Hairstyles untuk kanak-kanak perempuan di sekolah


Gadis kecil dengan rambut panjang suka selalu mempunyai gaya rambut baru. Kami mahu gaya rambut sekolah dilakukan dalam beberapa minit

Dalam Artikel Ini:

Hairstyles untuk sekolah

Gadis-gadis kecil dengan rambut panjang suka selalu mempunyai gaya rambut baru untuk sekolah. Ia berguna untuk tidak mempunyai rambut jatuh di hadapan mata ketika menulis. Mereka memerlukan gaya rambut yang ringkas dan cepat, yang membolehkan anda bermain dengan bebas tanpa rasa takut bahawa mereka meleleh tetapi tidak memerlukan terlalu banyak waktu di pagi hari untuk menyediakan mereka. Kami mencari beberapa idea gaya rambut untuk sekolah untuk dilakukan dalam beberapa minit.

Gaya rambut video untuk sekolah

  • KOD SELESAI

Yang indah ekor sampingan ia selesa dan cepat untuk menyisir, untuk menjadikannya sedikit berbeza daripada biasa kita boleh cuba untuk menjalankannya seperti video ini. Ia bermula dengan mengasah yang bermula dari dahi dan terus ke tepi sehingga ia bergabung dengan rambut yang dikumpulkan oleh ekor.

  • KOD YANG DILULUPKAN

Untuk mengumpul tompok yang sentiasa jatuh pada mata, ini adalah alternatif kepada ekor separuh. Anda mengumpul rambut di tepi dalam helai kecil, bermula dari kuil-kuil dan mengumpulnya di belakang nape mengikat mereka dengan elastik kecil. Teruskan dengan cara yang sama dengan mengumpulkan tiga atau empat helai untuk kesan terakhir yang mudah dan sempurna.

  • KNOT DENGAN PAPA

Bagi pencinta kunci yang membuat lukisan di sini adalah idea untuk menguji ayah, sebenarnya dalam video itu dilakukan oleh seorang lelaki. Anda mengumpul dua kunci sisi di kuil dan mengikat di belakang nape dengan simpul sederhana, anda menguncinya dengan jari dan anda berjalan kedua di bawah yang akan tetap lembut. Dua hairpins yang tersembunyi adalah cukup dan kesan simpulan dilakukan!

Gaya rambut foto untuk sekolah

Di galeri ini kami telah mengumpulkan beberapa idea untuk membuat gaya rambut untuk sekolah, mudah dan berkesan. Dari braids ke ekor kuda pada sisi sehingga gaya rambut yang lebih rumit tetapi itu menjadi agak mudah apabila anda telah mengambil tangan anda.

Braids yang saling melintas (PHOTO)

Gabungan untuk sekolah (9 imej) Gabungan akan dibuat kepada gadis-gadis untuk pergi ke sekolah

Gaya rambut dengan rambut lurus

Adakah rambut panjang dan lurus? Mengapa tidak membuatnya dua braids yang menyeberang di nape dan jatuh ke dalam dua pigtails? Lembar dikumpulkan untuk braids di bahagian atas kepala dan menyeberang di belakang nape yang membentuk X hingga berakhir di dua ekor sisi panjang. Dan jika anda bosan dengan mengambil ekor kuda biasa empat kunci dan digulung sendiriSebagai alternatif, anda boleh membuat braids dan menambahnya kepada ekor kuda: kesan geometri akan meningkatkan gaya rambut.

ideal untuk Pippi Longstocking yang kecil idea untuk mengumpul rambut dalam dua braids dan menyeberang mereka di atas kepala dan kemudian membetulkannya pada akhir yang bertentangan dengan reben.

Dan jika anda ingin tutorial lengkap yang menjelaskan kepada anda, langkah demi langkah, bagaimana untuk membuat ekor sisi lembut di sini adalah tanda-tanda Tonyastylist.

Hairstyles untuk kanak-kanak perempuan lakukan pada waktu pagi sebelum pergi ke sekolah

Gaya rambut dengan rambut kerinting

Landak cantik dan mengagumkan tetapi mari kita hadapi, mereka sentiasa memberontak dan sukar untuk dikendalikan. Jika kita tidak mahu memberi godaan untuk mengambil rambut kita selalu di ekor kuda biasa, inilah beberapa idea baru:

  • Yang elegan dan mudah mengetuk sebelah Ia sesuai untuk hari-hari musim luruh yang dibelanjakan untuk buku. Ia disediakan dalam beberapa minit beratur berganda tanpa baris, rambut dibahagikan dengan ekor sisi pertama dan bahagian bawah kepala dikumpulkan dalam ekor kedua.
  • Alternatif kepada chignon? Ini adalah jalinan yang bermula dari garis rambut atas dan bergabung dengan rambut yang dikumpulkan di dalam bun.

Hairstyles dengan rambut pendek

Gadis-gadis yang mempunyai rambut pendek atau pendek akhirnya menyelesaikan segala-galanya dengan lingkaran atau a music pada tuft, tetapi pada hari-hari apabila mereka mahu melihat satu sama lain secara berbeza, kita boleh mencuba satu kelemahan palsu. Kami membuat kesan yang dicukur palsu hanya pada satu sisi, membawa pinggiran dan rambut semua di satu sisi dan mengunci mereka di sisi lain kembali dengan hairpins.

Hairstyles untuk sekolah rendah

Gadis-gadis kecil sudah berkhidmat di sekolah rendah yang mereka suka kelihatan cantik dan bergaya sejak pagi. Jika anda mempunyai rambut panjang pilihan yang paling praktikal dan gunakan pigtails comel dan berwarna-warni untuk mengamalkan beberapa ekor kuda atau gaun kecil berkilat untuk menghentikan helai yang paling memberontak yang boleh berakhir di dahi, tetapi pada hari-hari ketika anda merasa lebih kreatif anda dapat bersenang-senang gaya rambut dengan cara yang lebih asli. Berikut adalah beberapa idea:

  • Lebih cepat daripada mengasah saya simpul dengan helai rambut sampingan berakhir dalam dua pigtails.
  • Adakah anda suka pesanan geometri? Buat beberapa lintasan bermula dari lima pigtail, tumpang tindih kunci dan kumpulkan mereka di dua ekor rendah.

Untuk sekolah menengah

Tiba di sekolah menengah anak-anak kita mula keluar dari kepompong dan mengubah diri mereka sendiri. Ini fasa yang besar perubahan, juga estetika dan rasa. Gadis-gadis, kini preadolescenti, mungkin akan mengucapkan selamat tinggal pada klip merah jambu dan rhinestone untuk memilih yang sederhana dan ponytails praktikal atau chignon. Tetapi kita juga dapat membantu mereka membuat beberapa gaya rambut sedikit lebih berani dan bergaya.

Sebagai contoh:

  • yang cantik mengikat tali dengan ekor yang tinggi, yang tidak pernah keluar dari fesyen;
  • rambut lurus dan satu minitreccina di belakang ditutup dengan elastik kecil tersembunyi di antara kunci;
  • klasik "bunga tocang"yang dilakukan dalam sepuluh minit dengan terlebih dahulu mengambil dua helai rambut di kuil-kuil, di satu pihak dan yang lain, dan mengikatnya kembali ke ekor kecil yang berlaku, kemudian tarik benang untuk membuat kesan bunga dan akhirnya berpaling menjepit bulu dengan menahannya dengan gunting rambut.

Video Tutorial Vintage Bass Chignon

yang chignon rendah รจ gaya rambut vintaj sempurna untuk ibu dan anak perempuan. Elegant, mengesankan dan mudah dibuat. dalam tutorial video Tonyastylist menerangkan cara melakukannya. Mari kita cuba?

Video: Tutorial Gaya Rambut Untuk Anak Kecil