Au pair: mengapa memilihnya


Bagaimana dan mengapa memilih pasangan au dan bukan pengasuh bayi tradisional

Dalam Artikel Ini:

daripada Mariaelena The Bank
Akhirnya, selepas berbulan-bulan perbincangan keluarga yang hebat tentang kebaikan dan keburukan pilihan ini, kita telah sampai pada kesimpulan: bahawa pasangan au!
Tetapi mari bermula dari awal...
WHO IS A PAIR?
Pasangan au, atau au pasangan, adalah orang yang berumur antara 18 dan 29 tahun yang ingin mengalami kehidupan di negara asing, menyertai keluarga dan tinggal di dalamnya seolah-olah keluarganya. asal.
BACA JUJU: Soalan-soalan yang akan ditanya semasa wawancara dengan pengasuh bayi baru
MENGAPA MEMILIKI PAIR AIR

• Saya buat tata (READ) untuk seumur hidup sebelum menamatkan pengajian dan saya selalu mencadangkan bahawa, jika suatu hari saya mempunyai pengasuh, saya akan merawat "cara tertentu"...
• Kami adalah keluarga orang yang ceria dan cerah, mempunyai seorang gadis di rumah yang tinggal bersama kami dan memberi kami tangan, kami tidak melihat ini sebagai pencerobohan ke dalam privasi kami.
• Tidak, saya tidak cemburu dengan dua orang yang manis dan cantik yang berjalan di sekitar rumah !!!
• Di rumah kita mempunyai satu bilik lagi untuk menampung orang ketiga dan pertukaran budaya dengan seorang gadis dari negara lain akan memperkaya kehidupan kita.
• Keperluan keperluan kami di atas semua kecemasan yang diuruskan dengan Matteo, sebenarnya kami tidak memerlukan penjaga bayi yang memerlukan jadual dan bayaran, tetapi bantuan rata rata apabila diperlukan.
• Pembelajaran bahasa baru untuk Matteo dan meningkatkan bahasa Inggeris saya pasti nilai tambah kepada pilihan
DI MANA DAPATKAN?
Terdapat banyak tapak di mana anda boleh mencari pasangan au (READ). Setelah mendaftar ke salah satu ini (ada yang dibayar). Saya dengan serta-merta menunjukkan dilema dan kebingungan melalui e-mel, pemilik agensi yang saya bercakap untuk menghantar saya kad untuk mengisi untuk memahami dengan lebih baik bagaimana untuk membantu saya, dan kemudian mula menghantar saya beberapa nama dengan banyak surat persembahan, dan kematian hidup dan mukjizat pasangan au.
BACA JUGA: Ibunya kembali bekerja: siapa yang hendak mengamanahkan bayi?
BAGAIMANA BANYAK A COST BAYAR?
Ia bergantung kepada agensi ke agensi, biaya pendaftaran bervariasi dari 50 hingga 100 euro dan "saku" pasangan au bervariasi bergantung pada ketersediaan di rumah yang diperlukan dan pergi dari 60/80 euro per minggu untuk perkhidmatan 20 jam sehari dan 10 malam.
BAGAIMANA ANDA MENDAPATKAN BAGI SEA PA?
Saya mempunyai saudara lelaki 23 yang belajar di Perugia. Apabila dia datang ke rumah saya, saya mengambil peluang untuk melakukan perkara-perkara yang sukar untuk Matteo. Semasa dia bermain dengan anak saya saya mendedikasikan diri saya untuk kerja rumah atau belanja mingguan, memotong masa untuk diri saya dan pasangan saya dan saya cuba untuk menjadi lebih santai mengetahui saya tidak perlu berbilang tugas (READ).
Saya akan meminta pasangan au untuk perkara yang sama: pergi menemani dan menyambung semula Matteo di sekolah apabila saya tidak dapat, tinggal bersama dia petang bermain, membantu membersihkan dan, kadang-kadang, malam percuma untuk saya! "wang saku" mingguan tiket musim, bas + kereta api + tiket metro, bilik untuk diri sendiri dan pertukaran: Saya mengajar bahasa Itali dan dia mengajar saya bahasa

sentiasa berkata ya

10 kesilapan untuk mengelakkan diri daripada membesarkan kanak-kanak (10 gambar) Nasihat ahli pediatrik mengenai apakah kesilapan yang harus dielakkan

APAKAH PERMINTAAN PAIR UNTUK ANDA?
Pasangan au bukan pembantu rumah dan bukan penjaga bayi. Dia seorang gadis yang ingin belajar cara hidup yang berbeza dari dia, tidak sabar untuk mengenali negara yang indah ini.
BAGAIMANA ANDA MEMILIKI PAIR AU?
Berdasarkan borang yang telah anda isi dan yang disiapkan oleh pasangan au, agensi sepadan dengan keperluan dan menawarkan kepada anda gadis-gadis sehingga anda mendapati yang sesuai untuk anda.
Saya berharap untuk mencari orang yang tepat untuk saya tidak lama lagi!
Mariaelena

Video: Top 10 Unforgettable Golden Buzzers on America's Got Talent | Got Talent Global