"Beku - Kerajaan Ais" datang dalam Blu-ray dan DVD


Kartun Disney "Frozen - The Kingdom of Ice" selepas memenangi penonton di pawagam akan disediakan di DVD dan Blu-Ray dari 9 April

Dalam Artikel Ini:

Beku - Kerajaan Es, kisah luar biasa dua beradik yang telah menakluki dunia di pawagam, tiba pada 9 April di Disney Blu-ray 3D, Blu ray dan Dvd dengan beban muzik, pengembaraan dan banyak keseronokan.

Pemenang dua Anugerah Akademi untuk Filem Animasi Terbaik dan Lagu Asli Terbaik, "Let It Go" dan Golden Globe untuk Filem Ciri Animasi Terbaik, pengembaraan ajaib ini telah menarik perhatian penonton di seluruh dunia, datang ke Office Box 1 bilion dolar, menjadi filem animasi yang paling ditonton pernah.

ANDA BOLEH KEPENTINGAN: "Boxtrolls - kotak sihir" di pawagam

Pada 4hb April, Frozen - The Ice Kingdom kembali ke pawagam yang luar biasa unjuran dalam versi Karaoke dalam rangka berprestij Festival Future Future, chermesse yang didedikasikan untuk animasi dan teknologi baru yang akan berlaku di Bologna.

Diarahkan oleh Chris Buck dan Jennifer Lee, dengan pengeluaran eksekutif oleh John Lasseter, pengeluar Rapunzel - L'Intreccio della Torre dan Ralph Spaccatutto, karya seni animasi ini di Rumah Hiburan dengan pelakon suara bintang: pelakon terkenal Serena Autieri dan Serena Rossi, dua pelumba Elsa dan Anna, manakala pelawak Rom, Enrico Brignano adalah suara Olaf boneka yang tidak dapat ditahan.

Jangan lupa datanglah Massimo Lopez yang meminjamkan bakatnya kepada ketua suku troll lucu.

Beku - The Ice Kingdom melihat Anna yang gigih dan optimis memulakan perjalanan untuk mencari kakaknya, Elsa yang, dalam momen kemarahan, dengan kuasa luar biasanya telah membawa musim dingin yang tak berdaya di bawah kerajaan Arendelle.

DISCOVER JUGA: Disneyland Paris: tempat di mana impian menjadi kenyataan

Sepanjang jalan dia akan bertemu lelaki gunung Kristoff disertai oleh rusa Sven yang lucu dan setia dan Olaf salji lucu yang bermimpi musim panas dan suka pelukan hangat yang akan menjadi kawannya yang tidak dapat dipisahkan.

Labirin Frozen

Beku - Kerajaan ais: permainan dan lukisan (6 gambar) Halaman pewarna beku - Lukisan dan permainan berwarna untuk mencetak terinspirasi oleh "Beku - Kerajaan Ais", kartun yang menjadi kejayaan di seluruh dunia

Muzik, pengembaraan dan kasih sayang adalah bahan-bahan kejayaan ini yang, dalam pelepasan video rumah, diperkayakan oleh banyak kandungan khas di kalangan yang menonjol Semua orang di atas pentas! hadir dalam ketiga-tiga format ini.

Filem pendek yang diarahkan oleh Lauren MacMullen melihat para protagonis Topolino dan Minnie dan rakan-rakannya Orazio dan Clarabella tampil di atas keranjang hay sehingga Pietro Gambadilegno tiba, cuba menghalangnya, memaksa Mickey Mouse untuk mengejar indahnya di antara ribuan rintangan.

Diperkaya dengan reka bentuk klasik hitam dan putih dan buatan tangan yang menjadi hidup berkat teknik yang paling moden, ini pendek adalah karya yang benar dari jenisnya.

BACA JUGA: Maleficent, filem Disney baru

Selain itu, dalam format definisi tinggi ia akan mungkin untuk mengetahui bagaimana karya Disney dilahirkan terima kasih kepada Pembuatan, sementara Video Muzik yang tak tertahankan sangat sesuai untuk menyanyi dengan seluruh keluarga dalam syarikat idola remaja Martina Stoessel yang memainkan lagu "All'Alba Sorgerò".

Jangan ketinggalan juga menarik "Ais: Perjalanan Disney dari Hans Christian Andersen ke Frozen", kandungan video yang menceritakan bagaimana kisah klasik Hans Christian Andersen "The Snow Queen" telah mengilhami kejayaan global ini.

Untuk menyanyi, impian dan perjalanan melalui lanskap terpesona yang luar biasa, Frozen - Kingdom of Ice tiba di video rumah dari 9 April untuk petang keluarga yang menyeronokkan.

Anna dan Kristoff di atas kereta luncur

Beku: kerajaan ais (20 gambar) Gambar kartun Disney Frozen, kerajaan es

Video: