Rakan-rakan ibu untuk mengelakkan


Apabila kita menjadi ibu kita mencari persahabatan dengan wanita lain dengan keturunan, tetapi ada beberapa jenis ibu yang harus dihindari

Dalam Artikel Ini:

Ibu untuk mengelakkan

Apabila kita menjadi ibu, ia adalah perkara biasa untuk mencari perbandingan dan berkongsi dengan wanita lain yang sedang mengalami keadaan kita sendiri. Walau bagaimanapun, kita tidak lama lagi menyedari bahawa tidak semua ibu lain boleh menjadi sahabat baik kita.

Berikut adalah beberapa jenis ibu yang boleh menjadi lebih menjengkelkan jika kita mula sering kerap kali.

  • Ibu menguntungkan

Selama setahun anda menjemput anaknya bermain di rumah anda satu petang seminggu, dan tidak pernah bermimpi untuk kembali.

  • Ibu yang dipisahkan

Dia bukan seorang lelaki kepada dirinya sendiri, tetapi "ibu Luca". Malah apabila anda memberinya telefon bimbit anda meminta dia untuk menyelamatkannya, dia dikhafalkan sebagai "ibu Luca". Tiada siapa yang tahu nama sebenarnya.

Pelbagai jenis ibu untuk dielakkan
  • Ibu terobsesi dengan berat badan

Yang di pesta ulang tahun ketika dia tiba di sepotong kue melihatnya seolah-olah mereka telah menawarkan seekor tikus mati pada piring Hello Kitty dan berseru: "Tidak, demi surga!"

  • Ibu yang sempurna

Dia sentiasa mempunyai kemajuan yang tiada tandingan anaknya, ceramah mengenai kaedah pendidikannya sendiri, dan sering menembak yang sangat besar "Lapan bulan sudah bercakap". Crediamoci.

  • Ibu sendiri-sendiri

Membeli barangan untuknya adalah satu jenayah: sama ada hadiah kepada guru, hadiah ulang tahun atau apa-apa lagi, dia mempamerkan keahliannya dalam ketukangan dan artistik dalam kepercayaan bahawa setelah menghabiskan malam membina pokok natal dengan tin bir kosong atau scrapbooking adalah perkara yang bijak.

  • Kotak bento ibu

Yang setiap petang menghias sayur-sayuran dan keping keju snek kanak-kanak untuk mencipta semula ladang lama di dalam kotak makan tengahari. Okay, mungkin ia hanya urusannya. Tetapi ia sama-sama menjengkelkan.

  • Fanatik

Terlepas dari objek khusus fanatiknya (sama ada penyusuan susu ibu hingga umur majoriti, atau makanan organik, atau tidur bersama atau sebaliknya), fanatik, yang juga mengganggu proselytism, adalah salah satu jenis ibu untuk mengelakkan seperti wabak.

  • Pasangan bahagia

Di dalam semua kelas selalu ada seorang ibu yang muncul di mana-mana dengan suaminya: pada pesta, di pertemuan orang tua, di taman. Dengan langsir bergaya "Stile Vianello" sedih, mereka mahu menunjukkan kemanusiaan berapa banyak yang mereka masih suka dan betapa gembira dan selari mereka, pasangan sempurna sempurna, tetapi juga simpa. Jelas hanya di kepala mereka.

  • Ibu sekolah tinggi

Ia adalah yang paling popular di sekolah menengah dan masih percaya. Sudah dari hari pertama suaka telah membina ibu gnocchi (seperti dia, atau sekurang-kurangnya cukup comel untuk menjadi bahu) dan yang rugi. Dia tidak boleh menerima bahawa dalam kehidupan sebenar ia tidak berfungsi seperti itu. Apakah jenis ibu yang tidak tahan?

Video: Bagaimana Mencari Kawan Dan Mempengaruhi Orang Lain