"La forchettina": buku baru oleh Miralda Colombo


Penulis "Il cucchiaioino" menandatangani buku resipi baru, untuk bersiap sedia dengan anak-anak

Dalam Artikel Ini:

Mengurangkan kejayaan buku pertamanya "Sudu", Miralda Colombo menandatangani "La forchettina", panduan baru yang penuh tip, resipi dan strategi untuk tukang masak bersama-sama dengan kanak-kanak.
dengan resipi mudah dan gambar animasi dari reka bentuk berwarna-warni dan terang yang ditandatangani oleh Civì, menyediakan hidangan menjadi pengalaman untuk dikongsi bersama dengan keluarga.

Buku resipi untuk menemui semula kegembiraan memasak bersama-sama, bukan hanya makan tengahari dan makan malam, tetapi juga menu yang sesuai untuk perjalanan di luar bandar, ke palates antarabangsa dan bahkan kepada mereka yang agak... sukar.
Walau bagaimanapun, menu mingguan dipisahkan dan digantung di dapur, petua untuk menganjurkan pantri dengan baik dan dengan cara yang berfungsi dan membawa ke meja sentiasa berbeza dan hidangan berkhasiat.

Temu bual dengan Miralda, "sudu Alice"

Dalam buku baru ini matlamatnya adalah melibatkan kanak-kanak dalam penyediaan hidangan berair, tetapi juga i ayah gourmet kerana ada juga ruang untuk mereka di dapur.
Contohnya, lihat bagaimana ia mudah dan menyeronokkan untuk menyediakan seluar pendek berbentuk gula-gula yang lazat.

seluar pendek-a-gula-gula


Atau hanya resipi untuk awak pavlove mini dengan minyak wangi musim luruh.

resipi-la-garpu


Dengan sedikit keberuntungan dan kebijaksanaan hasilnya mungkin luar biasa, seperti ini.

mini-Pavlove-the-bau-of-musim luruh

Pengarang

Miralda Colombo (Carate Brianza, 1976), seorang wartawan dan blogger, selepas menjadi seorang ibu, mencipta semula karya itu kerana dia kelihatan seperti hidupnya. Ia dibahagikan antara komputer dan dapur di bahagian paling terang rumah, dapur dan teres, dan percaya bahawa perkara-perkara terbaik datang secara tidak sengaja, tetapi tidak ada yang dilahirkan secara kebetulan, seperti blognya ilcucchiainodialice.it
Cevi (Cecilia Viganò) dilahirkan pada tahun 1982 di Carate Brianza. Artis, jurugambar dan ilustrator, dia lulus dari Akademi Brera dan di dapur dia kebetulan kebetulan, terima kasih kepada kawan blognya, Miralda. Sementara gambar mata, dari imaginasinya muncul makhluk kecil yang ditarik, yang menyelinap ke dalam piring dan menghidupkannya. Terima kasih kepada Cucchiaino dia juga belajar memasak.

Video: