Cara membuat perkakas bunga untuk Perjamuan Pertama


Perjamuan pertama adalah hari yang sangat penting untuk kanak-kanak. Begitu juga, ibu bapa mereka berhati-hati untuk menjadikannya lebih istimewa. Bekerja untuk mereka dan menyediakan parti mereka dalam setiap butiran. Untuk kesempatan ini...

Dalam Artikel Ini:

Pengenalan

yang Perjamuan Pertama ia adalah hari yang sangat penting untuk saya kanak-kanak. Begitu juga, ibu bapa mereka berhati-hati untuk menjadikannya lebih istimewa. Bekerja untuk mereka dan menyediakan parti mereka dalam setiap butiran. Untuk kesempatan ini kita sering memilih cara yang lebih mudah, untuk mengatur resepsi di restoran. Dengan cara ini saya hiasan bunga dan semua yang anda perlukan untuk hari yang dahsyat, disediakan oleh pengurus premis. Begitu juga dengan hiasan untuk gereja. Tetapi jika ideanya adalah untuk membuat penerimaan di rumah, anda boleh membuat keputusan untuk menyediakan segala-galanya sendiri. Oleh itu, juga perlu memikirkan hiasan bunga. Dalam kes ini mereka boleh dibuat mengikut rasa. Memilih cara ini, bunga dan hiasan yang sesuai untuk menghiasi mereka. Dalam panduan berikut saya terangkan bagaimana membuat perkiraan bunga untuk Perjamuan Pertama.

diperlukan

  • Untuk hiasan bunga gereja: mawar putih, pita organza
  • Untuk hiasan bunga penerimaan: teratai calla, daisies, bunga liar, teratai lembah dan pita satin dan organza.

Hiasan bunga untuk Perjamuan Pertama boleh dibuat mengikut jenis parti yang anda ingin buat. Bagi mereka yang berada di dalam gereja, organisasi itu lebih kompleks. Alasannya adalah kerana kanak-kanak yang melakukan Perjamuan banyak. Jadi, anda perlu bersaing dengan ibu-ibu yang lain. Kemudian minta izin daripada imam untuk menyusun bunga itu sendiri. Tetapkan soalan ini yang anda boleh mencadangkan untuk membuat bunga putih kecil dan halus bunga putih. Dalam hal ini, mawar putih boleh dibeli, sambil menambah teratai lembah di sekelilingnya. Kemudian menghiasi mereka dengan pita organza. Ini mesti diatur di mana kanak-kanak dan ibu bapa akan duduk. Sementara untuk mezbah dua pasu boleh diatur, dihiasi dengan teratai dan mawar putih.

Sebaik sahaja penyediaan hiasan bunga untuk fungsi telah selesai, ada kemungkinan untuk membuat keputusan untuk membuat mereka menerima. Perkara pertama yang perlu dilakukan ialah melihat bunga mana yang hendak digunakan. Malah, pilihannya sangat luas, kerana Komuniti biasanya berlaku antara April dan Mei. Jadi pada musim bunga penuh! Oleh itu, ia adalah tempoh di mana anda boleh memilih pelbagai jenis bunga. Dengan cara ini, anda boleh mempertimbangkan tema bunga untuk rasa. Berbeza dengan warna dan hiasan yang akan digunakan untuk hiasan. Dalam kes ini anda boleh bermula dengan hiasan bunga yang akan ditempatkan di antara pintu masuk dan bilik di mana anda akan menerima tetamu. Pedalaman perlu diperkaya dengan pelbagai jenis bunga. Dalam hal ini, gunakan balang kaca dihiasi dengan reben satin putih. Menambah rama-rama atau bunga organza biru atau merah jambu ke busur. Di dalam bekas anda boleh meletakkan beberapa daisies atau bunga liar yang lain.

Akhirnya, kita mesti berfikir tentang menghias meja dengan pusat meja bunga. Ini boleh dilakukan dengan menggunakan keranjang rotan. Menambah daun luas sebagai pangkalan. Kemudian letakkan teratai calla putih di sekeliling. Ingin menjadikannya lebih elegan, anda boleh meletakkan reben dan telinga di tengah-tengah. Inilah cara membuat perkakas bunga untuk Perjamuan Pertama.

Tonton video itu

Cara membuat perkakas bunga untuk Perjamuan Pertama: untuk

Tips

Jangan lupa:

  • Untuk hiasan bunga sentiasa memilih bunga segar
Beberapa pautan yang mungkin berguna kepada anda:
  • Hiasan untuk penerimaan perhubungan pertama
  • Bagaimana untuk menulis penyertaan untuk Perjamuan Pertama
  • Hiasan untuk Perjamuan Pertama: idea meja dan bufet
  • 5 hadiah untuk Perjamuan Pertama

Video: Merangkai Bunga Altar di Gereja Katolik Paroki Keluarga Kudus Cibinong