Cara membuat beg kecil untuk kanak-kanak perempuan


Mewujudkan objek kecil untuk anak-anak atau cucu dengan tangan mereka sendiri adalah satu pengalaman yang indah yang mengetatkan ikatan kita; terutamanya jika aksesori berguna dan selalunya akan digunakan oleh bayi atau anak, yang akan membawa...

Dalam Artikel Ini:

Pengenalan

Mewujudkan objek kecil untuk anak-anak atau cucu dengan tangan mereka sendiri adalah satu pengalaman yang indah yang mengetatkan ikatan kita; terutamanya jika aksesori berguna dan akan digunakan dengan kerap oleh bayi atau perempuan, yang akan membawa ingatan kita. Bagi gadis-gadis, beg tangan itu sentiasa menjadi tujuan keinginan, walaupun kecil, selalu ada sesuatu yang mereka ingin bawa, seperti: haiwan kesayangan kegemaran, beberapa benda kecil yang mereka pegang, beberapa bermain dan lain-lain Inilah cara membuatnya beg tangan untuk kanak-kanak perempuan.

diperlukan

  • Kain berwarna
  • Jarum, benang, gunting
  • Butang hiasan

Pertama-tama mari kita dapatkan beberapa kain berwarna. Kami memilih warna yang kami suka, atau apa yang disukai oleh kanak-kanak.
Kami melakukan corak kertas mudah, berdasarkan bentuk yang kami mahu berikan kepada beg itu. Beberapa sebatan pada kertas pencetak putih akan mencukupi. Akhirnya, kami menyediakan dengan teliti semua yang anda perlukan di atas meja, untuk memulakan kerja dan terus tanpa gangguan.

Kami meletakkan corak kertas pada kain, yang kami akan sebelum ini disetrika untuk menghapuskan sebarang lipatan.
Kini kita menandakan pengukuran pada kain dan memotongnya dengan tepat. Kami memotong bahagian atas bahagian depan beg, supaya bahagian belakang boleh membuat penutupan atas. Dalam amalan, sempadan kira-kira 7 cm tinggi akan dipotong.

Kami menghidupkan dua keping kain dan menjahitnya bersama, kami boleh menggunakan mesin jahit atau hanya membuat beberapa jahitan dengan tangan.
Tetapkan butang dan pasangkannya; oleh itu, mengambil ukuran dengan baik, kita membuat potong dengan gunting yang membuat lubang butang.
Mari kita dapatkan pita atau tali kira-kira 90 cm dan menjahit satu hujung ke sebelah kanan dan ujung yang lain ke sebelah kiri beg. Kami akan mencipta tali bahu. Akhirnya kami menghiasi beg tangan dengan butang atau bunga kain atau dengan semua imaginasi yang mengilhami kami.

Cara lain untuk membuat beg tangan gadis kecil adalah menggunakan cangkuk crochet: merajut 8 jahitan ke kain, bersatu rendah dan 9 gulungan selama setengah sentimeter kain. Bekerja bersatu tinggi, dua rantai kecil ke atas setiap bersatu yang rendah di bawah ini, buat renda yang rendah dan 5 rantai kecil untuk setiap bersatu tinggi dua. Pada pusingan keempat, kerja 4 tertutup bersama untuk membuat pippiolino di setiap gerbang di bawah. Dengan kapas dan nombor merenda 2, bungkus 4 rantai kecil, bersatu rendah untuk pangkalan beg tangan dan buat sisi dengan meneruskan proses merajut yang rendah. Meningkatkan dua meshes setiap sisi untuk empat baris dan teruskan untuk empat baris lagi tanpa meningkat; kurangkan bersatu pada setiap sisi untuk 3 baris, balut 12 rantai kecil dan bersatu rendah pada rantai yang sama. Akhirnya untuk menyelesaikan beg, bungkus 10 rantai kecil, kerja 9 jahitan dan lengkap dengan penambahan manik, rhinestones dan butang.

Tips

Beberapa pautan yang mungkin berguna kepada anda:

  • Cara membuat beg bulu renda

Video: Mesin Rajut Mainan Anak Berfaedah dari Banggood