Bagaimana memberi botol bayi kepada si kembar


Keajaiban hidup mengagumkan setiap kali ia berlaku. Apabila anak kembar tiba di dalam keluarga, keajaiban ini juga kagum, kebimbangan. Kegembiraan berganda, tetapi komitmen juga berganda. Segala-galanya mesti berlipat ganda oleh dua orang. Pakaian...

Dalam Artikel Ini:

Pengenalan

Keajaiban hidup mengagumkan setiap kali ia berlaku. Apabila anak kembar tiba di dalam keluarga, keajaiban ini juga kagum, kebimbangan. Kegembiraan berganda, tetapi komitmen juga berganda. Segala-galanya mesti berlipat ganda oleh dua orang. Pakaian untuk dua, produk kebersihan untuk dua, memberi makan untuk dua orang. Sekiranya ibu tidak boleh menyusu, botol bayi untuk dua orang! Kuasa adalah a masa yang manis, yang melibatkan kedekatan dan pertukaran kelembutan yang berterusan. Untuk hidup serenanya momen hari ini, panduan ini mencadangkan beberapa petua tentang bagaimana untuk memberikannya botol bayi kepada si kembar.

diperlukan

  • botol bayi
  • Kesabaran dan organisasi

Aturkan setiap makanan

Berkembang dan kembar kembar adalah pengalaman yang hampir unik. Walau bagaimanapun, memberi botol bayi kepada kembar beberapa kali sehari boleh menjadi sangat memenatkan. Untuk menangani pelbagai penyusuan dengan mudah, perlu mengatur dengan pendahuluan yang mencukupi. Adalah dinasihatkan untuk mensterilkan botol bayi penyusuan pertama, sudah pada waktu petang. Jadi pada waktu pagi kita akan mempunyai segala-galanya siap. Walaupun untuk makan malam itu akan berguna untuk meletakkan dua botol susu siap di dalam peti sejuk. Sebagai alternatif, sebelum tidur, sediakan jumlah air dan serbuk susu yang betul, bersedia untuk keesokan harinya.

Gunakan kerusi kanak-kanak

Semasa musim panas kita boleh memberi susu dalam botol pada suhu bilik. Walau bagaimanapun, pada musim sejuk, ia adalah dinasihatkan supaya memanaskan botol terlebih dahulu. Kemudian ia akan berguna untuk mengatur diri kita untuk makan. Jika kita bersendirian dan kita tidak mempunyai pasangan atau ahli keluarga untuk membantu kita, kita boleh meletakkan kembar kita di dalam kerusi khas. Dengan cara ini kita akan dapat memegang kedua-dua botol kedua-dua tangan, menjadikan kembar makan pada masa yang sama.

Manjakan diri anda

Pemakanan botol menjadikannya sukar untuk memanjakan, terutamanya dalam kes kembar. Tiada lampiran pada payudara. Bayi, sebaliknya, perlu mencium bau dan kehangatan ibunya. Kami mengambil kesempatan daripada jenis pemakanan ini untuk melibatkan bapa, sering tidak hadir pada saat-saat ini. Kami menyelesaikan pengosongan botol itu, menjaga anak-anak kecil di tangan mereka dan mengisi mereka dengan pelukan dan senyuman.
Apabila bayi yang baru lahir kami akan mencapai tempoh 5-6 bulan, kami boleh menambah botol pemegang khas yang memudahkan penggunaan dan cengkaman, supaya mereka dapat minum walaupun dengan sendirinya. Sudah tentu ia sentiasa dianjurkan untuk memastikan semuanya berjalan dengan sempurna. Akhirnya marilah kita ingat untuk sentiasa dilengkapi dan teratur dengan semua alat yang diperlukan. Untuk kemudahan, kami juga boleh menyediakan satu set 6 atau 8 botol lengkap dengan teh, ditambah dengan botol pengetam.

Tonton video itu

Bagaimana memberi botol bayi kepada si kembar: memberi

Tips

Jangan lupa:

  • Sekiranya kita perlu bepergian dengan kembar, kami menyediakan sekurang-kurangnya 4 botol air siap
Beberapa pautan yang mungkin berguna kepada anda:
  • Maklumat lanjut mengenai bagaimana untuk mengendalikan kembar
  • Bagaimana untuk mendapatkan bayi yang digunakan untuk botol itu
  • Bagaimana untuk mempunyai kebersihan botol yang sempurna
  • Cara menyediakan sebotol susu tepung

Video: Cara "AMPUH" agar bayi anjing mau minum susu menggunakan dot botol !!!!