Bagaimana mengumumkan perkahwinan anda


Perkahwinan bukan hanya merupakan salah satu peristiwa yang paling penting untuk kehidupan pasangan dan juga individu, tetapi juga titik ketibaan, di satu pihak, dan bermula dari yang lain berkenaan dengan apa yang telah...

Dalam Artikel Ini:

Pengenalan

yang perkahwinan ia bukan hanya salah satu daripada peristiwa yang paling penting untuk kehidupan pasangan dan juga tuhan-tuhan individu, tetapi ia juga titik ketibaan, di satu pihak, dan bermula dari yang lain berkenaan dengan apa yang telah kita dan apa yang akan kita jadi. Bagi sesetengahnya adalah puncak dari a impian cinta, untuk orang lain ia adalah a garisan penamat, untuk orang lain ia adalah penegasan, pastinya ia adalah masa yang menentukan bahawa kita mesti "menghadapi" dengan rakan kongsi dan juga membahagikan orang-orang yang bertemu dengan kami, kerana ia mesti dikongsi bersama. Dan di sini, pada masa ini, masalah boleh timbul: bagaimana cara perkahwinan diumumkan? Berhati-hati atau bersuara hebat? Penyelesaian kepada masalah itu diberikan oleh "penerima pengumuman", iaitu, dari siapa orang-orang yang kita harus mengumumkan bahawa kita akan berkahwin. Oleh itu, mari kita lihat, mengikut pelbagai situasi, bagaimana mungkin lebih murah untuk mengumumkan perkahwinan anda.

Bagaimana mengumumkan perkahwinan dengan keluarga

"Pengadu" pertama pengumuman biasanya adalah ahli keluarga terdekat - ibu bapa, adik-beradik, keluarga pasangan masa depan - dalam hal ini pengumuman harus dilakukan dengan ketenangan yang hebat, menyampaikan semua kegembiraan yang saat ini memerlukan, tetapi dengan tenang. Mengetepikan kes di mana pengumuman harus dibuat, sebagai contoh, kepada seorang saudara perempuan, yang pertama dari semua kawan dan dengan demikian akan berkongsi dengan kita semua semangat dan kegembiraan kita, idealnya akan mengumumkan perkahwinan semasa makan tengah hari atau makan malam, lebih baik jika di hadapan teman lelakinya atau teman wanitanya, yang juga boleh membentuk semacam "sokongan" moral, sesuai jika berlaku, contohnya, ada daripada "rintangan" dan halangan-halangan dari anggota keluarga yang malaysia kepada keadaan baru ini.

Bagaimana mengumumkan perkahwinan kepada rakan-rakan

Kes ini berbeza apabila pengumuman dibuat kepada rakan-rakan. Dalam kes ini, untuk setiap keseronokan, pengumuman dapat dilakukan dengan penuh semangat dan penuh semangat, untuk menunjukkan dan menyampaikan semua kegembiraan kami kepada kawan-kawan dan teman-teman jantung. Walaupun dalam kes ini, anda boleh memilih sebagai petang malam bersama-sama, mungkin di luar, semasa makan malam di kelab, dan anda juga boleh memanfaatkan ketiadaan rakan kongsi untuk lebih yakin dan lebih banyak kebebasan dengan rakan-rakan, menunjukkan semua projek mereka dan harapan mereka.

Bagaimana mengumumkan perkahwinan dengan rakan kerja

Terakhir, kes di mana pengumuman perlu dibuat untuk bekerja rakan-rakan adalah sangat berbeza. Dalam kes ini, ia adalah terutamanya suatu formaliti yang tidak dapat dielakkan dari mana kita tidak boleh melarikan diri, jika hanya kerana ia menyentuh kita lesen yang diperlukan dan tidak diperlukan, yang mesti diberikan kepada kami oleh majikan kami. Dalam kes ini, keghairahan yang kami akan mengumumkan perkahwinan kami akan bergantung pada tahap keyakinan dan persahabatan yang mengikat kita kepada majikan dan rakan sekerja, semakin kuat ini, semakin kita dapat melibatkan mereka dalam kegembiraan mereka, bahkan mungkin memikirkan untuk mengundang mereka pada majlis tersebut.

Video: Tanggapan Nikita Mirzani Terkait Foto Prewedding Syahrini Dan Reino Barack Di Media Sosial