Gloria, tetraplegic sejak lahir, menjadi seorang ibu


Cabaran seorang wanita yang telah berjaya merealisasikan impian sejak kecil lagi. Gloria, yang dilumpuhkan sejak lahir, melahirkan anak

Dalam Artikel Ini:

Kisah bergerak, tetapi pada masa yang sama yang hebat cabaran seorang wanita yang dapat merealisasikan impiannya, walaupun kelihatan mustahil. Gloria Dellacasa Belligegni, seorang wanita Paduan, telah menjadi protagonis seorang kanak-kanak keajaiban (READ): menjadi ibu walaupun tetraparesis spastik yang memaksa ia pada satu kerusi roda.
BACA JUGA: Dari ASM decalogue anti malformations untuk ibu yang aman
Gloria sedar bahawa untuk seorang wanita dalam keadaannya untuk menjalankan kehamilan dengan jayanya adalah jarang, bukan sahaja di Itali, tetapi memutuskan untuk tidak berputus asa. Gadis itu memberitahu a dilihat bahawa sejak zaman kanak-kanak dia bermimpi untuk menjadi seorang ibu dan sekarang dia merasakan seperti seorang wanita bertuah. Menyedari kepelbagaiannya tiada had yang pernah ditetapkan, tetapi hanya objektif. Suaminya menyokongnya, seperti doktor dan keluarganya yang tidak pernah menyimpan kebenaran yang tersembunyi daripadanya kemungkinan bahaya (READ) yang dia pergi untuk bertemu dengan keputusannya untuk melahirkan kehidupan baru.
Gloria diikuti olehpasukan perubatan Jabatan untuk perlindungan kesihatan wanita dan kehidupan baru Policlico Abano Terme. Untuk memandu, Gianluca Straface, ketua ortetika hospital, Vincenzo Zanardo, bertanggungjawab untuk neonatologi, dan ginecologa Marina Pace. Acara ini, yang ditakrifkan sebagai "luar biasa" oleh doktor, membuka jalan untuk banyak harapan untuk ramai ibu yang kurang upaya. Risiko kehamilan Gloria berkaitan dengan kemungkinan komplikasi akibat ketidakmampuannya dan kemungkinan sebenar a kelahiran pramatang (READ). Walau bagaimanapun, penentuan gadis itu, dan proffesionality pasukan yang mengikutinya, membuat apa yang mungkin nyata kecil keajaiban.
BACA JUGA: Risiko kelahiran pramatang: apa yang ia bergantung?
Gloria bergerak dengan mudah dengan kereta bayinya bermain dengan bayi Alessandra, dan melakukan apa sahaja di rumah dari menyeterika ke memasak dll. Gadis itu tidak berhenti di sini, sebenarnya dia mengaku bahawa hasratnya sekarang ialah memberi seorang kakak kepadanya Alessandra.
BACA JUGA: Berdon sindrom: web digerakkan untuk Giorgia kecil
yang kehamilan yang menunjukkan bagaimana wanita yang ditentukan, sangat tidak menentu dan agresif dapat berjaya mengatasi bahkan halangan yang paling tidak dapat diatasi
Kredit Sumber | dilihat
Kredit Video | Kisah Pa melalui Youtube

Video: