Dari Amerika, kelahiran orgasmik


Memberi kelahiran tidak pernah begitu menyenangkan di Amerika. Dalam dokumentari "Orgasmic Birth Belah" diberitahu dan ditunjukkan adegan orang-orang yang, melahirkan, mencapai keseronokan sengit yang mirip dengan syahwat

Dalam Artikel Ini:

Pemandangan mimpi buruk, suami yang lemah dalam bilik penyampaian (READ), jeritan dan kecacatan wajah ibu yang miskin yang tidak sabar menunggu bayi itu keluar untuk memeluknya dan menyelesaikan penderitaannya. Mari lupakan semua ini. Memberi kelahiran tidak pernah menjadi lebih menyenangkan terutamanya dalam epal besar. Adalah diketahui bahawa dalam Amerika mereka dapat melakukan segala-galanya, tetapi juga mengubahnya kelahiran pada masa ketika mengalami orgasme ia kelihatan jauh. Ia adalah kira-kira Kelahiran Orgasmic, kelahiran tanpa kesakitan, dan dengan banyak keseronokan. Dalam a dokumentari, sejak tahun 2009, sebenarnya, dari gelaran homonim, sensasi mereka yang, melahirkan, mencapai satu, diberitahu dan ditunjukkan keseronokan sengit sama dengan orgasme.
BACA JUGA: "Anda akan melahirkan rasa sakit atau pembedahan caesar!"
dalam dokumentari, di mana topik ini dituturkan secara terbuka, adegan yang menggambarkan keseronokan pelibisan yang berbeza digambarkan, beberapa jam kemudian, mengulas sensasi yang dialami di hadapan kamera. Amber Hartnel, seorang wanita muda berusia 29 tahun, dia mengaku bahawa dia diserang oleh keseronokan yang kuat dan tidak dijangka tepat di tengah-tengah buruh (READ). Seorang ibu lain mendakwa telah ketawa dan menangis kerana sakit dan keseronokan. Dan reaksi doktor? Kategori ini selalu dibahagikan kepada pengalaman orgasmic yang dialami oleh beberapa wanita. Jadi fenomena ini tidak pernah dikaji dalam istilah yang betul.
BACA JUJU: Amalan-amalan yang perlu dielakkan untuk mendapat penghantaran yang baik
Menurut pengeluar dokumentari, orgasme yang dialami semasa buruh dan melahirkan anak adalah salah satu keseronokan rahsia wanita tidak mahu dibicarakan. Dari sudut pandangan teknikal, sesetengahnya bidan justifikasi fenomena ini dengan menerangkan bahawa hormon dan bahan kimia yang dilepaskan ke dalam darah semasa seks, seperti oxytocin (READ) dan endorfin, mereka adalah produk yang sama semasa buruh. Tetapi bagi wanita, yang menjerit sebelum melahirkan meminta epidural, cerita ini kelihatannya jauh. Reaksi itu adalah seram di hadapan kisah-kisah mereka yang telah menghilangkan mitos yang menginginkan kelahiran berkait rapat dengan kesakitan, dan mendakwa telah mengalami orgasme yang panjang dan sengit semasa buruh dan masa penghantaran.
BACA JUGA: Melahirkan adalah perkara yang paling alami di dunia!
Tetapi kami meninggalkan anda ke video yang menceritakan semuanya dengan beberapa perkataan, tetapi dengan imej yang bercakap untuk diri mereka sendiri.
KLIK DI SINI untuk menonton video:
Kelahiran Buruh Orgasmic

Video: Spa Vagina