Bagaimana untuk membantu kanak-kanak itu untuk memisahkan diri dari pacu


Bagaimana untuk membantu kanak-kanak itu untuk memisahkan diri dari pacu. Panduan untuk lebih baik menjalani tahap penting ini dalam kehidupan anak-anak kita

Dalam Artikel Ini:

Bagaimana untuk menghapuskan pacifier

Kebimbangan pemisahan, sakit gigi, belajar merangkak dan berjalan: ini hanya sebahagian daripada banyak penemuan dalam kehidupan kanak-kanak dari 6 bulan hingga kira-kira 2 tahun.

Dalam tempoh ini, sukar untuk mengeluarkannya dari pacifier yang meyakinkannya dan mengiringi ia di dalam hutan baru ini.

Tetapi bagaimana anda boleh membantu dia untuk memisahkan dirinya dari objek ini yang sering berubah menjadi fetish?

Seperti yang kita baca di Magicmaman pemisahan dari pacifier adalah satu langkah penting untuk anak kecil anda. Oleh itu, anda harus mengelakkan mengeluarkan objek ini di dalam tempoh di mana kanak-kanak lebih tertekan, seperti semasa ketibaan seorang saudara lelaki atau saudara perempuan dalam keluarga, satu langkah, pintu masuk ke tapak semaian dll.

Untuk mengelakkan saya sama sekali perbandingan dengan kanak-kanak lain yang dapat mengurangkannya, membuatnya merasa tertekan dan kurang dicintai atau baik. Maksimum yang menjemput anda untuk melihat kaca separuh penuh adalah sah juga dalam kes ini. Untuk memilih frasa seperti: " Sekarang anda seorang lelaki kecil "" Saya pasti anda akan dapat bermain walaupun tanpa pemikat ".
Terangkan kepada anak anda apakah yang faedah yang anda ada dengan meninggalkan pacu (READ). Sebagai contoh, anda boleh memberitahu dia bahawa dia akan mempunyai gigi yang lebih baik, dan anda memahami dengan lebih baik apabila dia bercakap tanpa hickey dan dia akan lebih seronok dengan anak-anak lain.

Pacifier dalam usia tua: bila hendak lepaskan dan bagaimana

Untuk mengelakkan juga petikan yang mendadak yang boleh mengejutkan dan menolaknya menghisap ibu jari anda untuk mengimbangi kekurangan pacifier. Mungkin anda mula memintanya untuk menggunakan dummy hanya apabila dia berada di rumah dan hanya apabila dia melakukan aktiviti tertentu. Ini akan menjadikan jurang itu kurang menyakitkan baginya.

Pada mulanya anda boleh mencadangkan satu objek peralihan yang boleh menggantikan soother yang dikasihi: ia boleh menjadi mainan lembut atau objek lain yang ia melekat terutama, yang dapat meyakinkannya, menghiburnya dan menjadikannya syarikat.

Dan apabila tiba masanya untuk mengucapkan selamat tinggal kepada pacu, untuk mengelakkan sebarang isyarat yang ganas, seperti melemparkan dummy ke dalam baldi, lebih baik untuk menjemput bayi untuk meletakkan pacifier di dalam kotak kenangan atau permainan

Video: The CIA, Drug Trafficking and American Politics: The Political Economy of War