Cara membuat keju kepada kanak-kanak


Membuat keju untuk anak-anak mereka adalah tugas bahawa setiap ibu bapa mesti menghadapi masa depan dan bahkan jika anda benar-benar menginginkannya, diatasi. Kami cuba memahami bagaimana dan apa yang perlu dilakukan untuk membolehkan anak-anak kita makan...

Dalam Artikel Ini:

Pengenalan

Membuat keju untuk anak-anak mereka adalah tugas bahawa setiap ibu bapa mesti menghadapi masa depan dan bahkan jika anda benar-benar menginginkannya, diatasi. Kami cuba memahami bagaimana dan apa yang perlu dilakukan untuk membolehkan anak-anak kita, makan keju dan cuba membuat mereka menghargai, agar tidak menolaknya, bukan hanya pada pasta, tetapi juga dalam banyak resipi, yang termasuk penggunaan setiap jenis keju, yang dihormati.
Berapa kerap ia berlaku bahawa kanak-kanak tidak makan keju atau membuat senyuman kerana tidak makan. Keju adalah satu makanan yang sangat penting untuk pertumbuhan mereka kerana ia terkenal kalsium dan vitamin tambahan. Menjadi a makanan penting, ibu bapa perlu mencari beberapa cara untuk membuat mereka makan, dan kemudian mencari resipi, hidangan yang sangat menarik untuk kanak-kanak. Kami melihat di bawah beberapa penyelesaian cara makan keju kepada kanak-kanak.

diperlukan

  • astuteness

Cara menggunakan keju dengan bau yang baik

Mula-mula kita cuba menggunakan keju yang juga mempunyai bau yang baik: biasanya anda boleh membuangnya ke atas yang segar kerana orang-orang yang berumur yang mencium bau "lama" tidak begitu selamat datang kepada anak-anak. Anda boleh memilih untuk keju yang dicairkan dan kemudian membuat resipi imajinatif dan lazat untuk lelangit dan mata: mozzarella, iris dan provola. Satu lagi keju yang sangat popular adalah ricotta: bersama-sama dengan mozzarella anda boleh membuat goreng keju. Untuk membuatnya, anda perlu memotong keju ke dalam kiub dan lulus terlebih dahulu ke dalam telur dan kemudian ke dalam serbuk roti supaya semasa menggoreng anda membuat kerak rangup di atas. Ia adalah hidangan yang agak berat yang digoreng, tetapi anak-anak tidak akan kembali.

Cara menyembunyikan keju dalam resipi

Alternatif lain adalah hamburger: bersama-sama dengan daging yang anda boleh mencairkan kepingan nipis di atasnya, dan pastinya akan menjadi lazat hanya melihatnya. Fakta bahawa ia adalah racy pasti akan menarik, jadi anda boleh mencuba juga dengan jenis daging lain dan jika anda juga mahu lebih dari telur goreng dengan ham: hasilnya dijamin.

Cara menggunakan keju dalam pencuci mulut

Keju, seperti ricotta, boleh digunakan untuk menyediakan pencuci mulut yang indah. Hanya dengan ricotta anda boleh menyediakan krim yang mudah dan cemerlang. Hanya ambil ricotta segar, ayakan dengan baik, untuk menghapuskan ketulan dan air yang berlebihan, kemudian tambah gula ricotta, campurkan segala-galanya dan akhirnya masukkan campuran sedikit titis coklat. Krim ricotta ini boleh dimakan oleh anak-anak anda dengan brioche. Sebagai alternatif mengambil yoghurt putih, sudu madu dan buah-buahan, campurkan segala-galanya dan berkhidmat dengan biskut, anda akan melihat bahawa kanak-kanak tidak akan menolak untuk tidak memakannya.

Bagaimana untuk mengambil jumlah keju yang betul

Walaupun keju kaya dengan kalsium, penting untuk pertumbuhan, mereka juga makanan yang gemuk dan harus dimakan secara sederhana. Jadi, anda perlu makan keju secara teratur, tanpa membesar-besarkan, cuba menaklukkan anak anda menggunakan imaginasi di dapur, cuba bervariasi dengan jenis keju. Anda perlu mendidik anak anda untuk makan keju, membiarkan dia mencuba pelbagai citarasa yang boleh dimilikinya.

Tips

Jangan lupa:

  • Membuat anak makan keju sangat penting untuk pengambilan kalsium.
Beberapa pautan yang mungkin berguna kepada anda:
  • //educazione-emotiva.it/bambini-rifiutano-cibo.html

Video: Pengalaman Pertama Zara Cute memakai Anting | Zara's First Earring