Bagaimana memilih tandas untuk kanak-kanak


Sekiranya anda mempunyai anak yang sangat kecil dan berhasrat untuk membiasakannya dengan kerap dan bebas, tidak ada yang lebih baik daripada memilih tandas klasik. Ini bekas kuno dan berfungsi antara...

Dalam Artikel Ini:

Pengenalan

Sekiranya anda mempunyai anak yang sangat kecil dan anda berniat membiasakannya untuk memenuhi keperluannya dengan satu kekerapan tertentu dan secara bebas, tidak ada yang lebih baik daripada memilih untuk tandas klasik. Ini kuno dan bekas berfungsi antara lain, ia boleh didapati dalam pelbagai bentuk, saiz dan juga dengan angka tertentu untuk kanak-kanak. Sebagai rujukan kepada apa yang telah diterangkan setakat ini, berikut adalah panduan dengan beberapa petua berguna tentang cara memilih tandas untuk kanak-kanak.

diperlukan

  • Tandas klasik
  • Potty dengan angka

Pilih tandas dengan garis pusat sesuai dengan bahagian bawah kanak-kanak

Di pasaran, sama ada di kedai khusus atau kedai dalam talian, terdapat periuk untuk kanak-kanak yang mempunyai watak-watak yang dicintai oleh mereka seperti Winnie the Pooh, Bamgy atau yang lain-lain kartun dan komik. Beberapa generasi terbaru juga mencadangkan melodi yang diaktifkan pada masa yang sama bahawa kanak-kanak melakukan kencing atau buang air kecil. Bagaimanapun, diameternya adalah kepentingan asas; Sebenarnya, anda perlu memilih yang sesuai dengan saiz anak anda, untuk mengelakkan kemudaratan dan pada masa yang sama juga mudah apabila anda duduk di sana untuk masa yang lama.

Periksa penamat tepi pinggan

Potty serta berfungsi dan selesa juga harus memuaskan hati kanak-kanak dari sudut pandang penampilan. Untuk memberikan contoh, adalah disarankan untuk memilih warna pilihannya, yang biasanya ringan dan cenderung kepada warna kuning yang mendalam. Walau bagaimanapun, putih sangat sesuai terutamanya jika anda berhasrat untuk mengawal najis dan air kencing sehari-hari, untuk memeriksa sama ada keradangan saluran rektum atau saluran kencing, terutama jika anak anda makan banyak gula-gula. Di samping itu, pilihan tandas putih juga merupakan cara yang lebih selamat untuk memastikan kebersihan yang lebih besar, kerana ia adalah plastik yang tidak bersentuhan dengan air kencing yang berasid. Akhirnya, ia harus ditekankan bahawa sebelum membeli, ia adalah sangat penting untuk memeriksa sama ada selesai tepi digilap dengan baik dan oleh itu tidak memotong.

Beli tandas dengan belakang

Seperti yang anda ketahui ramai kanak-kanak terutamanya jika sangat kecil sedikit enggan melakukan keperluan mereka jika tidak di lampin atau dalam sesetengah kes kemalasan juga di atas lantai, dan untuk mengelakkan ini, ia mudah kemudian membuat mereka digunakan untuk segera menggunakan bekas berfungsi ini. Untuk meyakinkan mereka, bagaimanapun, adalah dinasihatkan untuk membeli tandas dengan belakang, mungkin menggambarkan kuda atau gajah bayi, supaya mereka boleh duduk bersenang-senang dan kemudian melaksanakan keperluan harian mereka dengan mudah.

Tips

Beberapa pautan yang mungkin berguna kepada anda:

  • Bagaimana memilih tandas untuk kanak-kanak

Video: Kanak kanak memilih makanan? Itu perkara biasa tapi...