dan warna;
- pengisian sintetik atau semulajadi (biasanya dibeli dalam beg di kedai DIY);
- jarum dan benang sulaman;
- model untuk memotong dan menghasilkan semula.
Cara terbaik untuk memulakan adalah menghabiskan beberapa jam menonton tapak dan galeri di mana makanan mainan ini difoto, dan cuba untuk menghasilkan semula mereka.
BACA JUGA: Bagaimana untuk menjahit buku yang lembut
Saya, untuk bahagian saya, melayari di sana sini di internet, saya memutuskan untuk memberi tumpuan kepada buah-buahan dan sayur-sayuran dan 'hidangan gurih' (WATCH), menangguhkan pencuci mulut dan biskut untuk langkah kedua.
Saya merancang template dengan bentuk makanan saya, saya memotongnya, dan dengan bantuan beberapa pin saya meletakkannya ke pannolenci, memotong tepi dan membuat bentuk saya.
Selepas menyiapkan semua kepingan, saya memasangnya dalam jahitan festoon, mengisi setiap mainan tunggal dengan pengisian sintetik yang saya ada.
Saya sedar:
- sandwic yang disumbat, dengan roti panggang, salad, keju emmenthal, ham dan tomato dihiris;
- satu pinggan salad campuran, dengan champignons, timun, salad, tomato dan wortel
- salad buah, dengan nanas, epal, kiwi yang dihiris, pisang, sepotong oren dan juga kepingan buah semangka;
- keseluruhan pisang, dengan dan tanpa kulit, disertakan dengan pisang pisang tunggal;
- keping pizza: margherita dengan kemangi segar dan satu dengan ham dan cendawan;
- sedikit 'pasta pendek, atau tortellini dan kupu-kupu;
- telur goreng dengan kepingan daging;
- dan hamburger yang tidak dapat dielakkan dengan kentang goreng dan kacang polong.
Semua templat dengan bentuk makanan ini (dan lain-lain) boleh dimuat turun secara percuma.
Sumber-sumbernya:
- Galeri Himalta;
- Blog Jill;
- Buatan tangan yang dirasai kumpulan makanan di flickr;
- Pertunjukan Toby;
- Katiemadegoods on Etsy;
- Donat dengan icing Vyrtuosa
- Makanan yang dirasakan untuk melakukan perjalanan ke Mammagiramondo
- Blog ibu Mitchigan;
- Hari blog Melissa hari ke hari;
- Ulasan Ibu Design

Video: