Bagaimana untuk mendapatkan bayi yang digunakan untuk botol itu


Membesar seorang kanak-kanak tidak mudah, kerana setiap pilihan yang dibuat boleh mempengaruhi personaliti masa depan bayi kita. Oleh itu, adalah perlu untuk memahami apabila dunia melakukan sesuatu dan apabila tidak, dan untuk mendidik kanak-kanak yang terbaik...

Dalam Artikel Ini:

Pengenalan

Tumbuh a bayi ia tidak pernah mudah, kerana setiap pilihan dibuat ia boleh menjejaskan personaliti masa depan bayi kita. Oleh itu, perlu difahami apabila dunia melakukan sesuatu dan apabila tidak, dan untuk mendidik anak dengan cara yang terbaik. Sesetengah ibu tidak boleh atau tidak mahu menyusukan anak mereka. Lain-lain, sebaliknya, enggan untuk menghapuskan ikatan emosi yang sangat penting ini. Mereka kemudian menangguhkan penyembuhan selama beberapa minggu (biasanya kebanyakan ibu tergolong dalam kategori kedua). Mendapatkan bayi yang digunakan untuk botol tidak selalu mudah. Dalam panduan ini, mari kita lihat bagaimana untuk melakukannya cara yang beransur-ansur dan tanpa trauma. Pastinya pada hari-hari awal ia boleh menjadi sukar tetapi selepas beberapa hari perkara akan menjadi lebih baik. Jadi, mari kita lihat cara untuk membiasakan diri budak lelaki dalam botol, melalui beberapa langkah mudah yang akan kami berikan maklumat yang diperlukan yang akan membantu anda dalam proses.

diperlukan

  • botol bayi
  • Makanan alternatif
  • kesabaran
  • Menghormati masa kanak-kanak

Fasa penyembur

Penyusuan adalah fasa penting bukan sahaja untuk kanak-kanak tetapi juga untuk ibu. Kedua-duanya terjejas secara fizikal dan emosi. Seorang ibu yang telah memberikan semua penyusuan ibu akan merasa sedikit tertekan dan "tidak berguna" ketika dia berhenti. Perasaannya ialah kehilangan keakraban dengan kanak-kanak. Malah, sesetengah ibu berasa kurang import. Ini adalah sebab lain untuk menyapih secara beransur-ansur. Masa yang sesuai untuk beralih kepada botol ialah apabila bayi telah mencapai kira-kira tiga bulan.

Biasa kanak-kanak itu ke dalam botol

Adalah baik untuk mendapatkan bayi yang digunakan untuk botol sejak bulan pertama kehidupan. Berikannya kepadanya dengan kerap dua atau tiga kali seminggu. Sekiranya dikehendaki, ia juga boleh diberikan setiap hari mengikut keperluan. Sekiranya susu ibu masih dihasilkan dalam kuantiti yang baik, penyusuan harus bermula secara beransur-ansur. Menghidupkan bayi ke botol sejak bulan pertama kehidupan mengelakkan banyak kesukaran dan kesukaran. Jika anda tidak memperkenalkan amalan baru ini dengan cara yang drastik tidak akan ada komplikasi.

Gantikan suapan

Pertama-tama menangguhkan suapan sehari. Baiklah yang dicirikan oleh kekeruhan payudara yang lebih rendah. Daripada makanan biasa, beri botol sebaliknya. Biarkan bayi minum sebanyak yang dia mahu. Tunggu dua atau tiga hari untuk payudara untuk membiasakan diri dengan perubahan. Kemudian ganti suapan lain dengan botol kedua. Tunggu lagi dua atau tiga hari dan elakkan makanan selanjutnya. Sekarang anak makan pada payudara hanya dua kali sehari dan akan mengambil tiga botol.

Sekatkan dengan botol itu

Ia mungkin bahawa bayi dua bulan atau lebih tidak digunakan untuk pemberontak botol biasa. Dalam kes ini cuba tawarkan botol itu sekali atau dua kali sehari. Hanya melakukan ini sebelum makan atau makanan bayi selama seminggu. Yang penting bukan untuk memaksanya untuk tidak membuatnya marah. Tetapkan botol itu jika anda menolaknya dan berikannya sisa makanan anda, termasuk payudara anda. Dia boleh mengubah fikirannya dalam masa beberapa hari. Ingatlah bahawa setiap perubahan mesti dilakukan secara beransur-ansur.
Mendapatkan bayi ke dalam botol agak mudah dalam realiti, tetapi ia adalah proses yang mesti dilakukan dengan beberapa makanan istimewa. Jika anda adalah ibu-ibu baru dan anda memerlukan beberapa nasihat tentang bagaimana menangani bayi anda, maka panduan ini akan dilakukan tepat untuk anda, anda boleh menyusukan bayi dengan botol dalam masa yang singkat. Saya harap nasib baik anda.
Lihat awak kali.

Ambil makanan

Sekiranya ia sentiasa memberontak, hapuslah suapan 14. Dengan ini ia harus memberi laluan dan membiasakan diri dengan botol. Satu lagi sistem untuk dicuba adalah melupakan ya dan tidak selama 24 jam. Kurangkan makanan pepejal dan elakkan sepenuhnya makanan bayi. Dengan cara ini, kanak-kanak yang lapar tidak akan membuat banyak hawa nafsu. Jika ini tidak berfungsi, ia mesti lebih panik. Cuba untuk terus mengurangkan makanan dan menambah makanan di dalam botol.

Tonton video itu

Bagaimana untuk mendapatkan bayi yang digunakan untuk botol itu: untuk

Tips

Jangan lupa:

  • Walaupun kanak-kanak menolak botol itu, jangan digalakkan, tetapi bersikeras sedikit apabila dia lapar
Beberapa pautan yang mungkin berguna kepada anda:
  • Biasa kanak-kanak itu ke dalam botol
  • Bagaimana untuk mempunyai kebersihan botol yang sempurna
  • Cara menyediakan sebotol susu tepung
  • Bagaimana memberi botol bayi kepada si kembar

Video: cara membuat AC kipas angin