Guendalina del GF: anak perempuannya sakit, dia tidak melihatnya selama tiga bulan


Guendalina Tavassi, pesaing seksi GF 11 tidak pernah melihat anak perempuannya Gaia selama tiga bulan. Bapanya mengatakan bahawa bayi itu sakit

Dalam Artikel Ini:

Oktober lepas, selepas episod pertama Big Brother 11, kita bercakap tentang pesaing Roman, Guendalina Tavassi, 24, ibu Gaia, seorang gadis berusia 6 tahun. Guendalina atau Guenda kerana semua orang memanggilnya sekarang tidak melihat anak perempuannya selama kira-kira 3 bulan dan jika keadaan terus berjalan seperti ini, atau dia terus kekal dalam ucapan terima kasih awam, tidak akan melihatnya selama 60 hari lagi.
Namun pesaing, seksi, ekstrovert dan tanpa rambut di lidah, bagaimanapun, bukan hanya personaliti TV tetapi juga ibu dan bekas rakan bapanya, Remo Nicolini. Nicolini, mungkin juga dengan sentuhan iri terhadap kejayaan bekas, mendakwa bahawa ibu tidak pernah memikirkan anak perempuannya, anak perempuan yang nampaknya menderita dari banyak situasi. "Gaia menderita, dia tidak berasa sihat. Dia tidak melihat ibunya untuk masa yang lama, selama berbulan-bulan. Adakah anda sedar? ".
Guenda dicat sedikit 'semua ibu yang tidak layak, seorang ibu yang jahat yang pergi bersenang-senang, memperlihatkan rahmatnya di TV dalam keadaan cantik, bermain-main dengan kekotoran di hadapan kamera dan membuat adegan menangis memikirkan anak perempuannya hanya dalam episod, jika mungkin dia teringat. Bagi yang lain, nampaknya tidak akan menjadi masalah.
Di satu pihak ia mesti dikatakan bahawa jika ia dicari dan seperti yang anda katakan, anda tidak boleh memasuki realiti dan kemudian menghabiskan masa menangis rammmaricarsi untuk apa yang anda ketinggalan... tentu saja adalah Guendalina menangis sangat sedikit untuk perasaan yang tersisa keluar dari rumah...
Menurut bekas rakan seperjuangan Guenda berperilaku benar-benar buruk dan menambah: "Saya sangat marah sekarang. Guenda tidak pernah mengingati kanak-kanak itu. Saya fikir saya akan menangani peguam untuk memfailkan petisyen terhadapnya kerana meninggalkan anak perempuannya ".
Guendalina Tavassi dalam 24 tahun, tidak pernah membuat misteri keinginannya untuk muncul dan memecah masuk ke TV: keponakan seorang pemain bola sepak terkenal dan anak perempuan seorang bekas gadis Coccodè, Emanuela Fuin, kadang-kadang membuat cubist disko.
Di Big Brother, Guendalina menyampaikan dirinya sebagai ibu yang mahu menjamin masa depan anak perempuannya. Bagaimana anda berfikir mengenainya?

Video: