Permainan untuk bermain di pantai atau di luar rumah: yang paling lucu musim panas


Sudah tiba masanya untuk bersenang-senang dengan air atau di udara terbuka: panduan kepada permainan untuk dilakukan di pantai dengan anak-anak musim panas ini

Dalam Artikel Ini:

Permainan untuk dilakukan di pantai dengan kanak-kanak

Pada musim panas, permainan yang paling indah dan menyeronokkan berlaku di luar rumah, di taman, di pantai. Seringkali mereka adalah permainan sederhana, yang bahan utamanya adalah air, pasir, udara dan banyak imaginasi. Mari lihat saya permainan untuk dilakukan di pantai dengan kanak-kanak lebih menyeronokkan dan menarik.

Bermain dengan pasir

Di pantai kita lupa baldi biasa dan palet biasa. Tahun ini kita dapat melengkapkan diri dengan bilah maxi mekanikal atau bilah besar, terima kasih kepada kanak-kanak yang boleh membuka tapak pembinaan sebenar.

Untuk membuat istana dan bentuk yang berbeza adalah sempurna baldi tertumpuk, mereka turun baldi dengan pemegang yang boleh digunakan sebagai acuan dan terbuka di bahagian bawah untuk membiarkan air keluar.

Dan jika kita tidak mahu menggunakan apa-apa selain daripada fantasi dan tangan Berikut adalah beberapa idea untuk membuat kreasi yang sangat unik dengan pasir:

  • istana gergasi, menggunakan baldi pelbagai saiz, untuk menghias dengan batu dan cengkerang;
  • trek untuk membiarkan kereta berjalan, dibina dengan menggali di dalam pasir dengan pallet besar atau rake gergasi (di sisi trek dengan baldi dan acuan anda juga boleh membina stesen pit stop)
  • yang boneka pasir dengan pasir basah dan aksesori yang digunakan untuk membuat hidung dan mata.

Mainan pantai

Ramai ibu bapa tiba di pantai dengan beg penuh dengan mainan plastik, baldi dan aksesori lain. Tetapi orang lain menampakkan diri mainan sebenar. Beberapa contoh?

  • Gelembung gergasi: sempurna untuk bermain di taman atau di pantai dan membuat gelembung gergasi panjangnya 3 meter
  • Kiwido: pita berbilang berganda diilhamkan oleh amalan Maori tradisional yang diundang untuk mencuba dalam angka simetri dengan gerak isyarat yang sentiasa lebih luas, lebih cepat dan lebih menonjol. Keletihan eksotik mereka juga akan mengekalkan penonton kasual yang terpesona.
  • Bola melenting: bola gergasi dengan pemegang untuk melompat duduk di atasnya, bermain dan melompat dan membuat melompat.
  • Bagi yang kecil, rumah kembung yang menyeronokkan untuk bermain di tapak perkhemahan di pantai

Permainan air untuk kanak-kanak

Beri anak-anak bak mandi penuhair atau kolam kembung untuk bermain dan anda akan melihat mereka sibuk sepanjang petang. Anak-anak kecil itu hanya akan bersenang-senang membuat dekantasi dari bekas yang lebih besar ke yang lebih kecil, membuat mandi untuk haiwan mainan kegemaran mereka dan sementara itu menjadi basah sepenuhnya.

Orang-orang yang lebih tua dapat menikmatinya di ruang yang lebih besar dengan senapang air atau permainan pergerakan. Sebarang idea untuk bermain di luar dengan air?

  • Slaid air untuk dimasukkan ke dalam taman: lidah plastik kuning dibuat licin dari air yang semprot dari tepi dan baik tetap ke tanah oleh empat kepentingan. Lari yang baik dan tergelincir mengikut kehendak.
  • Meja permainan dengan air dan pasir: taman permainan pelbagai guna yang asal untuk bermain sepanjang tahun dengan pasir, air dan aksesori lain
  • Mahkamah hoki kembung: padang hoki dengan 2 pintu kembung, 2 batang dan 2 cakera hoki mini, spout air keluar dari hos.
Kerja rumah musim panas untuk kanak-kanak

Permainan pantai yang menyeronokkan

Pantai ini membantu bersosial, membuat kawan baru dan pertahanan yang lebih rendah, membatalkan prasangka dan rasa malu. Ia mengambil masa yang sangat sedikit untuk menubuhkan a bermain pasukan, bermain pasukan atau untuk melibatkan diri dalam keadaan besar dan kecil permainan yang menyeronokkan dan riang, terima kasih kepada mana pun ibu bapa kembali sedikit 'anak-anak.

  • Tangkap Bendera: permainan klasik untuk bermain pada waktu matahari terbenam, apabila suhu menjadi lebih sejuk dan semua orang dibahagikan kepada dua pasukan, masing-masing dengan nombor yang ditetapkan dan mesti mencuri bendera lebih cepat daripada musuh, dan pada akhirnya semua berlari menyelam ke dalam air
  • Perlumbaan baldi: penyambungan sebenar yang bermula dari garis pantai ke titik di pantai di mana anda akan meletakkan bekas yang besar untuk mengosongkan air.

Dan kemudian hari di pantai melewati dengan cepat antara pembinaan istana pasir, jambatan dan jalan-jalan di mana untuk berjalan kereta, bola pasir, lukisan untuk dilakukan di pasir pantai menggunakan tongkat kayu dan sebagainya...

Permainan pantai plastik

yang mangkuk mereka adalah antara permainan yang paling klasik untuk bermain di pantai dan terdapat semua jenis permainan di pasaran. Bekas kes mudah dengan mangkuk berwarna dan bola akan menjadikan anak-anak bahagia di pantai

  • Acuan untuk memasak dengan pasir: bukan bentuk klasik yang kami dapati di semua kedai, tetapi dapur mudah alih yang asli dengan pemegang, periuk dengan penutup, kuali, 2 hidangan, spumarola, sendok dan keju dan cetakan ikan.
  • Kerucut berbentuk tombak: dengan gavettoni yang dipenuhi air dan kon untuk membuat pertempuran berani

Permainan pantai sendiri

Salah satu permainan yang paling indah untuk dilakukan di pantai ialah memburu harta karun. Kanak-kanak akan suka berjalan di sepanjang garis pantai, memilih yang paling indah, dari setiap warna dan saiz, dan kemudian, setelah pulang ke rumah, buat gambar kecil dengan gam dan berus, atau jika anda hanya memilih cangkerang dengan lubang kecil yang anda boleh buat rantai, gelang dan gelang untuk menggantung di rumah.

Tetapi ia juga sempurna landasan untuk kelereng dibuat dengan botol, piring, stoppers dan sachet, iaitu dengan semua barang-barang buangan yang kemudiannya akan mudah diletakkan dalam sampul surat untuk membuangnya dan tidak kotor di pantai.

Permainan musim panas untuk kanak-kanak

Ia cukup untuk membuat ruang terbuka untuk kanak-kanak dan kini masa yang tepat untuk bermain dan menjadi liar. Apa yang hendak dicadangkan? yang permainan klasik cdi mana kita telah berkembang, sebagai contoh, sebagai permainan loceng (atau "minggu"), bersembunyi dan mencari, "Warna, warna", "Bola Racun"; "Satu, dua, tiga bintang" dan banyak lagi.

Dan sekali lagi, kita akhirnya dapat bermain denganlayang-layang yang telah menyerahkan hari lahirnya, dengankapal terbang kawalan jauh yang di rumah kita tidak boleh terbang, yang frisbee dan raket dengan bola, bola tampar di dalam air atau di pantai ketika matahari mulai jatuh.

Video: 7 Kolam Renang Paling Berbahaya Di Dunia !!! Berani Berenang Bareng Buaya